مردی که پشت پرده تظاهرات ضد ایرانی است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۸۹/۱۰/۲۸ کد خبر: 18415 منبع: پرینت
نجیب الله کابلی عضو سابق پارلمان کشور و صاحب امتیاز و مدیر مسوول تلویزیون امروز در کابل ، با بودجه ای که از جانب آمریکایی ها در اختیار مخالفین دولت ایران گذاشته شده است ، تغذیه کرده به یک تن از مخالفین سرسخت ایران بدل شده است.

http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101180552112820.jpg

این فرد که گفته می شود از جانب یک یهودی تابع آمریکا حمایت مالی می شود ، در تامین همیاری های منطقه ای با مخالفین ایران نقش فعال دارد.

نجیب الله کابلی پا را از این فراتر نهاده در چندین مورد ، به مقدسات دینی و مذهبی مسلمانان نیز توهین نموده است. روشن ترین مورد این توهین ها ، پخش موسیقی و آهنگ های شاد و مهیج در روز عاشورای حسینی از تلویزیون امروز بوده است.

گفته می شود که این فرد ، علاوه بر این ها به برگزاری مجالس انحرافی اخلاقی که باعث ترویج بی بند وباری در میان جوانان می شود نیز شهرت دارد.

 

یک منبع آگاه در کابل به خبرنگار افتخاری ما گفت : نجیب الله کابلی برای برگزاری تظاهرات اخیر بر علیه ایران مبلغ 50 هزار دالر دریافت کرده است.

در همین حال گفته می شود که این فرد روابط ویژه ای با مقامات آمریکایی مستقر در کابل دارد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درين باره نظري ندارم
نجيب الله قندهاري

>>>   از قیافه اش معلوم میشه که آدم تبه کار ،خراب کار ؛ دوزد ، وطن فروش و ناموس فروش می باشد. به این قسم آدم ها نباید مهلت داد که یاغی گری کنند.
حقیقت گو

>>>   باید موارد را از هم تفکیک کرد. می پذیرم که نجیب کابلی یک آدم سبک است و احتمال دارد از هر جا پول بگیرد و دست به هر کاری بزند ولی این تظاهرات اخیر از جانب هرکسی که بود بخاطر منافع مردم افغانستان بود. نباید هر فعالیت مدنی را رنگ و بوی غربی بدهیم. نجیب الله کابلی ضد ایران هست واینکه آیا کسی وی را در این راستا تقویت می کند یا نه هنوز واضح نیست.
گلبدین ربانی

>>>   امکان دارد

>>>   از حکومت کرزی میخواهم که نجیب الله کابلی را دستگیر و محاکمه کند چون اشخاص مثلی او روابط حسنه میان ما و ایران را خراب میسازد او یک شخص وطنفروش نه بلکه کفر مطلق است وما شواهد زیاد از کفر بودن او داریم اگر دولت افغانستان میخواهد من ثابت میکنم که او یهود است مسلمان نیست ضد دین است من ویدیو های اورا از محافل عیاشی که خود برگذار کرده بود و در ان فقط خارجی ها اشتراک داشت بجز چند افغان انگشت شمار مثل خودش دارم امید است در اینده مردم ما فریب اورا نخورده با او هم صدا نشوند
. وسلام از مصر

>>>   زنده باد کابلی

>>>   من با نجیب ازیک قریه استم درزمان مکتب همصنفی بودیم تنبل ترین شاگرد صنف ما بود شب ها وی را به مجالس .......میبردند روزها وی ازصنف غایب شده و همراه با بچه های بزرگترازخودش میرفت دربد اخلاقی جوره ندارد چند سال اخیر یک دفعه نام کشید نمیدانم که ازکجا کرد اما خوب پولدارشد بوستان درست کرد حالا نمیدانم این مردمی که به حزب وی پیوسته اند کدام شناختی ازوی دارند یا صرف به نام عضو حزب بودن خوشحال استند به هرحال اخیر ا وی نفوذ کاملی بین یک تعداد ازمردم پیداکرده است

