طالبان: کشورها با رهبران زن به کامیابی نمی‌رسند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۵    ۱۴۰۳/۲/۴ کد خبر: 175227 منبع: پرینت

معاون وزارت حج و اوقاف طالبان انتقاد کشورهای غربی از نقض حقوق زنان در افغانستان را رد کرد.
زر محمد حقانی رهبری و مشارکت سیاسی زنان را نادرست دانست و گفت مردم کشورهای که زنان را به عنوان رهبر انتخاب می‌کنند، کامیاب نخواهند شد.
حقانی این اظهارات را که ویدیوی آن را رسانه‌های داخلی نشر کردند، روز دوشنبه در مراسم فراغت طلاب یک مدرسه دینی در کابل ابراز داشت.
او گفت: «در یک حدیث در بخاری روایت است اگر یک قوم رهبری و حاکمیت خود را به زن بدهد، این قوم هرگز روی کامیابی را نخواهد دید.»

در چند دهه گذشته، برخی از کشورهای اسلامی و غربی دارای رهبران زن بودند. برخی از این رهبران، مانند مارگرت تاچر در بریتانیا و انگلا مرکل در آلمان، از رهبران موفق و محبوب در زمان خود محسوب می‌شدند.
حقانی حق رای دادن به زنان در انتخابات را خلاف دین اسلام دانست و تاکید کشورهای غربی بر حقوق زنان، از جمله مشارکت سیاسی آنان را غیر واقعی خواند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
زنان
نظرات بینندگان:

>>>   تروریستان طالب نسل هیرا مندوی در قسمت خرید و فروش ناموس خود مهارت قومی دارند این ...های تاریخ تمام زنهارا همانند زنهای خشتک کشال و ترش بوی خود فکر کرده اند.

>>>   چرا کشور ها با رهبری رن ها به کامیابی نمیرسند؟
مگر کشور امریکا به کامیابی نرسیده است؟
آیا خبر دارید که در امریکا در طول موجودیت اش چند رییس جمهور زن داشتند؟
حتماً کم از کم از جمله چهل و چهار رییس جمهور شان،بیست رییس جمهور شان رن بودند.
اگر باور ندارید به ویکی پیدیا مراجعه کنید.

>>>   زن ستیزی جز لاینفک فرهنگ جاهلانه عرب بربر است. تا وقتی که عشق جگر سوز ما به بهشت عرب ها گرم است همین حال است و همین منوال!!!!
آتش خاوری

>>>   خانم ها دارای عواطف و احساسات هستند. خانم ها دارای قاعده ماهانه هستند که بالای حالت روانی شان تأثیرات منفی دارند و تعادل هورمونی شان برهم میخورد. در هنگام تخمه گذاری،زیادتر زیر احساسات قرار میگیرند.
تمام این دلایل باعث میشود که در رهبری شان ،خصوصاً در سطح یک کشور،اختلال ایجاد شود.
رهبری یک دولت مغز بسیار قوی و خالی از احساسات و دانش و علم در سطح بسیار بالا،خصوصاً در عرصه سیاست و اقتصاد میخواهد.
از همین جهت اگر شما به کشور های جهان نظر اندازید،یا تعداد کمی از آنها در سطح رهبری کشور ها قرار گرفتند و یا هم در اکثر کشور ها در طول تاریخ شان ،رهبران زن نداشتند.
این تنها به عصر حاضر ارتباط نمیگیرد،در تاریخ رهبری امپراطوری ها در گذشته نیز تعداد کمی از آنها در سطح رهبری قرار داشتند.

