از تجهیز طالبان با پهباد تا ٣٠ ميليون دالر تركارى ارگ
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۴    ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ کد خبر: 166073 منبع: پرینت

١) مجهيز شدن طالبان با پهپاد و بيخبرى ارگ نشينان فاسد و شكمبو؟
(٢) رسوایى ٣٠ ميليون تركارى و ١٧ نوع گوشت مصرف اداره امور.

كشوري كه ٩٠ در صد شهروندانش زير فقر است و اطراف خيابانهاى شهر و زير پل ها منجمله پل سوخته در كابل و تفريگاه ها، ويرانه ها،... پر از گدايان و مبتلايان مواد مخدر ميباشد: اما اداره امور اين دولت فاسد و بى كفايت تحت رهبرى غنى احمدزى، بيشرمانه ١٧ نوع گوشت و ٣٠ ميليون دالر تركارى از كد ٩١ را بيباكانه حيف و ميل ميكنند؟

اگر اين بررسى ها تيم پارلمانى درست باشد اين خايين شكمبو، خون آشامتر از طالبان هستند. چرا كه طالبان با انتحار جان مردم را گرفته و ميگيرند. اما ارگى ها با دزديدن پول و نان مردم را به تدريج كشته و ميكشند.

هر دو روى يك سكه هستند.
اين فساد گسترده در سطوح بالاى، نه تنها مانع صلح و آسايش مردم رنجديده اين سر زمين شده است. بلكه در رشد روزافزون طالبان وحشى افغان با تجهيزات پيشرفته در سراسر كشور نيز گرديده است. چرا كه اين قشر فساد پيش هيچ به ترقى و آسايش مردمان اين مرز و بوم علاقه ي ندارند. همه در غم شكم خود و ثروت اندوزى و فرار از أفغانستان هستند. بدون تعلل و اغماض و سهل انگارى بايد از خود دفاع نمايند: ديديم كه بالاخره صبر و تحمل مارشال دوستم بپايان رسيد. امروز خود دست بكار شد، نگذاشت كه طالبان شب هنگام منزلش را با پهپاد مورد حمله قرار دهند؟

رضا ميهنيار


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
پهباد
ترکاری
نظرات بینندگان:

>>>   Aziza Mohammadi
یک دالر برابر است با 77.7 افغانی
سی میلیون دالر میشود:
2,331,000,000 افغانی
یک کیلو ترکاری حد اکثر قیمت 150 افغانی
پس مبلغ فوق میشود
15540 تُن ترکاری
یک سال برابر است با 365 روز
با این حساب مصرف روزانه ترکاری ارگ میشود:
42.58 تُن ترکاری
یعنی روزانه مبلغ 6,387,000 افغانی را تنها ارگ کابل ترکاری می خرند!

>>>   غنی در روز های اول قدرت اش به آشپزخانه ارگ رفت و دستور داد که برای جلو گیری از مصارف بیجا فقط شوربا طبخ شود و هزینه های اظافی سرفه جویی شود، مگر حالا میبینیم که آن روز ها جناب غنی در لباس گربه زاهد ظاهر شده بودند و حالا چهره اصلی شان نمایان میشود.

>>>   روبینا جلالی: ۱۷ نوع گوشت در فهرست غذایی اداره امور ریاست‌جمهوری شرم‌آور است

>>>   امرالله صالح را خبر کنید

>>>   17 نوع گوشت : 1-گوشت گوسفند 2-گاو 3-گوساله 4- گاومیش 5- ماهی 6-خوگ 7- ملخ و 8- سوسمار برای مهمانان عربی 9-گوشت بزغاله 10-گوشت 11- س گ برای مهمانان چینائی، 12-گوشت قاق برای فضلی 13- گوشت سرخی 14- گوشت لاندی برای مشاوران 15- گوشت بره برای جلالتماب 17- گوشت چوچه مرغ برای ملکه
نظر به گفته یک صاحب نظر از طریق تلویزیون 53 هزار دالر برای ایسکریم مصرف شده همانطوریکه درزمان کرزی فی بیصه تخم مرغ را 16 افغانی خریداری میکردند،

>>>   آقای صالح سر گرم پیش بردن برنامه چای خانه است ارگ نیشنان سرگرم فرستادن دالر های امریکایی به فامیل های خود در خارج از کشور هستن ولی سربازان دلیر این سرزمین همه روزه بخاطر حفظ نظام جمخوریت جان های شیرین خود را از دست میدهند نمی دانند که بخاطر چی نظام فاسدی کشته میشوند شرم باد بر شما ارگ نشینان کثیف که این همه داد از جمهوریت و نظام میزنید صرف بخاطر جمع آوری مال دنیا است ولی جوانان این وطن با هزار آرمان و آرزو به گورستان میفرستید تا شما در پشت دیوار های بتونی ارگ قرق در فساد در امنیت زنده گی کنید بقول حبیب الرحمن پدرام نمایند مردم هرات در پارلمان آقای غنی داغ فرزند را ببینی که داغ از دست دادن فرزندان این سر زمین را بدانی یعنی چه و لعنت خدا باد بر تو که در همه وزارت خانه ها و ریاست های این کشور که تو ریس جمهور هستید درآن فساد بیداد میکند هنوز هم در فکر حفظ نظام جمهوری و جمهوریت هستی.
ضیائی

>>>   گاو، گوسفند، مرغ، ماهی، بز
ما نمیفامم که دیگه چه قسم گوشت اینا خوردن؟؟؟؟
خوک، سگ، گربه، شادی،
از حرام گوشت ها خلاص شد دیگه اقلام آن چی بوده؟؟؟؟

>>>   این آدم کشان وحشی با دوطربق افغانهای خواب برده را میکشند
۱- مستقیم با انتهار،انفحار وترور
۲- با گرفتن لقمه نان وامکانات ابتدایی
این آدم کشان دروراقع دوطرف سکه که یکطرف به رنگ سبز ویک طرف آن سفید بابک کمیف وکیفیت مزین است ویک هدف مشخص دارد وان ازبین بردن سه نسل از تبار افغانستان است .واین وحشیان انسان نما در اصل تصویر انسان ودرباطن بدترین نسل درکره زمین است که نه به انسان شباهت دارد و نه هم حیوان وپلیدتربن جانور وخون خوارترین موجود درکره زمین است نه به انسانیت باور دارد و نه هم به اسلامیت وعاری ازهرنوع فکرواندیشه اصلاحی، دزدی ،کشتن مردم ،چپاول اموال بیت المال ،انتهار وانفجار، بیناموسی ،دروغ گویی ،دسیسه سازی ،انتهارسیاسب ووطن فرشی .غیره...در اولویت کاری و برنامه شأن است....

>>>   ترکاری برای صحت انسان بسیار مفید هست.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است