>>>   به جواب انکسی که نوشته زنده باد کابلی
واقعا برایت متاسف هستم همین ادمهای چون تو بی عقل هستند که وضعیت کشور مااینگونه است. بی عقل جان نجیب نیروی خارجی است اینه این کار را میکنند که رابطه ما با ایران خراب شود تا بتوانند ما را از بین ببرند الانهم که خارجی ها کاری نمی تواندد بکنند بخاطر ترسی که از ایران دارد
ما با ایران همسایه هستیم بیشتر مردم ما در انجا زندگی میکنند
اگر برای ما اتفاقی بیفتد این ایران است که از ما حمایت میکند نه این نجیب الله تاالان برای ما چه کرده جزتفرقه بین ما و کشورهای همسایه
کمی به خودت بیا
تنها ازهرات

>>>   کابل کابلی مااتشت می زنیم
مااز کسانی که تظاهرات به راه میاندازند متنفریم و ....

>>>   خیر اس . اقای کابلی تان بزودترین وقت به جهنم فرستاده خواد شد

>>>   هیچ یکی از این عالیجنابان حاوی اسناد معتبر که دلیل بر صحت و یا سقم نظریه های شان باشد در اختیار ندارند. پس درفقدان شواهد کافی میتوان هرچیزی گفت، میتوان کسی را تکفیر کرد، یهود ونصارا خواند، به مزدوری اسرائیل ، ایران،امریکا وهرکشور دیگری متهمش کرد . اما همه اینها صرفا شعار خواهد بود نه دلیل. پس دوستان بیایید منطق گریز نباشیم. هرچیزی که ابراز میکنیم باید دلیل و مدارک کافی برای دفاع از نظریات و احساسات خود داشته باشیم. درغیر آن همه این اتهامات بی مورد وپوچ خواهد بود وجایی را هم نخواهد گرفت.

>>>   طبق یک خبر اقای کابلی از طرف امریکا انگلیس اسرایل و عربستان حمایت مالی میشود. و همچنان او در تبلیغ دین عیسوی در کابل فعالیت دارد.
احمد

>>>   قوارش ده بودنه بازا میمانه.

>>>   من که گفتم این نه نجیب است نه کابلی نام کابلی ها ره بد نکنیدمردم کابل همه مجاهدومومن هستند یک بیبندوباری که باید به او گفت" عدوالله اسراییلی .. کابلی

>>>   حيف تخاص كه سرت ګذاشتی من خودم کابلی استم و افتخار میکنم اما افسوس که هر بی غیرت و .................. از نام کابل زیبا استفاده میکنی .
این واضح است که این شخص روابط تنگاتنگ با غربی ها دارد. و وطن فروشی واقعی همین است بخاطریکه فرهنگ غربی ها را در کشورمان افغانستان ترویج میکند به عنوان مثال مدل شدن یک دختران افغان در تلویزن امروز که مسؤل ان همین بد بخت است .

>>>   بزرگترین جفای که تابه حال درحق جهان سومی ها صورت گرفته اینست که بدنام ترین ولاتی ترین شان را که ازهیچ گونه شان ووجاهت اخلاقی واجتماعی برخوردارنمی باشند را بالای شان حاکم میکند وبتد ترانکه وی رابه یک قهرمان نیز تبدیل خواهد کرد. مانند نالسن ماندلا درافریقای جنوبی وحالا نجیب الله کابلی

>>>   اعدام، اعدام، اعدام
هادی کابل

>>>   نجیب الله کابلی همیشه در سفارت انگلیس و امریکا رفت و امد داره . مه یکی از نزدیکان او هستم .

>>>   اینکه آیا کابلی بد اخلاق است یا نه ویا اینکه پول ازکجا می گیرد در اصل مسئله تاثیری ندارد. و آن این است که ایران متکبرانه وزورگویانه عمل می کند و بر ضد منافع ملی افغانستان است. مظاهره به مقابل رفتار غیر قانونی ایران عملی درست است وباید از آن دفاع کرد.

اگر معیار منطقی بودن کاری را مربوظ به اخلاقیات فرد بنا نهیم در ارزیابی عملی ودرست بودن ونبودنش به مشکل برخورد خواهیم کرد. اگر امروز کسی کار درست و به جا انجام دهد نمی توانیم این عمل را به این خاطر رد کنیم که آن شخص مثلا یک سال قبل دزدی کرده است. منطقی بودن کاری چیزی است واخلاقیات فردی چیزی.

