نماینده اول تهران در مجلس ایران، یک طالب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۳    ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ کد خبر: 175011 منبع: پرینت

روزنامه اعتماد رویکردهای سیدمحمود نبویان، رای اول تهران را بررسی کرده و در رابطه با طالبان نوشته است:
نبویان از چهره‌هایی است که در سال جاری با تمجید از طالبان گفته است: درباره طالبان که امروز حاکم بر افغانستان است، تصور برخی از افراد آن است که این افراد تروریست هستند که این تصور خلاف واقع است.

وی افزوده است: امروز به لحاظ فرهنگی تحولات زیادی در طالبان ایجاد شده است، به گونه‌ای که آنان از ما تقاضا کردند که می‌خواهیم از کتب شهید مطهری استفاده کنیم و چگونه می‌توانیم به این کتب دسترسی پیدا کرده و آن را به زبان پشتو ترجمه کنیم تا مورد مطالعه قرار بدهیم.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سیدمحمود نبویان
مجلس ایران
نظرات بینندگان:

>>>   روز نامه اعتماد .....کرده و کسانی که از این چرندیات حمایت می کنند و آن را بازنشر می کنند دشمنان اسلام و انقلاب هستند فرقی نمی کند در داخل باشد یا در خارج افغان پپر باشد یا روزنامه اعتماد.....

>>>   ریس جمهور افغانستان هم نماینده مردم افغانستان بود که به ما ایرانی ها گفت حق آبه نمیدیم

>>>   طالبان ترفند باز با ترجمه بعضی از کتب فارسی دری میخواهند نشان دهند که انها استداد کتاب نویسی را دارند و اشخاص دانش اموخته هستند .

>>>   آقای ایرانی بافرهنگ
چطور هر روز تو روزنامه جمهوری اسلامی و سایت تابناک وبرترینها به افعانستان توهین می کنید تا یک خبر در مورد افعانستان تو سایت تابناک وبرترینها میاد همه کاربران ایرانی قاشق به دست می یاید و عقده گشایی و توهین میکنید
ولی ما افغان ها یک کلمه در مورد ایران حرف بزنیم
میشیم ایرانی ستیز

>>>   نه افراط نه تفریط
باید کار خوب طالبان راتقبیح وسرزنش کرد وکار نیک انانرا تعریف وتمجید.
اینکه تیتر بزنید ونماینده اول تهران را طالب بخوانید این درست نیست. شاید با رویکردهای جدید طالبان ورفتار بهترشان این جمله ای که میگوید یک طالب خوب یک طالب مرده است دیگر کاربرد نداشته باشد.
البته طالبان باید از انحصار گرایی قومیتی برای همیشه دست بردارند و با همه اقوام یکسانو متعادل برخورد کنند.مکاتب نسوان را کاملا دایر کنند .کشت کوکنار را قدغن وتریاک را حرام اعلام کنند.اگر بجای تریاک گندم بکارند افغانستان حتی با طالبان به یک کشور اثرگذار در ساحه بین الملل تبدیل خواهد شد.
داکتر عبدالرب اچکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است