کشته و زخمی شدن 65 نفر در دو انفجار در پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ کد خبر: 174831 منبع: پرینت

انفجاری دیگر پاکستان را به لرزه درآورد.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی محلی جیو گزارش داد، که انفجار دیگری در پاکستان روی داد که مجموع کشته شدگان را به 25 نفر رساند و بیش از 40 نفر را زخمی کرد.
پیش از این نیز انفجاری در مقر حزب سیاسی یکی از نامزدان در منطقه پیشین در ایالت بلوچستان در جنوب غربی پاکستان رخ داده بود، که در آن 12 نفر کشته و 30 زخمی شده بود.

این شبکه تلویزیونی گزارش می دهد: "دست کم 25 نفر در روز چهارشنبه در دو بمب گذاری که نامزدان انتخاباتی را در بلوچستان هدف قرار دادند، درست یک روز پیش از انتخابات عمومی پاکستان کشته و بیش از 40 نفر زخمی شدند".
پیش از این، جیو گزارش داده بود، که این انفجار در نزدیکی دفتر سیاسی اسفند یار خان کاکر نامزد مستقل انتخابات در ولسوالی هانوزی پیشین رخ داده است. همانطور که یک پزشک درمانگاه محلی به کانال تلویزیونی گفت: قربانیان در درمانگاه بستری شدند و اکثر آنها در "وضعیت بحرانی" هستند. همانطور که خود نامزد انتخاباتی گفت: انفجار در یک موتورسیکلت در نزدیکی ستاد انتخابات وی رخ داد. انتخابات عمومی در پاکستان که منجر به تشکیل دولتی بدون پیشوند "عمل کردن" می‌شود، در 8 فیبروری برگزار می‌شود.

یادآوری می کنیم، که انتخابات پیش روی پاکستان چهاردهمین دوره از نوع خود است که طی آن نمایندگان جدید مجلس ملی و 2 مجلس ایالتی با رای مستقیم مردم انتخاب خواهند شد. حزبی که اکثریت کافی کرسی ها در مجلس ملی (دو سوم کرسی ها) را به دست آورد (یا به صورت ایتلاف با احزاب همسو) قادر به تشکیل دولت آینده خواهد بود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انفجار درپاکستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است