نبی هراتی

>>>   برادران عزیز
ایران اگرهیچ نفعی مثلا برای افغانستان نداشته باشد خداشاهداست ضرر ندارد.
اگر افغان یک قدم برای دولت یا ملت ایران بردارد ایرانی ها صدقدم خیرخواهانه برای ما برمی دارند.
ایرانی های بدبخت ازهم مرز بودن با ما جز خسارت چیزی دیگر ندیدند.
دیپلماتها وخبرنگارهایشان توسط ماها سربریده شد..بسیاری ازمرزداران ونیروهای انتظامی شان درهنگام جنگ با سردمداران وکلانهای مواد مخدرکشته شدند الان هم که ناتو که دشمن اول ایران است بیخ گوشش لنگر انداخته است وبا مواد مخدر وهمچنین تبلیغ دین مسیح ویهود ایران را تهدید می کند.
ایرانی ها بهترین دوست برای ما هستند.
همین امریکایی ها ی خدانشناس واین غربی ها چه برای کشورما اوردند....حالا هم که خبرها امده طالبان به انرژی اتم هم دست یافته است وقدرتمند تر شده است.
جزناامنی وبیچارگی درکشورما چه ارمغان اورده است .
هرکس که باایران به تخاصم برخیزد خدا ریشه اش را برکند. خدا بنیانش را براندازد.
خدالعنت کند نجیب را ونجیب هایی که برعلیه نظام اسلام فساد می کنند باید به شدت با انها برخورد کرد.
ایران هم خوب می کند که تیل ها را به ا فغانستان اجازه ی عبور نمی دهد.
جاسوس واطلاعات ایران بسیار قوی است ...یک دفعه من هم باشم ببینم این همه تانکر درلب مرز افغانستان چه می کند؟ تادیروز چرا این تانکرها نبودند؟ حتماکدام فکر نظامی وخیانت برعلیه دولت ایران وجود دارد ...من هم باشم تا فاش نشدن اصل قضیه اجازه ی حرکت به این تانکر ها رانمیدهم .
اخر ای ازخدا بی خبرها ..ایران دولتش اعلام کرد دولت افغان بگوید جه مقدار تیل می خواهد ونیاز دارد این زمستان ما همان مقدار برایش می فرستیم . اما دولت افغان ازجواب طفره رفته است و یک مشت افغان احمق را زیرفشار رسانه ها ی غربی درحال جوسازی برعلیه ایران است .
ازهیچ همسایه ای جز این ایران برای ما نفعی نیست .پاکستان چین همه برای مان ضرر بیشتر ندارد.

جاوید ازکابل

>>>   پس در هرات اوغانملتیها را کی به شورش و تظاهرات در مقابل قونسلګری ایران رهبری نموده است؟
محسنی

>>>   نجیب کابلی وظیفه اش را انجامد داد!
با تظاهرات مغرضانه خویش روابط افغانستان و ایران را متشنج تر ساخت تا وضعیت مهاجرین بد تر شود.
نجیب کابلی شخص است که اعتقاد به دین اسلام ندارد. اگر اعتقاد به اسلام میداشت روز عاشورا و دیگر روز های مبارگ آهنگ های غربی و ضد اخلاقی پخش نمیکرد.

مسافر از مشهد

>>>   جاوید از کابل
تو دیگران را بیخبر میخوانی حالانک خودت از همه بیخر هستی

>>>   نجیب الله کابلی یک مزدور یهود است همه مردم شریف شهرکابل میدانند و هیچ کابلی ازین شخص بی هویت دفاع نمی کند
شهلا کریمی از کابل

>>>   ننگ بر چنين دين و دنيا فروشاني
آرش از تهران

>>>   البته که به قول آن آقا (فردوس) افغانستان ایران نیست . اگر ایران بود نیروهای نظامی آمریکایی و اروپایی جرآت نداشتند در کوه ها و دشت هاو روستا هاو شهر هایش آزادانه جولان بدهند و آدم بکشند . افغانستان ایران نیست که ده ها سال ، میلیون ها آوارۀ کشور همسایه را در خود جا دهد و پاسخ آن همه مهمان نوازی را این گونه دریافت کند . ایران هم افغانستان نیست که پاسخ همسایۀ مهمان نوازش را این گونه با ناسپاسی بدهد . شما اگر خیلی غیرتی و برخوردار از آزادی و دارای دل و جرآت هستید به پا خیزید و اشغالگران
آمریکایی و اروپایی را از میهن خودتان بیرون کنید . من ایرانی شما را دوست دارم و دلم برای حال و روزتان می سوزد و اگر بی ادبی آن آقا ( فردوس) که با بی بی سی مصاحبه کرد نبود حاظر نبودم این ها را برایتان بنویسم . آخرش هم ما همسایه ها برای هم می مانیم و به درد همدیگر می خوریم .
محمد از ایران

