حماقت یک کشور اروپایی برای کمک به طالبان
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۵    ۱۴۰۳/۱/۹ کد خبر: 175098 منبع: پرینت

‏رهبر گروه تروریستی طالبان، آشکارا علیه جهان و ارزش‌های انسانی اعلان جنگ کرد و از اجرای سنگسار و شکنجه‌ی علنی زنان، همین طور اعدام و محکمه‌های صحرایی انسان‌ها با افتخار یاد کرد که مسلما در روزهای آینده شاهد جنایت‌های بیشتر این گروه علیه زنان و شهروندان مظلوم میهن خواهیم بود.
‏همچنان رهبر طالبان واضح گفت، کار ما با اشغال کابل و ولایات افغانستان ختم نمی‌شود، بلکه در پی اجرای شریعت (تفکر طالبانی) بر سراسر جهان هستیم. او اشاره کرد که جنگ ما تازه شروع شده است.

‏مسلما این حرف رهبر طالبان برای هواداران افراطی شان و دیگر گروه‌های تروریستی، تشویق و مثال مرتبط با حملات ماه‌های اخیر در کشورهای منطقه است.
‏سخنان تازه رهبر طالبان، برنامه‌های سفیدسازی لابی‌های طالب را به شدت به چالش کشید و آشکار ساخت که ماهیت طالب غیر از تفکر هیبت‌الله نیست و حضور و تداوم حاکمیت این گروه، یعنی تقویت و گسترش تروریزم به سراسر جهان.

‏ولی از سوی دیگر حماقت بزرگ‌تر از این نیست که یک کشور اروپایی برای طالب پول چاپ می‌کند، آن هم به امضای هدایت‌الله بدری، تروریستی که در فهرست تحریم‌های شورای امنیت قرار دارد.
‏قطعا طالب برای تمویل و تجهیز تروریزم در منطقه و جهان به پول ‌و امکانات نیاز دارد و ‌ پول‌ها تازه چاپ شده مثل کمک‌های هفته‌وار امریکا در تقویت و ترویج تروریزم به مصرف می‌رسد.

‏حالا دیده شود که مانند معذرت خواهی مقامات هالندی از سفر رسمی یک مقام طالب به اروپا، پولند از چاپ پول معذرت خواهد خواست و جلو این کار را می‌گیرد، یا به سهم‌گیری در تقویت تروریزم ادامه می‌دهد.

حکیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کشور اروپایی
طالبان پول
نظرات بینندگان:

>>>   این طالبچه هایی "چرکستان الشیاطین" چوچه هایی خود "مولی کراسی" ها اند.
آتش خاوری

>>>   طالبان درتوهم اجرای شریعت جعلی شیطانی چه خوابهایی که ندیدن.
اماشتردرخواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه

>>>   پولند هم یک روز زهر کشنده طالب را خواهد چشید چنانکه ماسکو چشید.

>>>   سنگسار یک سنت ابراهیمی هست و پیامبران و پیشوایان ادیان یهودی مسیحی و مسلمان به آن پایبند بوده اند و ارتباطی به طالبان ندارد.

>>>   از نظر اسلام بهترین جزا برای قاتل دزد و اخطتاف چی است من از شما سرنایی چی کفار میپرسم اگر یک دزد ولندغر پسر ترا ویابرادر ترا اختطاف کند باز او را بکشد شما چی خواهید کرد ویا زن تر ویا خواهر ترا به زور .....باز چی میکنی جواب این سوال حل است و ....

>>>   این کارا از اسلام هست هرکس به خودش لقب مسلمان نسبت میدهد اگر از این عمل شریعت قبول نکند از دایره اسلام خارج هست این که طالب انجام میته این کار طالب نیست این قول خدا و پیامبر ص است ملت هرکی به عمل اسلام در ذهنش با به احترامی منتظرند از دایره اسلام خارج شده چون این قول خدا و پیامبر ص است باس من مسلمانان این نه به کفار

>>>   به فرد اخر کار که انسندیگر را سرناچی خطاب کرده بای بگویم که ایا تو مسلمان هستی؟ اگر تو یک مسلمان اگاه میبودی بسخنان ان فرد توجه میکردی و میرفتی حقیقترا جستجو میکردی. نه اینکه احساساتیشده و بر مردفرد دیگر حمله کنی.طالبا سنگسارراخودشان کشف نکرده اند بلکه از اسلام پیروی میکنند عقل عالم!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است