شیعه ای که سنی و طالب شده اخطار میدهد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۳    ۱۴۰۳/۱/۹ کد خبر: 175097 منبع: پرینت

قاری سیدبلال: اگر خانه های تان را ترک نکنید، شمارا بدست خود تیرباران میکنم؛
قاری بلال ازسادات لولنج وازنزدیکان سیدمصطفی کاظمی است که تمام فامیل و اقاربش همه شیعه اثنی عشری اند، اما وی شخصا به مذهب اهل تسنن گراییده است.

قاری بلال دردوران جمهوریت به عنوان قوماندان کندک حملات انتحاری گروه ط‌البان برای ولایت کابل توظیف شده بود. و پس از به قدرت رسیدن دوباره این گروه به صفت رییس استخبارات ولایت بامیان تعیین گردید و فعلاً هم در استخبارات عمومی طالبان وظیفه مهمی را بدوش دارد و از افراد مورد حمایت مقامات و رهبری گروه حاکم می‌باشد.

قاری سید بلال با استفاده از قدرت و اعتبارش نزد مقامات ارشد طالبان، یک تعداد خانواده های مردم هزاره شیعه وسنی مذهب را که در منطقه لولنج ولسوالی سرخ ولایت پروان سکونت دارند با تهدید، ارعاب و اعمال فشار میخواهد وادار به کوچ اجباری نماید. سیدبلال به این خانواده ها که تعدادشان بالغ بر یک صد و بیست ۱۲۰ فامیل می‌ شوند اخطار جدی داده و برای شان یک هفته مهلت تعیین نموده است که در صورت عدم اطاعت، همه‌ی شما را شخصاً خودم تیرباران می‌نمایم و هیچ کسی جراتی این را نمیکند که از شما بازخواست نماید.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
قاری سیدبلال
شیعه سنی
نظرات بینندگان:

>>>   اینا هیچ کدامش دین و مذهب ندارد، دین و مذهبش شکم شان است

>>>   مذهب شیعه در ایران چگونه بمیان آمد؟
بعد از حمله اعراب به ساسانیان ایران،ساسانیان ایران شکست خوردند و یزدگرد سوم پادشاه ساسانیان ایران،دختر خود را به ازدواج امام حسین داد تا از شر عرب ها در امان باشد و خودش فرار کرد.
در دوران اموی ها به علت بیعت نکردن امام حسین به یزد،در جنگ کربلا امام حسین و طرفداران اش کشته شد.
در آن زمان ها نه محرمی وجود داشت و نه عاشورایی و نه هم زنجیر زدن.
همینطور در دوره عباسیان.
حتی زبان فارسی در ایران کاملاً از بین رفته بود و تمام ایرانی ها به زبان عربی حرف میزدند.
در دوره سامانیان بود که در تاجکستان دوباره زبان فارسی رواج پیدا کرد و به ایران صادر شد.
در اروپا جنگ های صلیبی برسد مسلمانان شروع شد و سه مرتبه به بیت المقدس حمله کردند،اما شکست خوردند و نتوانستند بیت المقدس را فتح و یا حفظ کنند.
در ترکیه خلافت عثمانی بمیان آمد و به مسیحی ها گفتند که دلیل شکست شما این است که شما زنباره هستید و شراب میخورید.بنأ شما گنهکاران هستید و باید به کلیسا ها بروید و دعا کنید تا خدا گناهان شما را ببخشد.
ترک ها مرد های مسیحی ها را به کلیسا ها فرستاد و خود شان به کشور های اروپایی جمله کردند و غنایم و کنیز های زیادی بدست آوردند و به استاتبول آوردند.
مسیحی ها که دیدند که ترک ها آنها را فریب داده اند،رهبران کلیسا ها شروع به تبلیغ در میان مردم کردند که هر کسی که گناه میکند،باید بخاطر بخشش گناهایش،یک مقدار پول به کلیسا بدهد.
ترک های عثمانی که دیدند رهبران کلیسا ها ازین طریق پول زیادی بدست می آورند،یک جنبش جدیدی را برضد کاتولیک های مسیحی،بنام پروتستانت ها بمیان آوردند و رهبر آنها لوتر مارتین صد درخواست خویش را به کلیسای کاتولیک فرستاد،منجمله منع خرید گناهان با پول از رهبران کلیسا ها.
کاتولیک ها که دیدند ترک ها گروپ پروتستانت ها را برضد شان تأسیس کرده است،آنها نیز گروپ شیعه ها را به رهبری صفویان در قرن شانزدهم در مقابل ترک ها ایجاد کردند و برای این که قصد خود را خود را از ترک ها گرفته باشند،قصه امام حسین و جنگ کربلا را به آنها بیان کردند و در نتیجه آنها را وادار به تحلیل ار محرم و زنجیر زدن کردند که خود را در ماه محرم رنجیر بزنند......
پس اصل تشکیل مذهب شیعه در قرن شانزدهم در زمان صفویان ازین جا شروع شد.
ایران حتی زبان خود را نیز از دست داده بود و به زبان عربی حرف میزدند،چه رسد به این که محرم را تجلیل کنند.