>>>   زنده باد کابلی جان .خداوند هزار ساله ات کنه
کهدیگرهم دست به این کار ها بزنی جیگرررررررررررر

>>>   جاوید از کابل وه وه وه چاپلوسی هم حدی دارد ....

>>>   کابلی صاحب یک شخص وطن دوست است نجیب کابلی وظیفه خویش را انجام داد است

>>>   نباید به این خبیث قرصت داد تا چینین اعمال زشتی را انجام دهد

>>>   سلام به خوانندگان این وبسایت وزین و راستگو
باید بگویم که اسنادی است ظاهر فقیری سخنگوی وزارت خارجه در پشت برکناری داود مرادیان است. در اینموردسند دارم. او شخص چاپلوس و دروغگو است بهخاطیر نگاه کردن خود در پست هرکاری می کند. ظاهر فقیری عقب اسپنتا که سخنگویش ساخت تبلیغات هرزع می کند. این شخص دروعگو را بشناسید

>>>   اجیر شده از سوی مرصاد سازمان جاسوسی رژیم صهیونستی دلایل تنها این نیست که تظاهرات ضد ایران به راه انداخته است هزار دلایل دیگر گواه است.
تلویزیون تفرقه افگن امروز ،
باستان فاحشه خانه و با حمایت اسرائیل و استکبار آباد شده است.
اگر ادم خوب بود حد اقل این بار رای می آورد دفعه قبل مردم تجربه نداشتن به این احمق رای دادند.
چند نفر بی خبرهم از عقب شان روان اند
کابلی از کابل

>>>   آقای کابلی فقط بگوید در زمان جنگ و در زمان بدبختی مردم افغان سر در آخور کدام کشور داشت؟؟؟

>>>   هر كس كاري ميكند به اميد فايده است. فايده نجيب كابلي. در دنيا نوكري ودر آخرت جهنم است. واي كه چقدر متنفرم از اينگونه افرادي كه با همه درگير است الا با اجنبي هاي كافر.

>>>   با زنی که پهلویش ایستاده خیلی شباهت دارد شاید مادرش باشد بنا براین یا این زن هم کابلی است یا نجیب کابلی نیست .

>>>   نجیب الله کابلی در این مورد 100% به نفع ملتش عمل کرده وای بر حال کسانی که جای شان گرم و حرف مفت میزنند.

>>>   اینکه آقای نجیب الله کابلی چه مناسبتها وپیوندهایی دارد، یکطرف قضیه است واین برمیگردد به هنروتوانایی خودش وکار ما نیست. اگرروزی قانون حاکم گردید هرجاسوس باید جزای خودرا ببیند. اما طرف دیگرقضیه که همانا متوقف ساختن تانکرهای سرمایداران خصوصی بود ومقامات مسئول جمهوری اسلامی ایران با این عمل خویش زمینه سازاصلی کابلی وامثال کابلی برای بسیج یک عده مردم کابل بود. حق ترانزیت حق همه کشورهای همسایه وجهان است. بویژه حق ترانزیت برای کشورهای عضو ایکو یک امر قبول شده است که مسئولان حکومت ایرانی با استفاده ازنفوذ پولی که بالای کرزی واطرافیان او دارند، خلاف حقوق همسایگی وخلاف قوانین بین المللی وتعهدنامه ایکو عمل کرده وبا دستان خویش برای خود درد سر ایجاد کردند.
طرف سومی قضیه این است که چرا با وجود منع ترانزیت تجار افغانستان برای ماه ها ازطرف پاکستان، کسی تکان نخورد. درحالیکه خسارات ناشی ازهمسایگی پاکستان برای افغانستان بیشترازایران بوده است.
اینجا گروه های قومی وحزبهای قومگرای معینی هستند که تلاش دارند رابطه دوکشور افغانستان وایران را به سود پاکستان وکشورهای دوردست نا سازگار با ایران خراب کنند. پس مسئولان ایران باید اینرا بدانند که دراین رابطه همسایگی سود ایرانیها بیشتر ازطرف افغانستانی است.
ایران ازمیان هزاران کیلو متر توام با تنش وخشونت به غزه کمک میکنند، اما به همسایه تاریخی وفرهنگی خود دشمنی میکند. درحالیکه درسرنوشت کشورها درقدم اول خوبی یا بدی همسایه ها تعین کننده است. این سیاست غرض ورزانه ایران درشرایط کنونی کاملا به ضرر خودش تمام میشود. پس برای ما که ازکشوری بنام افغانستان هستیم، اولویت منافع ملی خود مان باید قرار داشته باشد. همه دنیا همینطور می اندیشد وبه نردبان بلند ترقی هم رسیده اند. اما نیم ما منافع ملی مان را فدای پاکستان میکنیم ونیم دیگر فدای ایران ودردرجه های کوچکتر قربانی ازبکستان وترکمنستان وتاجیکستان. دیگران هم دین ومذهب دارند. اما دین ومذهب شان در چارچوب جغرافیای سیاسی شان مطرح بوده ومنافع ملی شان درصدرهمه خواستهایشان است. خدامارا عقل نصیب کند که منفعت مردم خویش را بالاتر ازمنافع همسایه بدانیم.

