سفر رحمانی به تاجیکستان در ارتباط با قاچاق
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ کد خبر: 166437 منبع: پرینت

یک بسته قاچاق میلیونی معاون مجلس نمایندگان که شامل ده‌ها کیلوگرام طلا و میلیون‌ها دالر می‌شود در مرز تاجیکستان کشف و ضبط شده‌است.
میرزا کتوزای، معاون نخست مجلس نمایندگان تلاش دارد تا روی این موضوع سرپوش بگذارد.

رییس مجلس نمایندگان به تاجیکستان سفر کرد و در این سفر آقای کتوازی نیز شامل است.
هرچند هنوز روشن نیست این سفر با این رسوایی بزرگ رابطه دارد یا نه؟ اما گفته می‌شود پیش از این آقای کتوازی تلاش کرده بود در ترکیب هیات دولتی به تاجیکستان سفر و این موضوع را یک طرفه کند که مقام‌ها به رفتن او در این سفر موافقت نکرده اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
تاجیکستان
کتوازی
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   گذارش نامه:
ریاست اصلاحات اداری هم اکنون مرکز چانه زنی جنسی است.
روزی ضیا عبدالرحیم زی دختری را کامیاب امتحان در بست دوم معرفی کرد وسپس او را به دفتر برد. برخی مأمورین از جمله ناظران ارگان امنیت ملی شاهد بوده اند که کاندوم را از پنجره به پائین رها کرده بود. کاندم استفاده شده بالای گاردی که آن جا ایستاده بوده، می افتد. گارد به بالا نگاه م یکند و می بیند کاندوم از منزل پنجم (دفترضیاء عبدالرحیم زی) رها شده بود!
جنجال سختی به پا شده بود که قضیه به زودی با پرداخت یک مقدار پول خاموش ساخته شد

>>>   خانه ملت یا خانه کمیشن کاران یا خانه قاچاقبران کدامش مناسب اینهاست ؟؟

>>>   فساد اداری به اوج خود رسیده بود اکنون فساد اخلاقی هم قوس صعودی خودرا می پیماید.
درارگ سلطنتی محمدظارهرشاهشاه مخلوع افغانستان وهم درارگ امیر حبیب الله خان پدر امان الله خان چنین عیاشی ها به یک امر معمولی تبدیل شده بود.
عبید.

>>>   Shoja Mohseni
فريد حميدى، دادستان كل، مالك خانه اى مجلل در محله اعيان نشين ايالت ماساچوست امريكا كه خانواده اش مانند همه مقامات دوتابعيته در خارج ( در محله اعيانى ماساچوست ) زندگى مى كند، استعفا داد.

>>>   رزاق مامون
‏۱۴ مارس‏، ساعت ‏۵:۴۳‏ ·
ارسال ۱۰۰ میلیون دالر از ارگ به سناتورهای امریکایی
خبر می رسد که به دستور اشرف غنی و مشورت گروه سه نفره درارگ جمهوری، مبلغ یک صد میلیون دالر به لابی های امریکایی قرار پرداخت شده است.
صد میلیون دالر از طریق همسر امریکایی حمدالله محب به سناتوران زن و سناتور های مرد امریکایی توزیع شده است. این مبالغ در دو نوبت ( هرنوبت پنجاه میلیون دالر) به امریکا فرستاده شده است.
هدف از خریداری لابی ها، راه اندازی کمپاین تبلیغاتی درکنگره امریکا به حمایت از جمهوری سه نفره درکابل است. تقویت موضع اشرف غنی و باقی ماندن در قدرت هدف اصلی بوده است. این پول از عواید کمرگات و کریدت کارت های میلیون ها افغان مظلوم گرسنه قطع شده و به خریداری موقعیت سیاسی توزیع شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است