جلاد کابل در آلمان روزنامه فروشی می کند!
این فرد افغان متهم است که در قتل دست کم 30 هزار انسان دست داشته است و مقتولان نیز شامل زنان، مردان و حتا کودکان می شوند. گفته شده است که شماری از این افراد، حتا زنده به گور شده اند 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۲۵    ۱۳۹۰/۹/۲۸ کد خبر: 30553 منبع: پرینت

یک فرد افغان که به کشتار هزاران انسان در زمان حکومت حزب دموکراتیک خلق در کابل متهم است، در یکی از شهرهای آلمان روزنامه فروشی می کند و این قضیه از سوی ادارات مربوطه این کشور تحت تحقیق قرار دارد.

مجله هفتگی «فوکوس» در گزارشی تحت عنوان «جلاد کابل» نوشته است که این فرد 60 ساله به قتل هزاران انسان متهم است و شاهدان به او لقب «شیطان در وجود انسان» را داده اند. او در زمان حاکمیت داکتر نجیب الله، رییس بخش استنطاق اداره استخبارات افغانستان بوده است و مسوولیت تحقیق از مخالفان حکومت آن زمان را به عهده داشته است. همزمان، همه زندان ها و مراکز استنطاق و شکنجه، تحت کنترول این فرد بوده است.

«فوکوس» در گزارش اش افزوده است، براساس اسنادی که اداره جنایی ایالت بایرن آلمان در این رابطه جمع آوری کرده است، این فرد افغان متهم است که در قتل دست کم 30 هزار انسان دست داشته است و مقتولان نیز شامل زنان، مردان و حتا کودکان می شوند. گفته شده است که شماری از این افراد، حتا زنده به گور شده اند.

مجله «فوکوس» به دلیل این که هنوز دادستانی حکمی صادر نکرده است، نام اصلی این فرد را افشا نکرده و به نام مستعار «عادل. ن» یاد کرده است. گفته می شود که این فرد توسط «کا جی بی»، سازمان استخباراتی اتحاد جماهیر شوروی سابق تربیه شده بود. او بعد از پایان حکومت کمونیستی در کابل، به اروپا مهاجرت کرده بود و اکنون تابعیت آلمان را دارد.

به گزارش این مجله، شمار زیادی از کسانی که در آن سال ها از زندان جان سالم به در برده بودند، اکنون علیه عادل شهادت داده اند. شمار کسانی که برای شهادت علیه این فرد ثبت نام کرده اند، به 250 تن می رسد. کارشناسان اداره مرکزی مبارزه با جنایات جنگی و قتل عام ها در آلمان، ادعاهایی را که در مورد این فرد وجود دارد، ثبت کرده و دقیقاً مورد بررسی قرار داده اند.
نیروهای اتحاد جماهیر شوروی در سال 1979 وارد افغانستان شدند و در سال 1989 این کشور را تخلیه کردند.

به گزارش مجله «فوکوس»، پیش از هجوم اتحاد جماهیر شوروی به افغانستان در سال 1979 و بعد از ورود سربازان این کشور به افغانستان، نخستین اطلاعات در مورد شکنجه زندانیان و کشتار آنها توسط عادل، به اداره جنایی آلمان می رسیده است.
به نوشته این مجله، در سال 1987 ادارات مسوول آلمان نتیجه گیری کردند که استخبارات افغانستان و اتحاد جماهیر شوروی از خشونت شدید علیه زندانیان کار می گیرند و از قتل هم هیچ هراسی ندارند.

در گزارش آمده است که از اتهامات اصلی علیه عادل، یکی هم این است که در فبروری سال 1988 وقتی که میخایل گورباچف، موضوع خروج سربازان روسی را به طور نهایی اعلام کرد، او امر کرده بود که هزاران زندانی به قتل رسانده شوند.