>>>   نجیب الله کابلی آدم خوبی است چون نمی خواهد خارجی ها از وی بی خبر بمانند می خواهد خود را به خارجی ها معرفی کند که منم نوکر درجه یک امر کنید به فرق اجرا می شود.
برای فعلاًبازار خوبی دارد موفق باشی نجیب جان

>>>   مزدوران چه کابلی ودیگران یک روز به محکمه مردمی کشیده خواهند
برادر این تنها نجیب نیست که مزدور اسرایل است انسان های زیادی اند که بد تر از ان در مزدوری ثبقت دارند
مرک به همه شان
مردم افغانستان مانند گوسفند استفاده می شود
خالد

>>>   خودشان هم يهودي است. يك جوري به يهود وصل مي شود. چون كاري ضد ديني مي كند. در نفته خطا صورت گرفته است.

>>>   دوستان! قبل از همه می توانم بگویم که درین روز ها تلاشهای سیستماتیک برای تحرف اصالت ها ارزشهای است که در فرهنگ افغانها جایگاه عالی دارد، کلمات والایی چون آزاد، آزادی، ملی و....به هرطوری که شده از صفحه قاموس ما زدوده و مورد دستبرد و سرقت قرار گرفته اند. انتصاب به یک نام خاص و اعمال مشکوک به حیثت و پرستیژ همان کلمه بطمه وارد می نماید،
اگر آقای به اصطلاح کابلی اینقدر احساس میهن دوستی داشت حد اقل یکبار هم اگر شده بود بر ضد عمال پاکستانی ، استخبارات و ویرانیهای که دستگاه های جهنمی سرویسهای خارجی معلوم الحال در افغانستان روا داشته اند، نیز نام میبرد،
آقای کابلی که از نام زیبای کابل استفاده میکند، در حقیقت ضمن خوش خدمتی باداران اسلام ستیزش به ارزشهای معنوی ملت قهرمان افغان نیز بازی میکند، جوانان روشندل و آزادی دوست شما ها بدانید که با این گونه افراد ماجراجو کنار نخواهید آمد بلکه به چهره های حقیقی و عقب پرده این خاینان نظر آندازید و بدانید که این مزدوران حلقه بگوش تنها نه بلکه حامیانی در سطح ملی و بین المللی دارند ورنه کی خواهد توانست با این پر روی علیه یک کشور همسایه چنین با شدت و حدت قد علم نماید
و تاجائیکه به برادران ایرانی بر میگردد،باید آنها نیز بدانند که این افراد به هیچ و جهه نماینده گی از مردم قهرمان کابل کرده نمی توانند و نباید هر کابلی شریف را بجای چنین بوکران پا بوس به اشتباه بگیرید
ولسلام
یکتا از کابل

