گور دستجمعی در مرکز ولایت خوست کشف شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ کد خبر: 174869 منبع: پرینت

مقامات حکومت طالبان از کشف یک گور دستجمعی در خوست خبر دادند.
بسم الله بلال شهردار خوست به رسانه ها گفت که این گور که در مرکز خوست کشف شده است وحدود ده جسد درآن دریافت گردید احتمالا از حکومت مورد حمایت اتحاد شوروی سابق بجا مانده است.

آقای بلال افزود که این گور دستجمعی روز شنبه درمنطقه سربنی هنگام کندن زمین برای ساختن یک بندآب کوچک کشف شد. وی از قول مردم منطقه گفت که افراد دفن شده دراین گروه درسال ۱۳۵۸ هجری شمسی هنگام زمامداری حزب دموکراتیک خلق کشته شده اند.
شهردار خوست افزود که دراین گور دسته جمعی اجسادی هم دریافت شده که لباس زنانه برتن داشتند.
وی گفت که به نظر میرسد افراد دفن شده در این گور همه غیرنظامیان بوده اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گور دستجمعی
ولایت خوست
نظرات بینندگان:

>>>   در جنایات رژیم هایی ستمگر درین سرزمین جایی شک نیست، مگر وقتی میتوانی جسد ها را سرشماری کنی پس معلوم میشود که از مرگ شان کمتر از پنج سال میشود.
آتش خاوری

>>>   باوجود این همه قتل وکشتار وکشته شدن ملیونها افغان وانسان باز هم صدا های دفاع از داکتر نجیب بلند است که گویا اورابزرگ جلوه داده واز نام او بازماندگانش سوء استفاده نمایند دخترش هیلی ودیگر طرفدارانش به این همه کشتار وفجایع چه جواب خواهند داشت
انا لله وانا الیه راجعون
محمد داود نصیب مقیم دبی

>>>   پس از 40 سال لباسشان مانده عجیب است

>>>   فرزندان ناخلف وطن، درنده های خلق و پرچم بهترین فرزندان میهن را به نام اتهامات واهی و خود درآورده نابود کردند و هزاران فامیل را به گلیم غم نشاندند و عزیزان قربانیان حتی اطلاع هم ندارند که عزیران در کجا وچگونه زیر خاک شدند، حالا یکتعداد از هموطنان بی خبر از دنیا تاریخ و درد ورنج هموطنان را به سخره گرفته و به دفاع قاتلین فرزندان کشور می پردازند. جنایات وحشی های خلق و پرچم به جانیانی چون گلبیدین، برهان الدین..... جان تازه بخشید. پسمانده های جانیان به حافظه هموطنان ما خندیده و به چشم مردم خاک می پاشند، پسر حفیظ الله امین سازمان خیریه بنام این قاتل لعنتی می سازد که تصاویر او را در زلزله هرات به نمایش گذاشتند. مردمان کشور ایکه تاریخ کشور خود را به سخره گیرند و فراموش کنند، مجبور به تکرار آن خواهند شد.
شمس تمنا

>>>   آنا لله واناالیه راجعون ( جعفری )

>>>   متن ناپوره باید چنین پوره شود:
"فرزندان ناخلف وطن، درنده های خلق و پرچم، اشرار بی فرهنگ، وهابی های صهیونیست، زی هایی جنایتکار، ملیشه هایی دال خور در لباس طالبی، داعشی هایی امریکایی و اسراییلی بهترین فرزندان میهن را به نام اتهامات واهی و خود درآورده نابود کردند و تا هنوز میکنند"
آتش خاوری

>>>   جناب خاوري من در بالا تذکار داده ام که جنایات و مرداری های درنده خویان خلق و پرچم بستر مساعد برای رشد گروه واپسگرا بخصوص اخوانی ها ، طالب و غیره شد که کشور را به پرتگاه وحشت فعلی انداخت، طالبان تاانجا پیش رفتند که با الهام و اشاره بیگانگان در مدارس و دانشگاه ها به روی دختران بست و کیفیت تحصیل را در دانشگاه ها خیلی پایین آوردند و ملا های بیسواد در راس مراکز علمی و. دانشگاهی گماشته شدند.
شمس تمنا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است