دالرهای هواپیمای ساقط شده در بدخشان کجا است؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۲۲    ۱۴۰۲/۱۱/۶ کد خبر: 174765 منبع: پرینت

دزدی وسرقت وآنهم از مرده ها!
ریانوستی نوشت :" اضافتر از یک میلیون و دوصد هزار دالر از هواپیمای حامل روس ها که در بدخشان افغانستان سقوط کرده بود به سرقت رفته است.
پس از این سرقت، والی ولایت بدخشان، به نمایندگی از محمد حسن آخوند، کمیسیونی را برای انجام تحقیقات ایجاد کرده است در حالیکه گفته میشود مسوولین نزدیک به رییس ستاد نیروهای مسلح طالبان اولین کسانی بودند که به محل سقوط هواپیما رسیدند.
عطا صفوی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
هواپیمای روسی
دالرهای هواپیما
نظرات بینندگان:

>>>   دالر هایشان نوشانجانش باشد اگر همین مردم نبودن حال همه اش مرده بودن باز که اجل آمد هتمونجاتورا میبرد ببین اجل ازکجا فرواز کردن به کجا میرفتند در کجا موردن من این کارپسند نمیکنم نه این خبردالر دوزی را قبول ندارم پس والله عالم

>>>   پیلوت روسی که طیاره اش هفته گذشته در ولایت بدخشان سقوط کرد، از مردم افغانستان به خاطر کمک های شان ستایش و قدردانی کرده است.
دیمیتری بلیکوف به روز جمعه (۲۶ جنوری) در یک نشست خبری گفت که پس از سقوط طیاره، مردم در ولایت بدخشان به کمک آنها شتافتند و همکاری کردند.
طیاره روسی که دو سرنشین و چهار عمله پرواز داشت، شنبه بیستم جنوری، در فضای ولایت بدخشان از صفحه رادار ناپدید شد.
سپس روز یکشنبه بدنه طیاره در ولسوالی کوهستانی کوفاب بدخشان پیدا شد. دو پیلوت و دو سرنشین از حادثه جان به سلامت بردند و دو عمله دیگر طیاره جان باختند.
دیمیتری بلیکوف پیلوت طیاره گفته که بنابر سردی بیش از حد هوا، انتقال سوخت به ماشین طیاره دچار مشکل شد که در نتیجه طیاره سقوط کرد.

>>>   خلبان «دیمیتری بلیاکوف» یکی از بازماندگان هواپیمای دچار سانحه در بدخشان افغانستان، گزارش برخی رسانه‌های در این کشور مبنی بر سرقت 1.2 میلیون دلار از این پرواز را تکذیب کرد.
گراچف با اظهار اینکه هیچ محموله پول نقدی در پرواز وجود نداشته است، به «تاس» گفت وقتی مردم محلی برای کمک به آنها آمدند به عنوان تشکر به آنها مقداری پول نقد دادند.
پیش از این «هشت صبح» مدعی شده بود گروه امداد و نجات طالبان 1.2 میلیون دلار را از این هواپیما سرقت کرده بود و به همین دلیل طالبان از تحویل بازماندگان این سانحه به سفارت روسیه خودداری می‌کنند؛ این در حالی است که بازماندگان سانحه با روسیه بازگشته‌اند.
خلبان روسی با اظهار اینکه به دلیل سردی بیش از حد هوا، انتقال سوخت به موتور هواپیما دچار مشکل شده بود که سبب نقص فنی شد و آنها مجبور شدند در دامنه یک کوه فرود اضطراری داشته باشند.

>>>   دلارها را دزدان و لندغران کولی دزدیدند چون دزدی و جور قانون ایشان است

>>>   نپرسیدید که هوا پیما چگونه سقوط نمود که سر نشینان ان زنده ماندند؟ وباز نپرسیدید که این دالر ها از کجا به کجا انتقال می یافت که به سرقت رسید!!!؟ در افغانستان معما های زیادی حلنشده باقیمانده وباقی خواهد مانداز جمله!
چطور ممکن است امریکا انقدر خام وساده نیست کهفرزند دلبندش بازی گوش وسرکش براید وباز اینقدر سرمایه های هنگفت را به مصرف برساند ونتیجه را دیگران بدزددوهم روس وایران وچین هم تا این اندازه لوده وبیهوده نیستند که بدون مدرک واغتماد به طالب کمک نماید این را هم در جمله معما عا حساب کنید
یا هو
محمد داود نصیب از مزار شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است