>>>   سلام
نجیب الله کابلی من خوب میشناسم چندی در المان بود و بسیار روابط تنگاتنگ با یک یهودی داشت که اسمش بارک یهود است و شرکت بزرک تولیدی لوله های پلاستیک را داشت فعلا در سویس زندگی میکند و دارای چندین سرکت های مختلف میباشد چند وقت بنده در شرکت لوله سازی کار کردم من شاهد رفت و امد نجیب بودم بعد کرزی نجیب غایب شد که سرو صدایش از کابل بیرون شد در اول کرزی کابل رفته بعد چندی ریس ها شرکت که میشناختن من یک کار گرش استم و از افغانستان استم میگفتن نجیب میشناسی میگفم نه
شب هایش بی یهودی ها نبود چون هم سایه من هم بودگاهی پاکستان میرفت تفریح گاهی ترکیه نکته دیگر اینکه یک نمایندگی امروز در زریخ سویس دارد فعالیت میکند در جای است که همه یهودی ها نزدیکش است

>>>   باسلام
درزمینه تظاهرات برعلیه ایران ........ دوستان عزیز نه چاپلوسی ایران را کنید ونه ازنجیب الله این قدر حمیات کنید منافع ملت افغانستان را درنظر بگیرید ......
فریاد مهاجر

>>>   من کاملأ با نظریات جاوید جان از کابل و محمد از ایران موافق هستم، ایران ماندنی است و برای ابد همسایه ما خواهد بود، ایران بیشتر از دوملیون مهاجر بد بخت افغانستان را در خود جا داده است که چه بشود ؟
چنین جواب دریافت کند که توسط این نجیب ... کابلی راه اندازی میشود، شما خوب فکر کنید، اگر روابط ایران و افغانستان تیره شود، کی ضرر میکند، ایران یک کشور خود کفا است و هیچ نیازی به افغانستان ندارد، این ما افغان ها هستیم که بد بخت می شویم و بد تر از این که مهاجرین غیر قانونی ما در ایران زجر ها خواهند کشید و یا اخراج خواهند شد، اگر چنین شود، یک عقل سالم بگوید که چه بلائی بالای مردم خواهد آمد.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کریمی

>>>   اگر فردا روزی از این تانکرهای سوخت برای پرکردن تانکهای ناتو و فرستادن انها به ایران استفاده شود شما برادران افغان برای ما ایرانی ها چه میکنید اصلا فکر کردید چه لزومی دارد ایران با این همه مشکلات خارجی و داخلی خود را درگیر این مسئله بکند .
مهدی از ایران

>>>   برادران عزیز!
اگر از حقیقت دور نشویم ما و شما انقدر از سیاست جهانی دور و به ان دست نداریم که حتا احساس اینکه اینقدر نا توان هستیم شاید برای اکثریت ما قابل شرم باشد و از همین خاطر خود را درد سر نداده صرف از عاقبت سیاست ها بترسید و بعد از چند سال در باره این خبر ها میتوان ابراز نظر کرد و بس.
حیدر حیدری

>>>   افغانیو چه به این کارا اخه
سعید

>>>   به به سعید خان حواست باشد که این بلند پروازی ها به رو افتادن هم دارد.
جمیل

>>>   نجیب لله کابلی یک افغانی غیرتی است که از مردوم بیچاره ی افغانستان واز خاک خود دفاع میکوند .
وسلام
از طرف نجیب الله بهار

>>>   امروز هرکسی به هر اسمی ما را می کوبد و یا تیزاب می اندازند بر روی ما در حالیکه ما از حق خود دفاع می کنیم.
بسیار ننگین است.
خراسانی

>>>   من میخواهم اصلاح کنم!
اولا نجیب الله کابلی از آمریکائی ها پول نگرفته بلکه از سفارت عربستان سعودی و سفارت انگلیس می گیرد و عرب های سعودی به شدت علیه ایران داره برنامه ریزی هایش را در افغانستان می کند. و در بین رسانه ها امروز را انتخاب کرده و نجیب نا نجیب را،اما تذکرم برای سایت شما این است که از هیچ شخص و یا کشوری نباید جانب داری کنید معنی این نظرخواهی شما جانب داری از کشور ایران است،کشوری که جفا ها در حق ما کرده... امیدوارم سانسور نشود

