وزیر دفاع پاکستان: باور دارم که خدا با طالبان بود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۴۰۳/۲/۶ کد خبر: 175238 منبع: پرینت

خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان به رغم انتقادهای تندش از طالبان افغان، روز چهارشنبه گفت که از اظهارات و توییت معروفش درباره پیروزی طالبان در برابر حکومت اشرف غنی پشیمان نیست. او گفت که «فتح کابل توسط طالبان هنوز هم ستایش برانگیز است.»
آقای آصف بعد از پیروزی طالبان، در ۲۲ سنبله ۱۴۰۰ خورشیدی با نشر عکس ملا برادر و مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین امریکا در توییتر نوشته بود:«قدرت‌ با شماست اما خدا با ماست. الله اکبر.»

وزیر دفاع پاکستان روز چهارشنبه، ۵ ثور در مصاحبه با جیونیوز تاکید کرد که هنوز بر این حرفش ایستاده است.
به گزارش انترنشنال، او با اشاره به طالبان افغان گفت که آنها بدون پشتیبانی قدرت‌های بزرگ یک ابر قدرت را شکست دادند. آقای آصف افزود:«این پیروزی یک مظلوم است که من آن زمان ستایش کرده بودم و حالا هم ستایش می‌کنم.»

پاکستان از حامیان عمده طالبان در جنگ علیه دولت پیشین و نیروهای غربی در افغانستان بود. حکومت‌های گذشته افغانستان پاکستان را به حمایت و دادن پناهگاه به رهبران و فرماندهان طالبان متهم می‌کردند.
مقام‌های پاکستانی از جمله خواجه آصف بارها از حمایت طالبان افغان از طالبان پاکستانی انتقاد کرده‌اند، گروهی که اکنون به یک دردسر امنیتی برای اسلام آباد تبدیل شده است.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر پاکستان
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   ظاهرا”معلوم میشه که دنب حکومت پاکستان زیر در طالبان گیر کرده که به تعریف ‌تمجید روی آوردند. کوزه گرو کوزه خرو کوزه فروش همه یکیست. امریکاای ها که افغانستان آمدند صرف بواسط این بود که این قوم دجال را به حکومت برسانند. تا پلان های ۴۰۰ سال قبل و بعد را عملی سازند.
سهیل

>>>   پاکستان محور شرارت چوچه های انگلیسی های .....

>>>   طالبان با جنگ پیروز نشد بلکه با معامله با امریکا قدرت را در افغانستان گرفت. طالبان فعلا دست نشانده آمریکا است. همین الان اگر آمریکا و اقمارش از طالبان حمایت نکنند، نمیتوانند تا چند ماه دوام بیاورند. هرکه در افغانستان به قدرت رسیده به وسیله قدرت های خارجی بوده است و هرکه هم سقوط کرده به وسیله همین قدرت ها بوده است.

>>>   و حالا خدا با طالبان پاکستانی است

>>>   خوب از نظر این جاهل و بی خبر ازدین پس خدا با خلقی ها و پرچمی هم بوده است؟؟؟!!!
آتش‌خاوری

>>>   جناب وزیرصاحب دفاع!
خداوراستی عوض تومه شرمیدم. خداباطالبان نبود، بلکه احمقان باطالبان بود. درصورتیکه چهل میلیون احمق بیسوادپشت هرجریانی باشد، پیروز میدان است.این خدا چراپشتیبان اطفال معصوم فلسطسن نیست که اسراییل هرروز مثل ریشقه دروشان میکند.توعوض وزیردفاع بایدملای مسجد کوچه احمقان پشاورمیبودی.
عاقل

>>>   خدا با طالبان نبود خود آمریکا با طالبان بود

>>>   طبیعی است که وزیر دفاع پاکستان امریکا را خدا بداند‌. چون هم به او آب داد هم نان هم مقام هم قدرت.

>>>   وقعا وزیردفاع پاکستان حق کفت اگرخدا همراهش نبود کی باور میکرد امریکا وناتو ومتحدان امریکا اینها را خوهیچ به باور یک سرباز هم نمیشود که طالب پیروز بشه مخصوصا جنک سالاران جهادی اگه دوستم یادت باشه کفت چنتا طالب سوار بر موتورسکل غر غر اینها افغانستان را میکیره قدرت خدا را ببین حامون دوستم با اون مستی وتکبر شبانه فرارکرد اگر هرکس این کار خدا نداند پس ایمان ندارد

>>>   این خدا خدای طالبان بود
خدایی ساخته ذهن ادمهای بیمار روانی.
خدای راستین خدای متعال والله جل جلال الله با هر چه ناپاکی وفریب وادم کشی مخالف است.
شاید که خدایان قدرت خدایان غربی با طالبان بود

>>>   اگر خدا با طالبان بود چرا شما برای فتح پنجشیر از دهها بالگرد و ویژه ترین نیروهایتان استفاده کردید ؟خب صبر می کردید خدا پنجشیر را هم برای طالبان فتح کند
خدایی خرید یا مخاطب را خر فرض کردید البته که خودتان خرید مثل بار اول فرزندان حرامیتان را در کوههای چرکستان پای لوچ آنقدر می دوانبم تا سقط شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است