با هواپیماهای پاکستانی سفر نکنید
با جان مردم بازی نکنید و در خواست شرکت هوایی پاکستان را نپذیرید. هشدار سازمان ملل را جدی بگیرید و با هواپیماهای پاکستانی سفر نکنید 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۹/۱۲/۳ کد خبر: 166380 منبع: پرینت

شرکت هوانوردی پاکستان خواهان گسترش فعالیت‌هایش در افغانستان است.
شرکت هوانوردی بین‌المللی پاکستان می‌خواهد که افزون بر پروازهای روزانه از کابل به اسلام ‌آباد، پروازهایش را به مزارشریف، هرات و قندهار نیز آغاز کند.

لطفا در خواست شرکت هوایی پاکستان را برای گسترش در افغانستان نپذیرید. کشور ما از اهداف سیاسی بلند مدت پاکستان در امور افغانستان به حد کافی تجربه دارد، پاکستانی ها از ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته در سیاست تخریب افغانستان همواره نفش منفی داشته، که باعث کشته و زخمی شدن مردم افغانستان شده از وارد کردن طالب و داروهای تاریخ گذشته تا مواد غذایی تاریخ کشته، از سوء استفاده از قالین و هرگونه صنایع دستی افغانستان، که آن را به نام تولد پاکستان به کشورهای اروپایی به خصوصآ در نمایشگاه های بین المللی در المان.

پاکستان به عنوان یک غده سرطانی و حالا به عنوان یک غده کرونا اگر توان آن را داشته باشد نیش خود را به مردم افغانستان میزند. افغانستان با این همه تجربه چه نیازی دارد که حریم هوای افغانستان را بیشتر در خدمت نیروهای سازمان امنیت پاکستان قرار دهید؟

آیا میداند که در هر پرواز نیروهای استخباراتی پاکستان چندین تن مسافران را همراهی می کنند؟ بهتر است این امکان را برای شرکت های ترکی و یا امارات و غیره کشورهای عربی و احتمالا ایران بدهید لطفا از قرارداد با دشمن دیرنیه مردم افغانستان دوری ورزید.
قابل توجه مقامات افغانستان به خصوص شرکت آریانا در چند مورد و پاکستان با گسترش پروازها در خاک افغانستان چه منظور سیاسی دارد؟

هموطنان عزیز با جان خود بازی نکنید، لطفا این پیام سازمان ملل را جدی بگیرید، این هشدار سازمان ملل برای افغانستانی هایی که به پاکستان سفر می کنند نیز معتبر است، بهتر است هموطنان طریق دیگری را به رسیدن به پاکستان انتخاب کنند.

هواپیماهای جاسوسی پاکستان در فضای افغانستان؛ سقوط هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی پاکستانی در منطقه مرزی افغانستان؛ این گزارش در نشریه ارتش المان به نشر رسیده است؛ مقامات افغانستان در ولایت کنر تآیید کرده اند که یک هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین در خاک افغانستان که حدود یک کیلومتر با مرز پاکستان فاصله دارد سقوط کرده است.

یک مقام پاکستانی اعلام کرده است که بیش از 30 درصد خلبانان هواپیماهای غیرنظامی این کشور، با مجوزهای جعلی پرواز می کنند و صلاحیت لازم را برای این حرفه ندارند.
نظر سازمان ملل در مورد پرواز با هواپیماهای پاکستانی، هشدار سازمان ملل به کارمندانش: هنگام سفر با طیاره‌های پاکستانی از احتیاط کار بگیرید.

سازمان ملل متحد به کارکنان خود توصیه کرده که هنگام سفر، با استفاده از طیاره شرکت‌های هوایی ثبت و راجستر شده پاکستان، از احتیاط کار بگیرند. در یادداشت اداره امنیتی سازمان ملل متحد که در دسترس رسانه‌های پاکستانی قرار گرفته، از نگرانی در ارتباط به تحقیقات از مجوز پیلوت‌های پاکستانی هشدار داده شده است.