گزارش افزوده است، آنهایی که توسط عادل امر کشتن شان صادر شده بود، در گروه های شصت نفری گلوله باران شدند. بعداً بلدوزرها اجساد را به صورت دسته جمعی زیر خاک می کرده اند. سال های بعد، بعضی گورهای دسته جمعی کشف شدند که در شماری از آنها، بیش از دو هزار انسان دفن شده بودند.
براساس این گزارش، در سال 1996 وقتی که داکتر نجیب توسط طالبان کشته شد، این فرد دیگر افغانستان را ترک کرده بود.

توماس شتاین کراوس کخ، لوی سارنوال/ دادستان مونشن به مجله فوکوس گفته است که تحقیقات در مورد این شخص جریان دارد. او گفته است که با توجه به اسناد دست داشته کنونی، تحقیقات بیشتری باید در خارج از آلمان صورت بگیرد. همزمان، ریاست جنایی ایالت بایرن آلمان نیز در این رابطه تحقیق می کند. ختم گزارش

پس از ختم تجاوز شوروی سابق به افغانستان ده ها جنرال و سران سازمان جهنمی خاد به شوروی ، آلمان و بخصوص به هالند پناهنده شدند در صورتیکه این افراد مرتکب جنایات جنگی در افغانستان بوده ولی فقط دو نفراز آنها از طرف مقانات عدلی و قضای هالند به دادگاه کشانده شدند و این فرد سومی میباشد که به داگاه معرفی شده است.
این جنایات کاران که خود زمانی تحت نام دموکراسی وشعار مرگ بر امپریالیسم هزاران افغانستانی بیگناه را به خاک وخون کشاند امروز در پناه دموکراسی در کشورهای به قول آنها امپریالیستی به زندگی خوشی .. مشغول اند .

فرستنده محمود منجم زاده از برلین آلمان

(باعرض پوزش از اینکه در پایان مطلب ارسالی نویسنده محترم آقای منجم زاده منبع آن ذکر نگردیده بود که بدینوسیله تصحیح می گردد.)

( برگرفته از سایت رادیو دیچه ولی المان )


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این شخص شاید حسام الدین حسام ریس خادنظامی دروان حکومت داکتر نخیب و یک پرچمی دو اتشه بود که بعدازسقوط حکومت و امدن مجاهدین از افغانستان فرارکرد

>>>   این ادم های جانی و امثال شان را در هر کشور اروپایی باید شناسایی شود و به سزای اعمل شان رسانیده شود از جمله یک جنایت کار و قاتل سردار داوود شهید هجده فامیل داوو خان .در ناروی اسوده با خیال راحت زندگی دارد وهر از گاه باز هم برای جلسه اعضای حزب شان در سویدن میرود و بر میگردد .
از اسلو

>>>   ببخشید، جای هر گونه تبصره در بارهء این گزارش خالی میباشد. هیچکسی نیست که این خبر را در اینجا خوانده باشذ و نداند که این جلاد ، در اصل کی است و دارای چی مشخصاتی؟ چشم براه مجازات قانونی هر مجرم. چشم به راه اینکه این شخص در همین سایت نیز شناسایی شده و مردم از آنچه در این باره راست میباشد بنویسند.
انجنینر "سمیر سارا"

>>>   اگر درآلمان خاک نرم پیدا شود . فقط زیر خاک زنده دفنش کنند.
جزای قروط آب گرم. وجزای خاین خاک نرم.
سَیل بین .

>>>   بايد اين طور ادم هايي ابليس و مردود به جزايي اعمال شان برسند وخواهش مان اين است كه دولت المان هم در اين باره همكاري جدي نمايد........
شفيق اللاه افغان

>>>   به صدها جنایت کاران جنگی که در افغانستان وجود دارد چرا کسی در رابطه به محاکمه کشانیدن اینها صحبت نمی کند. کسانیکه به سر انسانها میخ کوبیدند و کسانیکه سینه های زنان را بریدند که بنام مجاهدین.... یاد میشوند.

