بورسیه‌های تحصیلی و گردشگری ایران برای طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ کد خبر: 175049 منبع: پرینت

رایزن فرهنگی ایران در دیدار با مقامات وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان نسبت به همکاری تهران در ارایه بورسیه‌های تحصیلی و تجارب گردشگری متعهد شد.
به گزارش تسنیم، وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان اعلام کرد «سید روح‌الله حسینی» رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در دیدار با معاون مالی و اداری این وزارتخانه، بر همکاری در زمینه ارایه بورسیه‌های تحصیلی و اشتراک تجارب گردشگری و فرهنگی میان ‎افغانستان و ایران متعهد شده است.

در ادامه دیدار، موضوعات دیگر نظیر برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، پارک‌های علم و فناوری، صنایع دستی، ترویج گردشگری و... هم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری در زمینه های فوق اعلام گردید.

کد (5)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
بورسیه‌های تحصیلی
ایران طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   این چه تیتری است بورسیه تحصیلی برای مردم افغانستان است مگر اینکه خود را طالب بدانید فقط در پی دشمنی هستید به کجا میخواهید برسید میخواهید روز راشب نشان دهید. یا مثلا بگویید ایران حامی طالبان است خیر عزیزان حامی طالبان فقط وفقط آمریکا وعربستان وهابی است پس با زدن همچین تیترهایی دشمنی ایجاد نکنید خدا شما را به راه راست هدایت کند

>>>   یعنی الان اسم کشور افغانستان به طالبان تغییر پیدا کرده یعنی هر قرارداد سیاسی واقتصادی که با افغانستان بسته میشود میشود قرارداد با طالبان!!!!!!!

>>>   ایران اینهمه به افغانستان کمک میکند اما افغانستانی کینه ایرانی را دارد
نمونه اش تیتر خبر بالا

>>>   اینها که میگن از دست طالبان فرار کردن همه طالبان را دوست دارند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است