>>>   در غرب اقتصاد و ثروت حرف اول را می زند و زنان از نظر نیروی اقتصادی ضعیف تر از مردان هستند و بنابراین در یک جامعه سرمایه محور قطعا زنان بازنده خواهند بود

>>>   من از بیگانگان هرگز ننالم
که با من هرچه کرد ان اشنا کرد
منظورم از اشنا انست که ما از تروریزم ودهشت ووحشت که امروزه بر گرده های کشور وملت ما حاکم گردانیده شده گیلایه نداریم چون طبیعت انها چنین است
نیش عقرب نه ازپی کین است
مقتضای طبیعتش این است
انهای که خودرا طلایه دار دموکراسی وهوادار حقوق بشر و حقوق زن و....!!!؟ میدانند شکایت داریم که چرا همچو یک سیستم تروریستی رابالای مردم ما حاکم گردانیدند انها همیشه کشور ها رامستعمره ومحکوم نموده بدست جلادان وسفاکهای بی رحم می سپارند وباز بخاطر فریب ملتها اولین اعتراض را خودشان سر میدهند که گویااین همه برخلاف اجازه وخواست انها صورت میگیرد اگر چنین است توافقنامه ای صلح با انها را که منعقدر نمود وحدود سی گروپ مسلح وتروریستی را در اطراف انها که مستقر گردانید!!!؟ وهر هفته بین شصت تا یکصد ملیون دالر راکه تا هنوز بیش از یک ملیارد دالر برای شان جیب خرچ داده اند که وکدام کشور ها برای شان تهیه میکنند وملیاردها دالر سلاح ومهمات را چه کسانی برای انها تحویل داد ووخود از دور اداره وکنترول کامل دارد دیگر انوقت گذشته که با نیرنگ ودروغ ومکر وحیله ملتها را فریب داد
محمد داود نصیب مقیم دبی

>>>   آلمان و انگلیس و بنگله دیش و هندوستان و پاکستان همه رهبران زن داشته اند ، اینکه موفق اند یا نا موفق باید شیخ حقانی در مورد شان قضاوت کند.

>>>   با همجنسبازی و رهبران همجنسباز مدرسه افغانپشتونسرحدی، خبردار که قومیت های غیرافغانیت این سرزمین به نابودی و بداخلاقی کشانده نشود

>>>   طالبان به جان خود نفهمیده اند شما پیشمرگان اوردن زنان به قدرت هستید زنان رهبران آینده افغانستان هستند.
شاهد باشید وببینید که می شود یا خیر
آریا از جرمنی

>>>   به آریا از جرمنی!
اینطور نمیشود که امریکا خود را رهبر دموکراسی جهان میداند،اما خودش تا بحال رییس جمهور زن ندارد،اما از دیگر کشور ها میخواهد که رییس جمهور زن داشته باشند.
منتهی اگر رییس جمهور زن مقرر میکرد،نماینده فعلی خود را در شورای امنیت ملل متحد رییس جمهور مقرر نکند که ما قبول نداریم.
یک زن را که واقعاً زن باشد،مقرر کند.

>>>   زنان خود بزرگ ترین عامل مردسالاری هستند هر وقت زنان با مردان نحیف، کوتاه قد، احمق، بی سواد و فقیر ازدواج کردند خود به خود مردسالاری از بین می رود؛ وقتی خودشان به مردان ثروتمند، باهوش، تحصیل کرده، عضلانی و قدبلندتر از خودشان توجه نشان می دهند در حقیقت نابرابری دو جنس را قبول کردند.

>>>   پس بگو در جنگ جمل کدام جبهه را بحق بدانیم؟ علی (،شیعه شویم؟) یا عایشه ( رهبر زن؟)
انگلا مرکل اقتصاد المان را بسیار رشد داد طوری که چند میلیون مهاجر را در چهارسال به چرخه اقتصاد تزریق کزد.
البته نه از یک قبیله کوچی پشت کوهی امده بوده نه در حدیث صحاح سته دنبال اقتصاد عربی ۱۴۰۰ سال پیش مبتنی بر فقه نکن بکن آن زمان بود.
مرکل برای رهبر طالیان یک شاخه گل فرستاده سلام رسانده و گفته دوستت دارم لنگی من.

>>>   طالبان جاهل مثل یک دیوانه سنگی داخل چاه انداخت که چهل عاقل از دراوردنش عاجزمانده وحالابااین اظهارنظرای پوچ وبی منطق سخنگویان طالبان ماوختمان راصرف این بحث وجدال هانکنیم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است