کابل

>>>   او برادر گل کسانیکه باعث ویرانی کابل و قتل هزاران افغان بیگناه شد اکنون هم حکمرانی میکنند و کسی نیست که ازش پرسان کند پس چطور توقع داری که افرادی که در خارج از کشور هستند به پای میز محاکمه کشیده شود.
راستگو

>>>   قابل تعجب است که این بار از دهان منفور غرب سخن خوشی برآمده است، این ها هیچ وقتی کسی که را محاکمه نمیکنند که قاتل مسلمانان باشد. مانند این شخص هزاران خادیست دیگر حالا نیز در افغانستان و اروپا آزادانه زندگی میکنند. صد ها تن این خادیست های جهنمی حالا هم در اداره امنیت افغانستان کار میکنند و به وظیفه سابق شان یعنی شکنجه دادن مسلمانان زیر نام تروریست و طالب ادامه میدهند. حالا با آنزمانی که اتحاد شوروی بر افغانستان حاکم بود هیچ فرقی ندارد، فقط نام متجاوز تغیر کرده است و حالا امریکا همان خادیست ها را در آغوش گرفته و افغان ها را آزار میدهد. از این خادیست ها فقط یکی شان توسط طالبان به دار زده شد که آنهم نجیب خبیث بود.

>>>   اگرواقعا چنین شخصی چنین جنایات را مرتکب شده باشد خوب است که حکومت افغانستان بادرنظرداشت موادقانونی حقوق جزائی کشورمان افغانستان درتفاهم باآلمان درافغاسنتان محاکمه گردد. تاکه عقده های هزاران داغ دیده بازگردد.
صبور
بغلان

>>>   چون در خارج دولت هاي اروپائي حاكميت دارند و مي توانند چنين اشخاصي را محاكمه كنند.
كابل@ باشه ما حالا سواره را بگيريم پياده به جايش ..

>>>   کدام حکومت ایاکسنانیکه خود شان قاتل ملت است قاتل دیگر را محاکمه کرده میتواند؟؟؟

>>>   اگراینگونه افرادرامحاکمه کنندشایدازسران مجاهدین خانگی که سران احزاب راتشکیل میدهند یک نفرباقی نماندوهمه روانه محبس شوندوانوقت درافغانستان سری باقی نمیماند
.نواندیشان

>>>   در افغانستان کی جانی نیست؟ یکی را نشانم بدهید

>>>   حلان ما براي قتل طالبان يا كسانكي برزد افغانستان ميجنگند خواهانيم. ان زمان هم مردم براي قتل حشراران خوش بودند. اگر درست همه اين مخالفان مردم را مكشت بز اين طالب إز كجا ميشت يا اين بدبختي
وحيد

>>>   برادران عزیز نظر به مواد مندرجه قانون جنگل که دو سال قبل بنام قانون مصالحه ملی توسط پارلمان جنایتکار تصویب و از طرف رئیس جمهور توشیح شد هیچ شخصی به جرم سابقه ارتکاب جرایم جنگی در افغانستان مورد پیگرد قانونی قرار نمیگیرد دل تان جمع باشد. اما ما وشما به عدالت خداوندی باور داریم درین دنیا یا در محشر حتمآ جزای اعمال زشت خود را میبینند زیرا جزای عمل حق است
عارفی از کابل

>>>   آنهائی که داکتر نجیب ...و بی ... را شهید میخوانند این گزارش را بخوانند ، البته نتنها رئیس تحقیق اداره خاد او بلکه خود او نیز یک قاتل حرفه ای بود که در وقت ریاستش در اداره بدنام خاد هزاران انسان را با مشت و لگد به شهادت رسانده است . کمونیست های بی وطنی که هنوز هم میخواهند در صحنه های سیاسی و اجتماعی این کشور حضور داشته باشند بدانند که با شهید خواندن و بنیاد درست کردن به نجیب بجایی نخواهند رسید ، هستند مجاهدینی که هنوزهم در ویرانه ها زندگی می کنند و عفو عمومی شیفتگان قدرت را خیانت به آرمان یک ونیم میلیون شهید میدانند ، و این ها این فرصت را به هیچ متجاوزی مخصوصا زباله های مارکسیزم نخواهند داد.