تاکنون مشخص نیست که سازمان ملل متحد این هشداریه را چه وقت به کارکنان خود داده است. (در یک دهه گذشته ۴۵ مسافر و عمله سازمان ملل در سقوط چهار پرواز طیاره‌های پاکستانی کشته شده‌ اند.
این هشدار سازمان ملل برای افغانستانی های که به پاکستان سفر می کنند نیز معتبر است بهتر است.
هموطنان طریق دیگری را به رسیدن به پاکستان انتخاب کنند.

بنده یک تعداد هشدارها در مورد مطمین نبودن طیاره های پاکستان را جمع آورده نموده خدمت شما عزیزان تقدیم میدارم.
لطفا عکس ها را ببینید.
لطفا در ویدیو را مشاهده نماید و توجه نماید چطور پاکستان در هرات باند گدایی ها در هرات مدیریت می کند.

محمود منجم زاده


هواپیماهای پاکستانی

هواپیماهای پاکستانی

هواپیماهای پاکستانی

هواپیماهای پاکستانی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هواپیماهای پاکستانی
سفر هوایی
نظرات بینندگان:

>>>   صرف طالبان میتوانند در طیاره های دشمن تاریخی افغانستان سفرکنند چون آنها مانند گوسفند بی تمیز هستند خوب وبد را درک نمیکنند اینها انسان های مصنوعی هستند که ای اس آی آنهارا از مغز ودرک تخلیه نموده وبجای گدی استفاده میکند یا میشود گفت: طیاره بی پیلوت نه بلکهمزدور بی عقل !
ر

>>>   این چه گپ است . از هر تسهیلاتی باید استفاده کنید و این رقابت ها باعث بهبود وضع ترانسپورت میشوند . هرکمپنی دیوانه نشده است هواپیمای چندین ملیون دالری خود را به یک پیلوت بی تجربه بدهد . کمی فکر کرده بنویسید .

>>>   نباید در پرواز های داخلی کشور ما اجازع پروازه به ظیارات مسافر بری پاکستان داده شود ما از خود شرکت اریانا و کام ایر و باختر را داریم ضرورت به طیارات مسافر بری پاکستان که در حقیقت برای خیانت و جاسوسی است مجوز پرواز داخلی را نباید داد این یک خیانت در حق شرکت های اریانا و کام ایر و باختر است از یکطرف و از جانب دیگر اجازه رسمی به جاسوسی به پاکستان در داخل کشور ماست که در هردو صورت خیانت بزرگ پمداشته میشود .

>>>   مطلب بسیار خوب و مستند. خدا شمارا خیر بدهد. به پاکستانی ها نه چیزی بدهید، نه چیزی بیگیرید و نه از تولیدات شان استفاده کنید. تا که می توانید از پاکستانی ها خود را دور نگهدارید. بهتر است تجارت خود را با ایشان قطع نموده ازطریق دیگر همسایه ها به تجارت بپردازید. به شتر مرغ ها هم بفهمانید که یا افغانی باشید یا بروید به چتلستان. نگذارید پاکستانی ها در کشور ما سرمایه گذاری کنند. روابط اجتماعی تان را با پاکستان قطع کنید. نه دختر بدهید و نه دختر های سیاه چرته شان را عروس خود سازید. خلاصه ۱۰۰٪ قطع رابطه کنید.
نظم

>>>   شرکت آریانا چرا خواب است؟؟؟؟
کثیف های حاکم در ارگ در ۲۰ سال نتوانستند که چند بال طیاره معیاری فراهم کند.
شرمت باد غنی فاحشه پرور

>>>   چند فیصد مردم ما پول دارند هواپیما سوار شوند فقط آه میکشیم جاده ها و شاهراه‌ها نا امن و دست طالبان است پول هواپیمایی هم نداریم کرونا هم خطر شده است.
فغانستان همین است آیا من خود انتخاب کردم در فغانستان باشم؟ نی اما میتوانبم با وحدت و آگاهی و بیداری اقوام وطن روشنایی طلوع خورشید خوراسان دوباره نظاره گر شویم.
مراد بیگ شمالی تاشقرغان

>>>   از هر تسهیلاتی باید استفاده شود.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است