شعار ارگ یا مرگ بار دیگر توسط غنی سرداده شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۳    ۱۳۹۹/۱۲/۴ کد خبر: 166392 منبع: پرینت

شعار ارگ یا مرگ بار دیگر توسط اشرف غنی احمدزی تکرار گردید!
شعار ارگ یا مرگ در آستانه مذاکرات ارگی ها با طالبان در دوحه قطر از جانب اشرف غنی احمدزی سرداده شده بود و اکنون که با رفتن اداره ترامپ و آمدن اداره بایدن مذاکرات دوحه به کوما رفته است تا جایی ارگی ها نفس راحت می کشند و از خطر گردوباد دوحه خود را نجات یافته فکر می کنند که ناگهان گرد و باد دیگر از جانب روسیه به جانب افغانستان در حرکت است.

اخیرا ضمیر قبولوف نماینده روسیه در امور افغانستان اظهار داشته است که حکومت موقت و یا اداره انتقالی یگانه راه بیرون رفت از جنگ افغانستان است و طالبان هم نمی توانند بالای تمام مردم افغانستان حکومت کنند.
نامبرده اضافه کرده است که روسیه در این زمینه با جامعه جهانی و کشورهای همسایه افغانستان در گفتگو است تا در آینده زمینه یک نشست بین المللی و منطقوی را به شمول صاحب نظران طیف های گسترده مردم افغانستان را میزبانی کند.

این اظهارات نماینده روسیه ارگی ها را به شدت عصبانی نموده است و اشرف غنی احمدزی زیر تاثیر اظهارات نماینده روسیه چنین گفته است: (تا من زنده ام، طالبان روی حکومت موقت را نخواهند دید، من بید ضعیف نیستم که در هرباد خم شود) اینگونه اظهار نظر به معنای نفی گفتگو، حاضر نشدن به قربانی و تاکید بر ادامه جنگ است، گرچه از نگاه تاریخی در افغانستان هیچ دیکتاتوری به رضایت خود از قدرت کنار نه رفته اند بلکه در نهایت به قتل رسیده اند و یا مجبور به فرار شده اند.

حالا دیده شود که آمریکا و کشورهای عضو ناتو جان سربازان و افسران خود را برای باقی ماندن اشرف غنی احمدزی در قدرت باز هم به خطر می اندازند و میلیاردها دالر را در اختیار یک اداره صد فیصد فاسد و دزد قرار می دهند و یا چگونه؟
آنچه واضح است این است که از گفته های اشرف غنی احمدزی بوی خون به خاطر ادامه قدرت می آید و این خون را سربازان، افسران و مردم افغانستان می پردازند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
مرگ
نظرات بینندگان:

>>>   غنی یهودی می گوید این قدر دالر های کشور های خارجی را هم گاه از دست نمی دهم‌ ولو اگر یک لک نفر در یک ماه کشته شود

>>>   (حامله از باد و ولادت بعد از یک ساعت)
پرواندارد،اگردیگران باورنکردند،افغانها زنده باشد.
عاقل

>>>   جناب اشرف غنی هیچ کارئی نیست اگر ارباب بخواهد چنان لگدی حواله اش کند تاهمانند توپ فوتبال از استدیوم خارج شوی تاریخ گواه ست غیراز کرزی که مانند مهره شطرنج نگهداشته شده بقیه همه سربه نیست شدند قوای امنیتی وهوائی که اشرف غنی یاد کرده بدون کمک ومعاش خارجی دوماه بیشر دوام نمیآورد وشما دلقک های مزدور با این تفکر کثیف تان حتا نتوانستید درطول بیست سال تنها بودجه عادی این ماتم سرارا تهیه کنید وبودجه انکشافی در جایش کرزی خائن بنام دی دی آر تمای سلاح های مدرن سبک وسنگین را که سرمایه ملی کشور محصوب میشد خرادی کرده به آهن پاره تبدیل کرد وقسم آهن دنگی به پاکستان سرازیر شد و اشرف غنی با مغز گندیده تمامی پول های بیت المال را به بهانه های واهی بخارج از کشور انتقاد داده وبا به پروژه های متعصب نژاد پرستی بمصرف رسانداست شما فکر نکنید که افکار جامعه فعلی همانند دورا ظاهر شاه زن باز است اینکه شما پروژه مرغداری شاه محمود خان را بلای مردم تظبیق کردیدزهر مارتان .
اقبال

>>>   (حامله از باد و ولادت بعد از یک ساعت)
بادحتما تخلص بچه همسایه بوده.وقتی گروه هنری بنام باران باشد،تخلص یک هنرمندمشهور دریاوتخلص یک ممثل سینما طوفان(صبور طوفان)باشد.پس چراتخلص یک دوست هندی مابادنباشد؟لطفاکمی خودرازحمت دهیدومشکل یک ساعت راشماحل کنید.
عاقل

>>>   نظام فعلی حمهوری اسلامی افغانستان دارای مشروعیت اسلامی مردمی است چراکه بیش از دوسوم مردم در مناطق امن به نظام رای دادند و در مناطق ناامن هم بعلت طالبان نتواستند رای دهند. بنابراین طرح حکومت موقت یک نوع اهانت و توهین به ملت افغانستان و کسانی که رای دادند میباشد. بنابراین شعار ارگ یا مرگ کاملا از دل انسانهای اگاه و دلسوز ملت برمیاید.

>>>   عالیقدرنویسنده اول!
ایکاش غنی یهودی میبود،امروز وطن ما وتوگل وگلزار میبود.پروبلم من وتوافغان بودن ومسلمان بودن اوست.ملاهای احمق زهرنفرت علیه یهودونصارا رادرکله های من وتوزرق کرده اند بدون انکه درموردفکرکنیم.خوب ببین چارطرفته نگاه کن.ایا این همه قتل وغارت وانفلاق وانفجاررایهودونصارا انجام میدهندیا مسلمان.یهودان انسانهای فوق العاده اگاه،بیدار،هوشیاروزحمت کش اند،یک ملت کوچکی که تقریبا نصف ثروت همه دنیارادراختیاردارند.سرفرازباشی.
بشیربشارت

>>>   تعدادی تاز هسئت صلح در دبی از حکومت قطر تقاضای پناهندگی کرده اند

>>>   نجیب هم یا وطن یا کفن میگفت اما از اول همه گریخت که دستگیر شد

>>>   چوب های تراشیده و نا تراش منتظر فرو رفتن در ناکجای نفرک است.
نفرک فکر میکند که در حصار ارگ مصوون است در حاایکه در حصار ارگ محصور است و مار های آستین تا بستر خوابش هم نفوذ کرده.

>>>   گناه غنی نیست.
احمدزی در کل همین گونه است چه نجیب باشد و چه غنی.

>>>   وقتی پای روسیه بمیان میاید، امریکایی ها و غرب حتی موش ها را هم تقویت میکنند
آتش خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است