>>>   اینها عامل بدبختی مردم افغا نستان شد این جانیها را در المان و یا در ناروی فقط زنده گیل گورش کند تا باعث عبرت دیگران شود .
سویدن

>>>   سلام خدمت گرداننده گانی برنامه ! اول اینکه این شخص هویت مشخص ندارد که قضاوت درست صورت بگرد و آب را نادیده و موزه را از پای کشیدن غلط است . این یک واقیعیت عینی است که عامل همه بد بختیها کودیتای ننگین و کودیتا گرانی هفت (ثور) میباشد و سر انجام نتایج ان امدن بلا های گوناگون بالای این کشور امده و امده روان است . دولت افغانستان به فسادی اداری صد فیصد متهم است ویک دولت ملی و عدالت اجتماعی وجود ندارد . پس چگونه جنایت کاران به پای میز محاکمه کشانده شوند . به امیدی عدالت ملی و حکومتی مردمی .
وسلام . ع سیفی

>>>   صد ها جلاد در خود افغانستان زمین فروشی و انسان فروشی میکنند تو در غم یک جلاد استی که در آلمان روزنامه فروشی میکند !!!

>>>   جلادان حرفوی وجاسوسهای مسلکی فعلا درمقام های بلند دولتی درچور وچپاول مصروف است.شما پشت يک شخصی خدا (ج)ميداند که قاتل ا ست يانه محکم ګرفتيد اول سواره بعد پياده.

>>>   اینگونه اشخاص خاین و جلاد در خارج از کشور تنها در صورتی بجزای اعمال خود میرسند که هموطنان عزیز ما در خارج کشور آنها را به پولیس خارجی معرفی کنند رسمآ بالایشان عرض کنند تا به محکمه کشانده شوند.
چند سال قبل قومندان زرداد یکی از قومندانهای گلبدین که در منطقه سروبی پاتک داشت و موترهای غیرنظامی را توقف میداد و از آنها بزور پول میگرفت و اموال شان راسرقت میکرد، در حالیکه در انگلستان برای خود یک رستورانت ساخته بود، توسط افغانهای مقیم آنجا به پولیس معرفی شد و طی یک محکمه محبوس شد. بر ضد زرداد نه تنها افغانهای مقیم انگلستان بلکه افغانهای داخل افغانستان شهادت دادند. طبق گفته های شاهدان عینی زرداد یکی از ملیشه های خود را در قفس انداخته بود و در گردنش یک ریسمان را بسته بود و توسط وی مردم را تهدید میکرد و به وحشت میانداخت. این شخص را زرداد بنام سپی (سگ) یاد میکرد و این ...واقعآ مردم عادی را به امر زرداد دندان میگرفت.
سمیر

>>>   برادرمجاهد اگر ریس استخبارات داکترنجیب وخود نجیب3 هزار نفر راکشت آیا این رامیدانی که رهبران مجاهد صاحبها شما بیش از 60 هزار نفر بی دفا،غیرنظامی رابخاطر قدرت وچوکی تنها درکابل شهید کردن چرایک طرفه قضاوت میکنیدبرادر عزیز این ارقام ارقامی است که درشفاخانه ها ثبت گردیده اوعده از هموطنان ما درخانه ها خود ودیگر جاها شهید شدن کس نمیداند
A.J از بادغیس

>>>   او را به افغانستان بفرستند تا کرزی هم معاف نماید او را هم مقام برایش بدهد و هم سرمایه

