جسد یک زن با گوش و بینی بریده شده در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۹    ۱۳۹۱/۷/۹ کد خبر: 42077 منبع: پرینت

جسد یک خانم که یک گوش همراه با بینی او بریده شده به شفاخانه حوزوی هرات آورده شده است. مسوولان شفاخانه حوزوی هرات می گویند که این جسد را نیروهای امنیتی هرات به آنها تحویل داده اند.

به گزارش باختر ، مسوولان طب عدلی شفاخانه حوزوی هرات می گویند: تا کنون مشخص نشده است که گوش و بینی این خانم قبل از قتل او بریده شده و یا بعد از قتل.
در همین حال مسوولان ریاست دادستانی هرات از تعیین یک هیات ویژه برای بررسی این قضیه خبر می دهند.

جسد این خانم جوان که گوش بینی او بریده شده به بخش طب عدلی شفاخانه حوزوی هرات آورده شده است. هیچ اثار ناشی از خفگی در جسد این خانم دیده نشده، اما زخم هایی که ممکن ناشی از لت و کوب این زن بوده باشد در وجودش دیده شده است.

در همین حال مسوولین ریاست دادستانی هرات می گویند که تحقیقات جدی آنان در مورد چگونگی وقوع این حادثه آغاز شده و شوهر این زن به اتهام دست داشتن در این قضیه دستگیر شده است.

ماریابشیر می گوید که او از شنیدن این خبر، متحیر شده و دادستانی هرات یک هیات ویژه را برای بررسی وقوع این رویداد تعیین خواهد کرد. خانم بشیر این قتل و بریدن گوش و بینی این خانم را یک جنایت نابخشودنی عنوان کرد.

اما شوهر این زن می گوید که خانمش شب گذشته در منطقه پایان آب از خانه بیرون شده و آنها تا صبح در جستجوی او بودند تا اینکه نیروهای امنیتی جسد او را کشف کردند.

پیش از این مسوولان ریاست دادستانی و کمسیون حقوق بشر غرب افغانستان از افزایش قتل های مرموز زنان در هرات ابراز نگرانی کرده بود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زن ها هرگز جرأت نمیکنند، به تنهائی و بدون همراهی با یک مرد خانواده در شب از خانه بیرون بروند. ادعای شوهر این زن یک دروغ محض است .
نادر

>>>   فساد اخلاقی در هرات همین تقاضا ها را میکنه که زن همر ای سه چرخه والا ها هم رفیق می شوند.

>>>   امیداست کسیکه مرتکب این عمل وحشیانه شده به سنگین ترین جزا برسد
هراتی

>>>   هیچگاهی از مفاسد اخلاقی زنان حمایت نکنید و در مفاسد اخلاقی زنان را تشویق نکنید که فردا خانواده خود شما هم به همین مرض گرفتار خواهد شد.

>>>   خداوند به تمام انسانها این حق را نداده که هم قاضی باشند و هم مجری قصاص ، و کسانی که از این کار حمایت میکنند یعنی اینکه با دستورات خداوند دست به مقابله زده اند، در همچین مواقعی خداوند به مرد اجازه داده که زن را طلاق داده و خود را از بدنامی نجات دهند ، من نمیخواهم ازفساد روز افزونی که در هرات است دفاع نمایم اما کشت و کشتار هم خودش نوعی فساد فی الارض میباشد که از زنا بیشتر محکوم شده، پس باید ما اولویتهای دینی خود راشناخته و ناآگاهانه از این رفتارها حمایت نکنیم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است