آنالیا

>>>   از روزیکه تظارت درکابل شد : ایران هر روز تعداد زیاد هموطنان مهاجر را که مدرک قانونی ندارد دستگیر روانه اوردگاه میکند اعطا انان که برگ سرشمار ه بدست دارند . قبل از تظارت افغان های مهاجر را دستگیر نمی کردند خلاصه که همه روزه تعداد زیادی مهاجر . به بسیار حالت بد از ایران اخراج می شود .هموطنان عزیز شما می دانید که .هر لظه که ایران منافع خو یش در افغانستان مثبت نیبند . شروع می کند به بیرون کرد ند مهاجرین بدبخت . خود تان فکر کنید که اگر روزانه تعداد (ده هزار نفر) از ایران بیرون کند چقدر مشکلا ت برای دولت خلق می شود مطمین باشد که تعداد اندک ان هم جذب مخالفین دولت کرزی می شود .دولت افغانستان مجبور است که ...........
از ایران شیر از

>>>   برادر جاوید عزیز از کابل
به نام یک ایرانی از تو سپاسگذارم و انصاف و فهمت را ستایش میکنم.این قبیل هرزه سرایان و خودفروختگان همه جا هستند و در چشم اربابان خود نیز ارزشی ندارند.کسی که آبروی خود و حق همسایگی را به پنجاه هزار دلار آمریکایی بفروشد،انسان نیست چه رسد به آن که مرد باشد.ما نیز همسایه بد-یعنی اعراب-داریم و میدانیم همسایه بد یعنی چه بلایی!یک روز به ما حمله میکنند،یک روز خلیج فارس را عربی مینامند،روز دیگر ناجوانمردانه حجاج بی سلاح ما را در خانه خدا کشتار میکنند،زنان ایرانی را می دزدند،طالبان را تجهیز و وادار به کشتن دیپلماتهای ما میکنند.وقتی هم که پاسخشان را میدهیم،فریاد برمی آورند که ایران در امور داخلی ما دخالت میکند!!
آخر مگر خدا در .....اعراب را خائنترین مردمان ننامیده است،چرا نمی اندیشید؟!

>>>   سلام دوستان:
من فقط از کشور خود ما دفاع می کنم.
من تایید می کنم که نجیب الله کابلی یک وطن فروش و خائن است.
او برای تفرقه انداختن میان کشور ما و همسایه های کشور ما نقش اساسی دارد اگر او در بدل براه انداختن تظاهرات ضد ایران پول از هر کشوری یا فرد خائن دیگری دریافت کرده باشد یعنی که کرده است در حقیقت کشور ما فروخته است.
مرگ بر هر چه افراد خائن که است به شمول این نجیبک.
محمد ظریف از کابل.

>>>   دوستان سلام از اينكه همه ابراز نظر كرده ايد بسيار خوب است او نانجيب است چرا كه خائن به ملت افغانستان است نانجيب است چرا كه دوست نميشناسد از اسلام هيچ نميداند حرمت نميداند عاشورا و محرمئ برايش عيد و جشن است چرا ؟ براي اينكه او فقط دستور اربابانش را اجرا ميكند و فقط پول برايش مهم است ايران و افغانستان برايش معني ندارد دنيا را چه ديده اي شايد فردا در تلوزيونش بر جلالت ماب كرزي و برزگان كشور توهين كند چون اونوكر است و بله قربان گو پس از محترم دولت مردان ميخواهيم تا اين توطئه نانجيب يهودي كافر را بازداشت كرده محاكمه كنند

>>>   برادر عزیز همو طنم سلام
بیاید نام کابل و کابلی را از پسوند نام نجیب دور کنید خدا نکرده وطندار های عزیز کابلی ناراحت نشوند ازاینکه کابل برای یک نفر نیست. کابل برای همی افغانستان است بنده منحیث یک افغان هر کسیکه از هر ولا یت باشد کار مثبت برای خیر وصلاح مردم انجام دهید . افتخار می کنم ان کسیکه کار انجام دهید که رضایت مردم نباشد بنده ناراحت می شوم ......
محمد شیراز ایران

>>>   باز هم جای شکرش باقی است که خیلی ها از باطن نجیب کابلی خبر دارند. ما باید هشیار باشیم که بازیچه دست نجیب و امثال نجیب نشویم.
سعید

>>>   اگر ازطرف خارجی ها حمایت نمیشد حرکت نسبتا خوبی بود ام نه به این شدت

>>>   جاوید از کابل افغانستانی نیست. از لهجه نوشتنش معلوم است.
علیرضا از کابل

>>>   - با آنکه روحیه ضد ایرانی دارم اما از نجیب الله کابلی هم خوشم نمیاید بخاطریکه یک انسان لچک است و از او هم متشکل از افراد اوباش است.

