طالبان: حریم هوایی افغانستان در کنترل امریکا است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ کد خبر: 174993 منبع: پرینت

هنوز حریم هوایی افغانستان در کنترل امریکا است.
فصیح‌الدین فطرت، رییس ستاد ارتش طالبان این موضوع را در گفتگو با طلوع‌نیوز که روز سه‌شنبه، ۱۵ حوت منتشر شد، بیان کرده است.
به گفته وی، هواپیماهای بی‌سرنشین امریکا گاه‌گاهی در حریم هوایی کشور گشت‌زنی می‌کنند.
فطرت افزود: «هواپیماهای بی‌سرنشین گاه‌گاهی گشت‌زنی می‌کنند و حریم هوایی هنوز هم از طرف امریکایی‌ها در اشغال است.»
به باور وی، احتمالاً این هواپیماها از خاک یکی از کشورهای همسایه داخل افغانستان می‌شوند.

این مقام طالبان همچنان در این‌گفتگو از لغو کندک‌های ویژه انتحاری خبر داد و افزود که پرسنل این کندک‌ها جذب نیروهای ویژه ارتش این گروه شده‌اند.
رییس ستاد ارتش طالبان تصریح کرد: «این کندک‌ها منحل شده‌ و عملاً وجود ندارند.»
فطرت خاطرنشان کرد که اگر افغانستان بار دیگر مورد تهاجم قرار بگیرد،‌ همه جنگ‌جویان این گروه انتحاری خواهند بود.
براساس اظهارات فطرت، شمار کل جنگ‌جویان طالبان که در چوکات وزارت امور داخله، دفاع و استخبارات این گروه فعالیت می‌کنند، به ۵۰۰ هزار تن رسیده است.

این در حالی است که پیش از این نیز مقام‌های طالبان از کنترل حریم هوایی افغانستان توسط امریکا ابراز نگرانی کرده‌اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان آمریکا
حریم هوایی
نظرات بینندگان:

>>>   "هنوز حریم هوایی افغانستان در کنترل امریکا است." چه خنده دار!!! اوه بی عقل زمین اش هم تا هنوز در کنترل کاکا امریکا جان ات است.
تا "زی" بازی باشد این ملک خدا در کنترول امریکا و انگلیس خواهد بود.
آتش خاوری

>>>   این بعضیا که یک چند سال مکتب خوانده یا ده خارج رفته برای ما ملت چقدر قیافه میگیره که این ریس جمهور فلان کشور خیلی نادان فلان وزیر ای قدر بیسواد فلان ای قدر ای را نمیگه که اول قاچاقی رفتم چندماه یا چند سال دوزکی کار میکردم یا سگ شوی کارش است باز هم سیاست مدار برای خود نشان میته نمیدانم که چه فکر میکند که نه اختیار خودش دارد نه هم کنترل خانواده خود دارد باز تعجب اینجا است که میگه من نماینده ملت افغانستان هستم یک نمونه حامین آتش خاوری یاجهنمی یا حامین زنهای که ده خارج رفته کن لوچ وسر لوچ که میگرده باز چه میگه نماینده زنان افغانستان هستم حامین شوهرش نمیداند که زنکه ده اروپا هست ده آسیا یا ده هتل است در کدام جلسه خصوصی گرفته دیگه ما که رفتیم دنبال آتش خاوری یاجهنمی مرا هم با خودت ببر

>>>   جنگ زرگری شروع شد ناخنک جنگ هههه
افغانستان سرزمین لعنت شده است خداوند این سرزمین را لعنت کرده هر گز جور نمی شود.
آریا جرمنی

>>>   دومی که برای اتش خاوری بسیار بی سروپا نوشته یی!!!
با همین نوشته بی سروپا ات خودت را شناساندی و با آنکه میگویند "جواب یگان نفر خاموشی است" مگر می گویم و می نویسم زیرا باز کردن کله هایی نارس یکی از وظایف انسانی است.

۱- اول خو من نه قاچاقی رفته ام و نه هم کار دزدکی کرده ام و نه هم هیچوقت به پول خیراتی محتاج بوده ام ولی اگر کسی سگ شویی هم کند و تکس بدهد خودت با درآمد او که از شیر مادر حلال تر است چه مشکلی داری. خیرات خور چرکستان!
۲- "نه اختیار خودش دارد نه هم کنترل خانواده خود دارد...." این خودت هستی که به این درد مبتلا هستی زیرا پاچه کشال هایی جاهل چرکستان هر وقت که بخواهند به خانه ات (حریمت) سر میزنند بدون آن که تو چرق هم کرده بتوانی، این ملیشه هایی چرکستان دختر هایی مظلوم را از سرک میگیرند ومیبرند و شما که خود را مرد حساب میکنید چرق هم نمی کنید.
اینجا که ما هستیم حتی پولیس هم اجازه ندارد که در حریمت داخل شود و ما پوره کنترول خود و فامیل خودرا داریم. خداوند به تو رحم کند!
۳- "کن لوچ وسر لوچ که میگرده...." من بار ها گفته ام که هرکس اختیار خودش را دارد زیرا دین هم این را دیکته میکند (برای آنانیکه صاحب عقل اند) و هیچ چیز جبری نیست مگرکه از دین بی خبر اند.
۴- آتش به جهنم نمیرود بلکه میاید زیرا که جهنم خود آتش است و تو یکی به غم خود باش زیرا بهشت هم جایی برای ظالمان و حمایت گران شان ندارد.
آتش خاوری

>>>   من نمیدانم این اوغانها خودرا ....فکر میکند یا دیگران را ؟ از زمانی که نام این ملک را انگلیس اوغانستان نهاد تا امروز بجز از نوکر غلام و جاسوس اجانب کسی بقدرت نرسیده است.

>>>   به نظر دهنده آتش خاوری خودت نشان داد ی تو برو حامون پول حلالت را جمع کن تورا چی به وطن تورا چی به ملت اگر در فکر این ملت و این وطن می بودی دربست سال اشغال وطن دست به سینه آمده بادیگارد اشغال کر نمیبودی تو برو دنبال حامون روزی حلال باش برای شما آزادی ....ملی هیچ نیست برای شما پول چوکی رقص اگر اینها باشد حاضری به ...

>>>   ششمی
حالا فهمیدم که منظورات از "حامون" همان یا به لهجه ایران "همون" است.
چه وقت مرا در این کشور دیده یی که رتبه خدمت گذاری و بادیگاردی اشغال گران را مرحمت فرمودی. تهمت و افترا گناه است و خدا از شر شیطان نگاه ات کند!!!
من چوکی کار ندارم زیرا خود کفا هستم و چوکی برای دیگران میدهم. معلوم میشود که کدام چوکی طالبچه هانصیب ات شده یا که در انتظاری که این همه بد و بیراه به همه میدهی. چوکی ها بقا ندارند و تا میتوانی از پاچه کشال هایی چرکستانی دور برو تا با آتش جهنم جزغاله نشوی!!
آتش خاوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است