طالبان ۲۲ نفر را در ورزشگاه شبرغان شلاق زدند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۱    ۱۴۰۱/۹/۲۸ کد خبر: 172084 منبع: پرینت

منابع محلی در شبرغان می‌گویند طالبان ۲۲ زن و مرد را به اتهام دزدی و داشتن «روابط نامشروع» در ورزشگاه مارشال دوستم در شبرغان،‌ مرکز ولایت جوزجان شلاق زدند.
طالبان اجازه تصویر برداری از این برنامه را ندادند.
این گروه در دو ماه اخیر ده‌ها زن و مرد را در ملاء عام شلاق زده‌ است.

طالبان هرچند در بیست سال گذشته به طور مرتب تحت آنچه اجرای شریعت خوانده شده در مناطق تحت کنترل خود به محاکمه صحرایی اقدام می‌کردند،‌ پس از صدور حکم منسوب به رهبری این گروه، طالبان برنامه اجرا احکام از قبیل حد وقصاص را در ملاء عام به طور رسمی از سر گرفته است.
این برنامه در یکی دو ماه اخیر در ولایات مختلف به اجرا گذاشته شده است.
جامعه جهانی به این اقدام طالبان واکنش نشان داده اما طالبان با دفاع از عملکرد خود، می‌گویند که جهان باید به احکام اسلام احترام بگذارد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ورزشگاه شبرغان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   جامعه جهانی = NATO ی وحشی و مسلمان کش.
طالبان را امریکا جور و عربستان تمویل کرد و پاکستان در کمپ های نظامی خود تربیه کرد (خانم بوتو)
امروز امریکا از طالبان حمایه می کند برای لجن مال کردن و بدنام کردن اسلام. آنچه طالب انجام میدهد «اسلام قلابی امریکایی» است و کدام ربطی به اسلام حقیقی ندارد.

>>>   پیشتر به جواب کسی گفته بودم:
"جهان امروز دیگر آن دنیای 500 سال قبل نیست و دیگر نمی‌توان........" اشتباه همین جاست که ما فکر میکنیم مردم هوشیار شده میروند!!! نه جانم این مردم تا هنوز پابند سفسطه های چهل قرن پیش هستند!!!! و ریشه عمده بدبختی ملک ما هم همین است.
آتش خاوری

>>>   جنایت کاران بایدشلاق زده شود

>>>   مردم افغانستان سوته مسلمان هستند باید که امارت اسلامی طالبان قوانین اسلامی را سر این مردم خوب و دقیق اجرا کنند ان شاالله بیست سال بعد یک نسل کاملا مسلمان پاک و با دیانت خواهیم داشت مردم افغانستان در طی بیست سال گذشته همه قوانین اسلامی را فراموش کرده اند و بسکه از قوانین کفری اطاعت و پیروی کرده اند همگیشان شده اند مانند کافران همه زنها و مردان مشغول عیاشی و خوش گذرانی بودند دختران خود اجازه میدانند که در محفل های رقص و آواز در برنامه مفتضل ستاره افغان شرکت کنند هیچ کسی حد و حدود خود را نمیشناخت امارت اسلامی باید در اجرای قوانین اسلامی سخت و مسئولانه
تلاش کنند این روزهای اول انقلاب اسلامی است باید تا پیروزی کامل از صبر و حوصله کامل کار گرفت تا افغانستان و مردم افغانستان را از دزدی و عیاشی و بچه بازی و لواط و قماربازی و هزاران فساد خانمانسوز دیگر نجات داد زنان باید در چارچوب قوانین اسلامی در افغانستان زندگی کنند مردان هم باید به قوانین امارت اسلامی سر تعظیم فرود آوردند باید همه کشورهای اسلامی قانونهای اسلامی را از افغانستان یاد بگیرند...
شیخ عثمان

>>>   اشتباه جبران ناپذیرسیاستمدارن پاکستان.
پاکستانی هابایددرک میکردندکه ،اری پیروزی طالبان فاجعه برای افغانستان است، ولی قدم بعدی طالبان افغان همنوایی وهمکاری ودست پیشی باطالبان پاکستانی به منظورسقوط حاکمیت انتخابی پاکستان وایجادحمارت اسلامی چتلستان است. فاجعه که پاکستان فعلا باان روبروست.هموتونیست؟
عاقل

>>>   جامعه بشری حق مجازات مجرمان را دارد و این حق را به حاکمیت اسلامی واگذار کردند.سارق و زانی هم مجرم هستند. آمریکا که دروغ خود را جامعه جهانی لقب داده حق قضاوت بین جوامع مسلمان را ندارد.

>>>   بلی هم وطن شیطان وشیاطین به دنبال مکر است
آدم کش نجیس چه به شریعت بی رود به دنبال
بچه بازی خود بیرود به دنبال آدم کشی چپاول

>>>   جامعه جهانی در مورد شکنجه‌ی زندانیان در گوانتانامو، قتل ۲۵۰۰ نفر در سال گذشته توسط پلیس آمریکا و بمب باران غیر نظامیان توسط پهبادها نظری ندارد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است