>>>   این دور از انصاف و خرافات در تاریخ کشورماست که ما روابط دینی و فرهنگی و همزبانی وهم دینی خویش را ه به خاطر جاسوسی و حماقت هر ابلیس انسان نما با کشور دوست وهمسایه ما ایران قطع نماییم این ابلیس بد جنس به نفع استعمار گران هر غلطی که دلش بخواهد انجام میدهد ما بیرق ایران و عکس رهبران ایران را سوزاندیم و اسلام هم هستیم نمیدانم هم در بیرق ایران اسم الله نوشته است ما خود ما بدیم اگر امریکا این کار را کرده بود وقت تظاهرات میکردیم که قران را سوزانده . وباید هموطنان ما این ابلیس انسان نما را باید دیگر بشناسد . کاش این ابلیس بودنه باز ....سواد میداشت قیافه اش به جهنمی میماند بگویی با خاگستربه صورت ....اش زده اند کسی این چهره منافقین و ابلیس انسان نما را این خبیث دارد این خبیث کابلی نیست فاشستی است حیف نام کابل که این ابلیس به خودش مانده است اگر دوستان ایرانی این را میخواند ما عمیقا معذرت میخواهیم بابت این ابلیس انسان نما .
کابلی

>>>   نباید بر اساس منافع کشورهای مختلف روابط ما با کشورهای همسایه دگرگون گردد و اما اگر قرار است در روابط ما با کشورهای همسایه دگرگونی صورت گیرد باید بر اساس منافع ملی کشور خود مان باشد.
مرتضی از کابل

>>>   هدف این فرد خبیث ضربه به مهاجرین افغانستان مقیم ایران است. اگر او غیرت دارد به بادار های یهودی و غربی خود بگوید اول امنیت برقرار کند تا مهاجران به وطن برگردد آنگاه دست به اعمال بزدلانه بزند.

>>>   من نمیدانم چرا از بدبختی و دوری ملت افغان و ایران لذت میبرید؟

>>>   امیدوارم کسانی که به کشور ما خیانت می کند آب خوش از کلویش پایین نرود آیا کشور ما کاری را انجام داده است در مقابل افراد شورشکر...
رضایی ازتهران

>>>   سلام به همه برادران هموطن / در هیچ سایتی در انترنت ندیدم که اینقدر کامنت پشت کامنت نوشته شوه و جواب علیه جواب داده شوه / این از بدبختی ملت ماست که بخاطر بیگانه ها به سر و روی هم چنگ می اندازند / آخر تا به کی؟ / چی وقت متحدانه یکصدا می شم؟/ امثال نجیب کابلی و دیگرانی که مشخص هستند خب معلوم است که بحال ملت و کشور ضرر دارند / این دیگر بحث ندارد . / در این دنیای آشوب و ماشوب ما باید بفکر رابطه خوب با همسایگان باشیم نه جنگ با همسایه / آخر قریب سی سال جنگ و خون بس نیست؟ / ما باید احمق باشیم که الان بفکر تیره گی رابطه با ایران باشیم ./ شما را بخدا کمی فکر کنید ./
عارف کابل

>>>   من موافق هستم با نظر گذارشگر برنامه :طوریکه بنده اطلاع دارم کابلی نه تنها از امریکا بلکه از اسراعیل نیز کمک های مالی وبعضی دکتی ها را دریافت می نماید
اسنادی هم در دست هست که سال گذشته میلادی نامبرده چهار صد هزار دالر امریکائی از اسراعیل دریافت نموده بود

>>>   نجیب کابلی یک فرد کاملاًبی عقل است ومشکل عصبی دارد چون ملت نمی خواهد دیگر جنگ ودرگیری داشته باشیم با همسایه ها بس است جنگ جنگ جنگ تا به کی این همه ملت های جهان به کجا رسیدند ما فقط به فکر جنگ.
دیگران از علم ودانش رفتند سوی قمر ما ز بغض وخانه جنگی دربه در .
غ.م.غ

>>>   نجیب جان کابلی نوکریت را مبارک باشد به امیذ عاقبت بخیر
امین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است