آغاز کار پروژه ساخت ساحه سبز در ولایت غزنی
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۴۵    ۱۳۹۰/۱/۲۰ کد خبر: 20749 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، کار پروژه ساحه سبز دو طرف دریای غزنی به ارزش یک میلیون دالر توسط محمد موسی خان اکبر زاده، والی غزنی گشایش یافت.

این پروژه که شامل حفر دو حلقه چاه آب آشامیدنی، پارکینگ وسایط و ساحات سبز می باشد، توسط الحاج محمد موسی خان اکبر زاده در حالی که مولانا عبدالرحمن حکیمی، شماری از اعضای شورای ولایتی، نمایندگان تیم پی آر تی ولایتی غزنی و متنفذین نیز حضور داشتند افتتاح شد.

والی غزنی به وخت گفت خوشبختانه این پروژه و پروژه های دیگر که در سال جاری شاهد آغاز کار آن خواهیم بود کار سروی آن از سوی انجینیران مسلکی ولایت صورت گرفته و حق نظارت و کنترول را در جریان کار آن نیز دارند که این عمل به شفافیت بیشتر کار می افزاید.

گفتنی است که پروژه یاد شده یک میلیون دالر هزینه برداشته و توسط شرکت ساختمانی سازگار دایکندی ظرف شش ماه کار آن تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.

در همین حال، شماری از شهروندان ولایت غزنی از پایین بودن کیفیت پروژه های بازسازی در این ولایت شکایت دارند.

این در حالی است که پیش از این نیز مسئولان محلی در ولایت غزنی از تطبیق 30 پروژه بازسازی که به مبلغ 50 میلیون دالر هزینه بر می دارد خبر داده بودند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلومات که ما ازولایت غزنی داریم و کارکردیم در این ولایت جلوگیری از فساد ناممکن است، و والی محترم که اینقدر از فساد میگوید چرا سال گذشته یک بست معلم درولایت غزنی به 20000 افغانی فروخته می شد، و چرا مستوفیت محترم از ملازم و معلم مکتب رشوت میخورد و.... همین طور در تمام ادارات دولتی فساد داد میزند، به امید انروز که امنیت حاکم گردد و مابتوانیم از این ساحات سبز استفاده کنیم.

باشنده غزنی

>>>   تا این والی است مااعتبار به کارکرد درست این شرکت ها قراردادی نداریم چون شر کت که باز سازی آبداد تاریخی را به عهده داشت از بین 54 آبداد تاریخی که قرارداد شده بود فقط 20 مورد آ ن بصورت نامکمل در سال گذشته اعمار گردید درحالیکه باید 50 تا آن باز سازی میشد
باشنده ولایت غزنی

>>>   اگر نظارت گر خود پی آرتی باشد پول پروژه هیف ومیل نمیشود وا گر پروژه در دست والی صاحب باشد مطمئن باشید که که شرکت بعد از مقدار کار نصف پول را گرفته وفرار میکند چون بار ها این کار شده تمام پروژخ های دولتی نیمه کاره مانده وشخص قرار دادی به کمک مسئولین دولتی فرار کرده رفتند مثال ساختمان مکتب سلطان مسعود خواجه عمری وچند مکتب دیگر که مدت 5 سال بیش تر میشود نمیکاره است
باشنده ولایت غزنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است