فوتبال افغانستان، هندوستان را دو بر یک شکست داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۹    ۱۴۰۳/۱/۸ کد خبر: 175086 منبع: پرینت

تیم ملی فوتبال افغانستان در یک بازی حساس هندوستان را دو بر یک شکست داد.
این مسابقه که روز سه شنبه هفتم حمل در استادیوم "اندراگاندی" در هند برگزار شده بود ملی پوشان فوتبال افغانستان در یک مسابقه جالب موفق شد که دو بر یک تیم هند را شکست بدهد.

در این مسابقه ابتدأ هند در دقیقه ۳۸ بازی، با اشتباه مدافع و کاپیتان افغانستان اسلام الدین امیری از روی نقطه پنالتی به گول رسید ولی در ادامه رحمت اکبری با یک شوت از راه دور در دقیقه ۷۰ گول مساوی را برای افغانستان به ثمر رسانید و افغانستان به بازی برگشت.

در ادامه ملی پوشان فوتبال افغانستان فشار را بالای هندی ها زیاد ساختند و در نهایت تیم افغانستان یک پنالتی از هند گرفت که شریف محمد بازیکن با تجربه فوتبال افغانستان در دقیقه ۸۸ بازی آنرا تبدیل به گول کرد و در نهایت تیم افغانستان در یک رقابت تاریخی ۲ بر ۱ هند میزبان را شکست تلخ داد.

با این پیروزی افغانستان چهار امتیازی شد و بالاتر از کویت قرار گرفت، با این نتیجه که بدست آمد حال افغانستان چانس آنرا دارد تا در کنار رقابت برای راه یابی به جام ملت های فوتبال آسیا، نیم نگاهی برای صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی نیز داشته باشد.
به گزارش رادیو آزادی، بازی بعدی افغانستان قرار است که به تاریخ ششم ماه جون مقابل قطر برگزار شود و مسابقه اخیر افغانستان در این مرحله در برابر تیم ملی کویت به تاریخ یازدهم جون برگزار خواهد شد.

کد (5)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فوتبال افغانستان
هندوستان
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است