>>>   اختلاف هزاره سید باعث شده یک سید بیشه سید طالب
خیلی از مردم هزاره قوم سید را تحقیر مسخره میکند حالا
یک سید شده سنی قبلان در۲۴ ساعت ۳ بار نماز میخواند
الان ۵ بار نماز میخونه
جاغوری

>>>   🥳 همه مردم قومیت افغانپشتون-ناقلین پشتوزبان از زبان فارسی ما سخت می‌ترسند، نمیدانم که چرا ؟
✍ گروه افغانپشتونها با هر زبان با هر مردم و هر مذهب و هر فرهنگ و بالاخره با هر انسان-غیرپشتونی و با عملکرد های انسانیت در فتنه حیله بغض کینه و دشمنی-ذاتی هستند که در دل دارند تعصب میکنند دشمنی و تضاد میکنند و ...، چرا !؟
✍ این مردم ناقلین و متعصب، پیرو کدام ذات دین و پیشوا هستند !؟
✍ آیا چنین خصلت و سرشت نیت و عملکرد مردم افغانپشتونها شرعی است یا انسانی !؟؟

>>>   به هر رنگی که خواهی جامه میپوش
من طرز خرامت میشناسم
قاری بلال جان خوب میکنی تقیه هم به تو اجازه میدهد که خودرا به لباس طالب بزنی واسرار ورازهای انها را خبر شوی ولی طالب ان نیست که لنگی دارد واز مدرسه فارغ شده در عقب انها کرزی حکمتیار وغنی وعبد الله نشسته انسانها را سبک وسنگین می نمایند وبه هرکه نمبر میدهند از انها گذشته پاکستانی وامریکای وانگلیسی در اطاق هدایت ورهبری نشسته اند وریموت کنترول بدست دارند وطالب را می چرخاننداگر من وتو خودرا از پاین تا بلا دوپاره هم نمایم قبول ندارند ونمی پذیرند خوب دست بسته نشستن هم کار خوب نیست تب وتلاش بندگی لازیم است اما نشود مانند ان مرغی که سرخودرا به ریک گور میکند وفکر میکند که کسی اورا نمی بیند اگر سرخودرا به ریگ گور کردی ان کون کته وبزرگ را چطور پنهان می نمای!!!؟ از ما یک نصیجت براری یه دلتو قبول منی یا نه مونی اگر فرض کو تاریخ سر چپه شد ودور زد باز چه میگوی؟
شیخک بلخابی سرپلی

>>>   سید جوادی و مزاری نیز ممکن است در سلک قاری بلال درآیند. آنان نه دین دارند ونه مذهب و نه شرافت و مردانگی فقط نان به نرخ روز می خورند. دین اسلام که با منطق و استدلال قابل فهم است و دین محبت و رحمت است توسط این آدمک های خود فروخته دین شمشیر و خون ریز معرفی می شود و اذهان جهانیان را نسبت به آن بدبین نموده و یک امر منفور و ضد بشری از آن می سازند. اینها اگر واقعا مسلمان هستند با منطق و استدلال دیگران را به سوی حق دعوت کنند. خدا در قرآن فرموده است: ادْعُ‏ إِلى‏ سَبيلِ رَبِّكَ بِالْحِكْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جادِلْهُمْ بِالَّتي‏ هِيَ أَحْسَنُ إِنَّ رَبَّكَ هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبيلِهِ وَ هُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدينَ. اما اینها به دلیل اینکه ناتوان از معرفی دین اسلام هستند و خود شان هیچ اطلاعاتی از دین اسلام ندارند با زور تفنگ و تهدید دیگران را وادار می کنند که از دین و مذهب خود دست بردارند. در زمان جهاد یه اصطلاح یکی از مجاهدین راه یک نفر را گرفته بود و به او می گفت زود کلمه ات را بخوان و الا رگبارت می کنم. آن مرد به این مجاهد تفنگ به دست گفت تو به من یاد بده تا بخوانم. مجاهد چون خودش یاد نداشت دهانش بسته شد و به او کار نگرفت. مجاهدین و طالبان و امثال این طایفه از این قماش هستند که خود شان از اسلام چیزی نمی دانند اما دیگران را به خاطر اینکه مانند آنان فکر نمی کنند می کشند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است