دلایل طول عمر بیشتر زنان فاش شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۷    ۱۴۰۱/۴/۴ کد خبر: 170656 منبع: پرینت

یک متخصص غدد، گفت که هورمون ها و احساسات به زنان کمک می کند تا عمر بیشتری داشته باشند.
به گزارش اسپوتنیک، زهره پاولوا، گفته است که مردان حتی در شرایط عادی کمتر از زنان زندگی می‌کنند. به گفته او، هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد که چرا این اتفاق می افتد، اما دلایل، نسخه ها و نظریه های زیادی وجود دارد.

پاولوا بیان داشت: مطمئناً مشخص است که تعادل خاصی از هورمون‌ها در بدن زنان به "بهبودی" رگ های خونی برای مدت طولانی کمک می کند و بنابراین این موضوع باعث افزایش قابلیت حیات سیستم قلبی عروقی می شود. وی تاکید کرد: به دلیل احساساتی بودن (گریه کردن هورمون های استرس را بیرون میراند)، زنان بیشتر از سختی های روزمره محافظت می شوند.

این متخصص اضافه کرد: مردان به طور معمول در موضوع سلامتی خود را فریب می دهند، آنها حداقل باید فشار خود را اندازه گیری کنند تا به موقع متوجه علائم آسیب شوند.
پاولووا هشدار داد که فشار خون بالا برای هیچ سنی مناسب نیست و یک بار اضافی (و در نتیجه آن تخریب) برای رگ‌های خونی، اندام‌ها و حتی خود مغز است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عمر زنان
سن زنان
نظرات بینندگان:

>>>   دلیل عمر زیاد رنان این است که مردان مسئول نفقه هستند و روز شان با اشترس و در غم پیدا کردن نفقه هستند.
زنان در فکر سیالی و شریکی هستند و میبینند که زن همسایه کدام لباس نو را خریده است ،تا او نیز بخرد.
وقتی که شوهر شب به خانه می آید و انتظار دارد که اشترس اش کمتر شود، اما زن در خانه با تقاضا های سیالی و شریکی و خریداری پیراهن جدید،اشترس مرد بیچاره را دو چند میکند و مرد بیچاره زیر لب رمزمه میکند که ازی رندگی کرده مرگ بهتر است.
عزراییل که در پس دروازه با گوش های تیز خود این حرف او را میشنود، عاجل داخل اطاق میشود و به مرد بیچاره احوال میدهد که خداوند دعای ترا قبول کرد و من را برای انجام دعای تو یعنی قبض روح تو فرستاده است.
وقتی صبح خانم از خواب بیدار میشود که شوهرش فوت کرده است، چیغ و واویلا و فریاد را براه می اندازد که :
خدایا! این چه روزی بود که برسر من آوردی؟اقلاً به من رحم نکردی که چند روز دیگر نیز زنده میماندیش که پیراهن جدید من را بخرد؟
حالا من با زن همسایه چگونه سیالی و شریکی کنم؟
خودت بیغم هستی ،نه شریک داری و نه سیال، اما ما را در دنیا همراه سیالی و شریکی تباه کردی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است