بازداشت معاون وزارت فرهنگ دولت غنی به اتهام تجاوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ کد خبر: 175025 منبع: پرینت

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند معاون وزارت فرهنگ دولت پیشین افغانستان و کارمند کنونی صدای آمریکا به اتهام تجاوز بازداشت شده است.
به گزارش تسنیم، «هارون حکیمی» معاون وزارت اطلاعات و فرهنگ دولت «اشرف غنی» و کارمند کنونی «صدای آمریکا» به اتهام تجاوز در ایالت ویرجینیای آمریکا بازداشت شده است.

«فاکس نیوز 5» گزارش داد حکیمی در پی حادثه‌ای در رابطه با یک زن 27 ساله که به تازگی با او ملاقات کرده بود، دستگیر و به تجاوز متهم شده است.
بر اساس این گزارش، پولیس می‌گوید این زن توسط حکیمی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، که اخیراً در محل اقامتش در وودبریج با او ملاقات کرده بود.
در ادامه گزارش آمده است، این زن در نهایت توانست از محل سکونت حکیمی فرار کند تا با پلیس تماس بگیرد.
حکیمی شنبه هفته جاری دستگیر و به تجاوز جنسی متهم شد. تاریخ دادگاه اولیه او در حال بررسی است.

پیش از این نیز برخی مقامات سابق افغانستان از فساد گسترده اخلاقی در دولت اشرف غنی خبر داده بودند.
«نرگس نهان» وزیر معادن دولت اشرف غنی پس از سقوط نظام جمهوریت در «اسپیس» شبکه «ایکس» گفته بود موضوع آزار و اذیت جنسی زنان در ارگ ریاست جمهوری را در حضور شماری از زنان با اشرف غنی مطرح کرده بود، اما غنی مدعی شده بود فساد اخلاقی در ارگ وجود ندارد.
نهان در این گفتگوی مجازی مشخصاً از یک مشاور ارشد 75 ساله غنی نام برد که یک دختر کارمند در ارگ را تحت فشار قرار داده بود و پس از رد تقاضایش این کارمند اخراج شده بود.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزارت فرهنگ
اتهام تجاوز
نظرات بینندگان:

>>>   دولت غنی پنجاه فیصد از زنان ومردان نجس لوطی و فحشا تشکیل شده بود که همه مردم افغانستان را به فحشا دزدی ولندغری سوق می‌داد چون پیشه سی ساله آنها بود

>>>   وقتی زن و مرد با هم خلوت می کنند. نه زن از تجاوز و اغوا ایمن هست و نه مرد از تهمت ایمن هست

>>>   در وزارتی که از بیکاری زیاد شعر خوانی و شعر های بسیار سروده شود عشق وعاشقی باشد یکی بنام رئیس شعرا دیگر بنام معاون شعرا دیگر بنام مدیر شعرا وطن به همین منوال می باشد.
در تمام ریاست های اطلاعات وفرهنگ ولایات بیکاری حاکم است فقط از بیکاری زیاد همه کارمندانش شعر می خوانند ومدح می سرایند در ستایش دیگر رئیس های ولایت ووالی ها.
وهمین بیکاری باعث تجاوز جنسی می شود شاید به هزاران تجاوز دیگر هنوز گزارش نشده.
اریا از جرمنی

>>>   جزاک الله اریا صاحب واقعاَ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است