>>>   دوستان عزيز: من در زمستان سال ۱۳۶۲ که ۱۷ سال داشتم در در اطاق ۱۷۵ (کوته قفلي) منزل اول بلاک دوم زندان پلچرخي بودم . دو موتر ميني بس که بنام ديگ بخار مشهور بود که در هر يک کم از کم ۶۰ و يا ۷۰ زنداني را دست و دهن بسته به پوليگون ميبردند... به هر صورت چند مرتبه که نصف هاي شب يک تعداد جلادان از خاد پنج و شش درک مي امده و نام هاي اعدامي (شهيدان) ها را می‌ خواندن و حتي يک بار شخص نجيب ( که متآ سفانه يک تعداد ان جلاد اصلي را داکتر صاحب نجيب ميگويند) هم در بين انها بود . من صرف يکي دو قواره خشن را که هميشه با لست اعدامي ها مي امدند بياد دارم ليلن نام شان را نمي دانم و اگر عکسش را ببينم حتمآ ميشناسم .
سيد ءبدالغفور

>>>   برادر محترم سمير شما فقط يك زرداد را ميشناسيد دستگاه جهنمي خاد يا (قصاب خانه) كمونست ها كه درحدود 60000 هزار پرسونل داشت روسها همه اين افراد را مانند سگ ها صرف وصرف بخاطر كشتن هموطنان ما درمسكو تربيه كرده بودند وداكتر نجيب كه نه حالا بلكه قبل از كودتاي ثور هم به نام گاو مشهور بود از جاني ترين وسفاك ترين رييس هاي اين دستگاه بود شما تنها پليگون كابل را درنظر نگيريد افغانستان فعلا 34 ولايت دارد كه درآنزمان 28 ولايت داشت همين قسم پليگون ها وقبر هاي دسته جمعي درهر ولايت وحتي درهر ولايت درچندين منطقه آن پيدا شده وهنوز هم پيداميشود كه درهركدام آن به هزاران هموطن مظلوم ما توسط اين سگان شوروي مرحوم قتل عام شدند هرشب حد اقل 500 اففان درسراسر كشور بطور مخفيانه توسط اين جانيان زير بلدوزر ميشد به گفته افرادي كه درزمان حكومت خلق وپرچم زنداني بودند تنها داكتر نجيب بدست خود 80000 هزار افغان را كشته اين شخصي كه فعلا درجرمني روزنامامه ميفروشد يكي از همان سگان شوروي بود مانند اين شخص دستگاه خاد گفتم 60000 عضو درسراسر افغانستان داشت. چنگيز هزار بار از داكتر نجيب شرف داشت زيرا چنگيز مردم خودرا نكشته بلكه اتباع ديگر ديگر كشور هارا كشته اما نجيب هموطنان خودرا كشته نجيب مانند روباه يك مكار ماهر بود درحاليكه چندين سال رييس قصاب خانه (خاد) بود اما درزبان خيلي چرب ونرم بود وميخواست تامسلمانان افغانستان را فريب دهد اما مردم افغانستان اين وطنفروف وسفاك وجاني قرن 20 را بخوبي شناخته بودند وهمه مكر وحيله اين روباه روس را رد كردند و عاقبت به سرنوشت صد ها هزار افغان كه بدست اين جلاد كشته شده بودند گرفتار شد (خون ناحق دست از دامان ظالم برنداشت--- ديده باشي لكه هاي دامن قصاب را) از خداوند ميخواهيم تا يكروز زرداد نيز به سرنوشت داكتر نجيب گرفتار شود (آه مظلوم دير گيرد ___ سخت گيرد)
بيطرف

>>>   او را به افغانستان بفرستند تا کرزی هم معاف نماید او را هم مقام برایش بدهد و هم سرمایه
عجب جمله زیبایی نوشته است این برادر یا خواهر. من هم کاملا موافقم با حرفش.
ک_ه

>>>   دوستانی که از کشتار ها و به اصطلاح خود شان جنایات خاد و دولت وقت افغانستان شکایت میکنند اول باید بدانند که اگر واقعآ خاد و دولت نجیب این اشرار کثیف را از بین میبرد ما امروز در این حالت آواره گی قرار نمیداشتیم. من هم از خاد و حکومت نجیب شاکی ام نه بخاطر کشتار های شان بلکه بخاطر اینکه نتوانستند همه اشرار های کثیف را از وطن محو نمایند.
مصطفی کمال اتاترک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است