اعلا رحمتی والی جدید غور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۷    ۱۳۹۱/۵/۳۱ کد خبر: 40340 منبع: پرینت

ریاست عمومی اداره امور و دارالانشای شورای وزیران از تقرر سیدانور اعلا رحمتی به عنوان والی ولایت غور خبر داد.

به گزارش اطلاعیه مطبوعاتی ریاست اطلاعات و ارتباطات عامه، بر اساس پیشنهاد ریاست مستقل اداره ارگان های محلی و منظوری مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی افغانستان، سید انور اعلا رحمتی بحیث والی ولایت غور تقرر حاصل نمودند.

سید انور اعلا رحمتی یکی از شخصیتهای جهادی بوده که قبلاً در سمت والی ولایت سرپل انجام وظیفه نموده و پیش از آن در سمت ریاست دفتر مقام معاونیت دوم ریاست جمهوری اسلامی افغانستان ایفای وظیفه نموده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خواننده گان عزیز، متأسفانه که فقط چند شخص مشخص بدون خواست و نظر مستقیم و یا غیر مستقیم مردم محل از یک منطقه به منطقهء دیگر تبدیل میشوند . اگر تغیرات اساسی و بنیادی در بخشهای اداری وارد نشود کشور روی پیشرفت و ترقی را نخواهد دید.
وحید

>>>   بیا امتحانش مجانیست خیلی کارنامه درخشان درسرپل داری؟! گمان میکنندایما قها مردم غریب است و سرشان حکومت کرد!

>>>   به بی کفایتی و خواست هزاران نفر از اهالی سرپل برطرف شد و جناب ریس جمهور به خواهش معاون دوم بار دیگر به پست مقام ولایت به مردم بی چاره غور فرستاده و تحمیل گردید . مبارک باد این باسازی و مبارزه با فساد اداری.
اسد

>>>   من نمی دانم مردم هزاره به غیر از اعلی رحمتی، سروردانش و داوود علی نجفی کسی دیگری ندارد.

>>>   بلی دوستان شخص مذکور سوانح خوبی ندارد، بعد از مدتی باز هم با انتقادات حسن حکیمی مواجه خواهد شد، در غور اگر والی خوب و یا خراب بیاید مورد سر زنش گروه خاص تخریب کاران قرار خواهد، یار زنده و صحبت باقی.
محمد نادر غور

>>>   رحمتی متاسفانه کار نامه خوبی ندارد در سر پول در اثر بی کفایتی بر کنار شد امدن اودر غور بدون تر با هم کاری استد خلیلی بوده است ولی اعلااز انجای که یک سید است به مبا حث قومی در ولایت غور به خصوص لعل و سرجنگل دامند خواهد زد ومباحث قومی تشدید خواهد شد.
غوری

>>>   یید انور رحمتی کسی است که به حیث والی سر پل کار می کرد که از نهایت... مردم به ستوه آمدند و با نهایت مشکل او را از ولایت دور کردند حالا باز معاون دوم او را به حیث والی به غور روان می کند که در آن ولایت بسیار کار شود که این بیچاره از کار کردن و خدمت به مردم عاجز است ولی واسطه دار است چاره چیست

>>>   اين برادري كه گفته هزاره اين دارد وان ندارد اولاد رجاهليت قوم پرستي دچار شده چرا كه همه از هرقومي بايد قانون را براي تمام افغانستانيها تطبيق كند و شهروندان پيش قانون مساوي هستند و دوم اينكه اين قشر براساس قومپرستي و تبعيض كنار نهاد ه شده اند نمونه اش را در رد صلاحيت ها در پارلمان مي بينيم كه نه بخاطر فساد و قانون شكني بل بخاطر قوميت رد صلاحيت مي شوند به هر صورت قومگرايي جاهل را نبايد با قومگرايي جواب داد بلكه بايد باتطبيق قانون پاسخ گفت من نظرموافقي نسبت به رحمتي ندارم چراكه تيم كرزي از ريشه فاسد است .
حسزني شيوانهاد نوانديشان بلخ

>>>   اداره ... کرزی ثابت می سازد که باید مفسدین خود را داشته باشد انورر حمتی تنها والی بود که... قتل نفس در نظر کرزی خلیلی بسیار بی مقداراست! آیاکسی ازسیدانور بازخواست کرد؟
غور مردمان فهمیده دارد، گمان نکند انور خان که بر یک جزیره ... می رود و او را احیاء می کند و مالک میشود. یکنفر با سابقه سیاه و دوسیه... را نمی تواندغوریها بپذیرد.
امین الله غوری

>>>   سید انور رحمتی اگر سابقه کاری خوب میداشت ازولایت سرپل درزور تظاهرات گسترده مردم برکنار نمی شد .
جای تآسف است که آقای کرزی درطول حکومت اش درولایت غورکه ازجمله آسیب پزیرترین ولایت های افغانستان است یک شخص که واقعآ با تقوا مسلمان کارفهم و تحصل کرده را درولایت غور کارکند روان نکرده است که بتواند مصدر خدمت گزاری خوب درمردم رنج دیده ولایت غور شود .هر اشخاص را که میگماراند نه بر اساس لیاقت و شائسته سالاری بلکه براساس روابط های قومی و سمتی است .
. yatim (sadiq) herat

>>>   مردم هزاره هزاران تحصیل کرده تا سطح لیسانس، فوق لیسانس و دکترا دارد اما این مردم سرگردان است چرا که درگروه بنام نصر نبوده و یا خاک پای .... و ...نمی شود چون آنهاتحصیلکرده و با سوادند و وجدان و علمش اجازه نمیدهد چاپلوسی کند! اما لیاقتش نزد این دو فرد مطرح نیست. دنبال همان افراد مغلوم الحال خود است و بیشتر از سید انوریکه...امثالش کسی را ندارد! که بر مردم تحمیل کند. آقای دانش گر چند یک... است ولی فرد دانشمند و لایق است. آقای داوود علی نجفی ربط به خلیلی ندارد و او مستقیم با کرزی است.
(امیری)

>>>   غورشخصیتهای لایق چون احمد سعیدی تئوریسن، تحلیلگر و یا استاد غوری که کاندیدای ریاست جمهوری شده بود و صدها فرد برجسته ای دارد چرا از خود غور تعیین نمیکند که از هزاره های بامیان یک... معلوم الحال ر امیفرستد؟
کریم فارسی غوری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است