نگرانی مسلمانان آلمان از نامه‌های تهدیدآمیز
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۱    ۱۴۰۲/۵/۲۵ کد خبر: 173781 منبع: پرینت

نگرانی مسلمانان آلمان از نامه‌های تهدیدآمیز بی‌نام و نشان.
در آلمان مسجدهای متعددی نامه‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کنند. درحالی که نیروهای امنیتی با تحقیقات شان به هیچ نتیجه‌ای نرسیده اند، ترس و دلسردی در میان مسلمانان افزایش می‌یابد. نوعی احساس عدم امنیت در میان مسلمانان آلمان رو به گسترش است؛ ترکیبی از نگرانی، هراس و حتی خشم.

سال‌ها است که انجمن‌های اسلامی در آلمان نامه‌های تهدیدآمیز دریافت می‌کنند. تعداد معدودی از اینگونه نامه‌ها به انجمن‌های وابسته به کلیساها فرستاده شده است.
اخیرا در اوایل ماه اگست یک انجمن مسجد در ناحیه اوسنابروک چنین نامه بی‌نام و نشانی را دریافت کرد.
ماتیاس بکرمن، سخنگوی پولیس اوسنابروک، می‌گوید از نظر پولیس هدف اصلی عامل یا عوامل احتمالی «بدنامی اشخاص خصوصی در منطقه اوسنابروک است». بکرمن در پاسخ به سوال دویچه وله گفت، پولیس به این خاطر فکر می کند که «عقاید مذهبی» در انتخاب دریافت کنندگان نامه های تهدیدآمیز نقشی بازی نمی کند.

شاید این گفته‌ها در مورد نامه‌های ارسال شده به افرادی در اوسنابروک صدق کند. اما در سال‌های گذشته، انجمن‌های مساجد در بخش‌هایی از ایالات نیدرزاکسن، هسن، بایرن و برلین نامه‌های تهدیدآمیز دریافت کردند. تعداد واقعی نامه‌های بی‌نام و نشان احتمالا بیشتر از آن چه است که برآورد می‌شود.

مسجدها خودشان امنیت شان را تامین می‌کنند!
کزیچی، رییس شورای اسلامی مطمئن نیست که چه راه حلی را برای محافظت از مسجدها باید در پیش گرفت. او می‌گوید این برای مردم شاید ترس‌آور باشد که فقط با عبور از نزد ماموران پولیس وارد مسجد شوند.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مسلمانان آلمان
نامه‌های تهدیدآمیز
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است