اسراییل به ایران حمله کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۷    ۱۴۰۳/۸/۵ کد خبر: 176201 منبع: پرینت

بعد از 26 روز « غورمیو » های اسراییل وتهدیدها به یک حمله گسترده وویرانگر بر ایران ، بامداد شب گذشته اسراییل به نقاطی در تهران ، ولایات خوزستان وایلام ایران حمله کرد. ایران اعلام کرد که پدافند هوایی یکپارچه ای ایران بسیاری از راکت ها را در هوا رهگیری کرده است. آسیب های ناشی از این حملات بسیار محدود بوده که حتی نیازی به « کمک رسانی » احساس نشده است. اسراییل در این نوبت به پایگاهای نظامی وموشکی ایران حمله ورشد، معلوم میشود که هشدار های ایران در مورد حمله به پایگاه های هسته ای وپالایشگاهای نفتی این کشور بسیار موثر بوده است.

این حمله ای اسراییل به جوک خبری تیدیل شد. ایرانی ها در اسراییل گفتند که : ما در اسراییل بیدار استیم، اما ایرانی ها درایران از خواب بیدار نشده اند. درجوک دیگر گفتند که اسراییل بااین « ترقه پرانی » ها ملایان ایران را برای نمازصبح بیدار کردند. جالب این است که در آغازین لحظات حمله ، ناتنیاهو وگالانت همچون موش در زیر زمین پنهان شدند. ویکی از شیکه های اسراییل وشبکه « العربیه » خبرگزاری عربستان سعودی، صحنه های از بمباردمان بیروت توسط اسراییل را نشان میداد که گویا راکت های اسراییل تهران رادر حال ویران کردن ودرهم کوبیدن است؟!

به هرصورت دیده شود که پاسخ ایران به این حملات اسراییل چه خواهد بود؟ وشاید هم پاسخی ندهد وبه غایله نقطه ای پایان بگذارد. اما اگر اسراییل کدام شیطنتی بکند وحملات خودرا محدود ویا گسترده پی بگیرد، پاسخ ایران بسیار کوبنده خواهد بود ودر نخستین گام 1000 راکت بالستیک براسراییل فرود خواهندآمد. هیچ چیز قابل قابل پیشبینی نیست - به شمول حمله ای متقابل ایران - زمان همه چیز را پاسخ میدهد.

علی تقوایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسراییل
ایران
نظرات بینندگان:

ایمیل:
لطفا فارسی تایپ کنید. نوشتن آدرس ایمیل الزامی نیست
میتوانید نام و محل سکونت خود را همراه نظرتان برای چاپ ارسال نمایید
پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است