برای دفاع از خود، جبهه مقاومت تشکیل دهید
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۸    ۱۳۹۹/۱۲/۲ کد خبر: 166369 منبع: پرینت

هزاره ها و هزارستان نه تنها که از زیر چتر امنیتی ارگی ها خارج گردیده است بلکه شدیداً زیر فشار امنیتی ارگی ها و طالبان قرار گرفته اند!
در حال که قوای مجهز نظامی ارگی ها برای ایجاد ناامنی در منطقه امن بهسود به سر می برند در دایکندی و قره باغ غزنی طالبان شدیداً تجاوز را بالای قریه های مردم آغاز کرده اند.

در منطقه تمکی و گاومرده قرباغ غزنی نه دولت وجود دارد و نه پوسته های نظامی و دولتی، طالبان فقط بالای قریه های هزاره نشین تجاوز کرده اند و مدت ها است که به گروگانگیری، قتل و سرقت اموال مردم دست می زنند و سال ها است که از مردم جاغوری، مالستان، قرباغ، ناهور و جیغتو جزیه، مالیه و پول در بدل گروگان‌ها می گیرند که اگر مردم هزاره ده فیصد این تاوان را که برای طالبان می پردازند برای تشکیل نیروهای دفاع خودی می پرداختند اکنون طالبان جرأت حمله و گروگانگیری را نمی داشتند.

حکومت محلی غزنی در کل در اختیار طالبان است و برای نجات گروگان‌ ها و دفاع از امنیت مردم هیچ وقت هیچ کاری را انجام نداده اند و انجام نمی دهند، وکلای غزنی در پارلمان هم گوش شیطان کر به خواب زمستانی فرو رفته اند و فعلآ آقای رسول طالب بیدار و بسیار پر شور و شوق است که خود از قرباغ است و سمت مشاور مردمی را در دم و دستگاه ارگ دارد و به نمایندگی از ارگی ها جز ای از هیأت مذاکره با طالبان است که آخرا در بازگشت از دوحه ادعا کرده است که مشروعیت دینی جنگ را از طالبان گرفته اند و شاید آن را برای ارگی ها داده باشند، گرچه در افغانستان جنگ استخباراتی و قومی زیر نام دین و مذهب جریان دارد و مشروعیت دینی جنگ بیشتر به نفع شخصی، گروهی، قومی، سمتی، محلی، جیب و شکم یک مسلمان ارتباط دارد مثلاً گلبدالدین حکمتیار و مولوی انصاری مشروعیت جنگ از جانب ارگی ها را گرفته اند با آنهم از آقای طالب باید این سوال پرسیده شود که شما که مشاور مردمی ارگی ها هستید و مردم تمکی و گاومرده قرباغ غزنی هم جز ای از مردم و همچنین از زادگاه شما هستند چرا با ارگی ها و شورای امنیت ارگی ها برای امنیت مردم قرباغ دست به کار نمی شوید و چرا برای امنیت و رهایی زندانیان آن منطقه که بیش از پنجاه نفر است صدا بلند نمی کنید.

برای ارگی ها و شورای امنیت ارگی ها چرا نمی گویید که مشروعیت قومی جنگ را از طالبان بگیرند!
برای ارگی ها و شورای امنیت ملی ارگی ها بگویید که هزارستان را نه از محاصره سختی های طبیعی بلکه از محاصره قومی نجات بدهید!
مردم قره باغ سخت نیاز به کمک برای دفاع از خانه و کاشانه خود دارند و اگر اکنون شما و امثال شما به درد مردم نمی خورید چه فایده که مشروعیت دینی جنگ را از طالبان گرفته اید و برای اشرف غنی احمدزی، بی بی گل، محب و فضلی داده اید که خوردن هیجده نوع گوشت مباح، دزدی دالر و طلا و انتقال آن ها به خارج از کشور روا باشد.

پیشنهاد من برای مردم قرباغ، جاغوری، مالیستان، ناهور و جیغتو این است که برای دفاع از خود و مال و منال خود جبهه مقاومت تشکیل دهید دیگر هیچ راه وجود ندارد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دفاع
جبهه مقاومت
نظرات بینندگان:

>>>   برای دفاع از خود اولاً نام منطقه خود را تغیر بدهید.
اگر منطقه گاو مرده را سرچپه کنید،به عدد ۳۹ تبدیل میشود.
مه نمی فهمم که کی نام این منطقه را گاو مرده مانده است؟
این بدان میماند که یک هزاره تخلص خود را طالب بگذارد.
نی که رسول طالب از همین منطقه است؟

>>>   رسول طالب برای هزاره کشی آمادگی کامل دارد. باور ندارید کارنامه این قوماندان سازمان نصر منحله را بخوانید که در دوران قواماندانی خود چقدر نان زور از مردم خورده است اینها و هم حزبی ها شان باید از مردم منطقه معذرت خواهی کنند بلایی که این حزب منحله بر سر مردم منطقه آوردند تازه طالب همان راه را می رود. این داکتر طالب داکتر نیست راننده تاکسی در آمریکا بوده است. سازمان نصر منحله همه نیروهای خود را داکتر و انجنیر و استاد معرفی می کردند و هیچ ملاک و معیاری نداشتند. همه نصریها استاد بودند و انجنیر و داکتر و ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است