غنی با وزیران خارجه پاکستان و ایران دیدار کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۴    ۱۴۰۰/۱/۱۱ کد خبر: 166710 منبع: پرینت

اشرف غنی؛ در حاشیه نهمین نشست وزرای خارجه قلب آسیا- روند صلح استانبول، با شاه محمود قریشی؛ وزیر امور خارجه پاکستان، دیدار کرد.
طبق اعلام ارگ در این دیدار هر دو جانب در مورد روند صلح افغانستان صحبت کرده‌اند.

شاه محمود قریشی تاکید کرده که پاکستان از هدف مطلوب «برای رسیدن به صلح که همانا افغانستان مستقل، متحد و دموکراتیک است، حمایت می‌کند».
او ضمن اینکه افزایش خشونت را در افغانستان تقبیح کرده، گفته که پاکستان از کاهش خشونت و آتش‌بس در افغانستان حمایت می کند.

همچنین اشرف غنی در دوشنبه‌ تاجیکستان در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، روند صلح در افغانستان، مسایل منطقه ای و روابط دوجانبه را مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار داد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شرف غنی
پاکستان
ایران
نظرات بینندگان:

>>>   سرنوشت افغانستان باتوجه به دوگانگی های قومی و مذهبی و هویتی، بزودی مشخص نمی شود و بدون حل و فصل این اختلافات، هرگونه توافق و صلحی که انجام شود، بلند مدت نخواهد بود و آتش زیر خاکستر است.
امیر

>>>   غنی این چوکی دالر ی را عز گز رها نمی کنم

>>>   اگر حقیقت را پرسان کنید غنی در گفتار خود در هچ مورد عمل نکرده است فقط مردم ما را ساده فکر کرده شما بیبنید می گفت من کسی پیلوتان ما را در به سود به قتل رسانیده جواب را می دهیم مگر تا امروز کسی نتوانست یک قوماندان عادی که عی پور است نه دستگیر کند و نه به قتل برساند به لیاظ خدا دیگر مردم ساده ما فریب این یهودی آمریکا اصل را نخورید این قدر بی ایمان انسان است

>>>   من برای نیروهای امنیتی یک نصحت دارم وان این است که ناحق خود را در کشتن ندهید این جنگ بیهوده است غنی افضلی ونجیب از خون شما استفاده می کند و خود شان در فقر ها در عیش و نوش اند در هر جایکه دید که در خطر هستید تسلیم شود جان نگاه کردن فرض است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است