حذف نام رسول الله (ص) از ضریح مبارک حضرت
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۱    ۱۳۹۱/۷/۱۸ کد خبر: 42416 منبع: پرینت

وهابیون در اقدام گام به گام خود نام مبارک محمد (صلی الله علیه و آله و سلم ) را از روی ضریح مبارک پیامبر اسلام برداشته و به شکل بسیار حرفه ای نام مجید که البته از اسماء الله است را جای آن قرار داده اند

وهابیون که نطفه آنان توسط دشمنان خاندان رسالت سالیان دوری نیست که بسته شده است در طول حیات نا مبارکشان تلاش های زیادی را در محو آثار اسلامی از مکه مکرمه و مدینه منوره انجام داده ند هدف اصلی آنان نابودی کامل بقایای آثار تاریخی و اسلامی در شبه قاره عربستان می باشد

تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و محو آثار اسلامی در چند دهه اخیر شدت یافته و پروژه پایانی آنان تخریب حرم مطهر پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) می باشد.

جا دارد اقدامی جهانی در محکوم نمودن اقدامات ضد اسلامی وهابیون صورت پذیرد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها هم به یک رژِیم دیگر مثل رژیم خونخوار اسرایل مبدل شده اند باید برای این طبقه پرازیتی چاره ای اندیشید

>>>   واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا
بسیار ضرورت دارد که بی درنگ همه مسلمانان شیعه و سنی مخلصانه دست بدست هم داده و متحد و یکپارچه شوند تا این دشمنان داخلی اسلام که سلفی ها و وهابی ها هستند را به هر وسیله ممکن هرچه زود تر از صفحه سر زمین اسلامی ریشه کن نمایند چون اینها در طول وجود نحس شان همیشه تلاش کرده اند و اموال و ثروت مسلمین که نفت و معادن و غیره در سرزمین حجاز است را به مزدوران شان داده اند که با نیرنگ ها و شیطنت ها و دغل بازی های شان دین اسلام را تضعیف و مسلمانان را در برابر غیر مسلمان وحشی و بی فرهنگ و عاری از آثار باستانی جلوه بدهند؟
و روی همین نقشه های شوم شان دست به هر نوع جنایت و اسلام ستیزی زده و خواهند زد.
خوب بنگرید که چند نمونه جنایات آنان را تذکر بدهم:
1- این سلفیهای نا خلف بسیار از آثار اسلامی از جمله قبور خاندان پیامبر و قبور اصحاب پیامبر و قبور شهدای صدر اسلام چه در مدینه منوره و چه در مکه مکرمه را در عربستان کاملا از بین برده و همه را تخریب نموده اند!
2- آنان یک عصای که شخصی بدست خود می گیرد از شخص پیامبر اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله بهتر و نافع تر میدانند و و می گویند قداست پیامبر و با مرگش پایان می یابد!
3- همه حجاج از جمله این نگارنده شهداند که آنان در طول سال حجاج و غیر آنان را از رفتن به کوه نور در مکه مکرمه جهت نماز خواندن به غار حِرا شدیداً منع می کنند و می گویند این کار بدعت و حرام است!
4- در کنار کعبه پولیس های گماشته شده حاجیان را همواره مورد ضرب وشتم قرار داده و از بوسیدن خانه خداوند منع می کنند!
5- در مدینه زائران حرم و مسجد پیامبر اسلام را از بوسیدن ضریح آن حضرت منع می کنند!
6- در دامنه کوه اُحُد زائران سید الشهداء حضرت حمزة بن عبد المطلب را از زیارت خواندن به آن شهید منع می کنند!
7- اینک نام مبارک پیامبر عزیز ما را (محمد) از روی مرقد آن سید المرسلین برداشته اند!
8- اگر وقتی فرصت پیدا کنند خود بارگاه رسول الله هم خراب خواهند کرد ! و ... خدا آن روز را نیاورد؟
پس با این همه جنایات آیا وقت آن نرسیده است که همه مسلمین اتحاد نمایند و این غده سرطانی و دست نشانده شیطانی این دست پرورده بریتانی این یاران سرسپرده اسرائیلی و این بازیچه آمریکایی را از میان شان بردارند؟
بلی قرآن کریم دستور می دهد: واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا . یعنی همه تان ( شیعه و سنی) به ریسمان آسمانی ( قرآن + اسلام) چنگ بزنید و هیچ وقت از هم جدا نشوید. و نیز قرآن می فرماید: و من یعتصم بالله فقد هُدي إلی صراط مستقیم. یعنی: هر کسی به خدا ( اسلام) متمسک شود قطعاً هدایت شده و سعادتمند خواهد شد.
شهرستانی از قم.

>>>   لعنت خدا بر دشمانان خدا - رسول مبارکش - قرآن کریم و ائمه معصومین (ع) باد . هیچ وقت وهابیون نامسلمان نمیتوانند نام اسلام - دین مقدس اسلام و شعایر اسلامی را محو کنند زیرا ما صاحب داریم و از هیچ چیز باک نداریم . و اعجل فرجهم
عبدالله

>>>   فرقه ضد اسلامی وهابی را یکی از غلامان انگلیس به نام محمد عبدالوهاب که پیرو ابن تیمیه بود بوجود آورد. انگلیسها به این مزدور خود طلای فراوانی پاداش دادند.

>>>   خداوند به سزای اعمال شان برساند شان!

>>>   مردم با بی احترامی غربی هانسبت به حضرت محمد و اسلام تظاهرات میکنند چرا با بی احترامی و هابی ها نسبت به حضرت محمد و اسلام تظاهرات نمیکنند

>>>   با سلام خدمت کلیه مسلمانان
کجاست وجدانهای بیدار مسلمانان که علیه فرقه ضاله وهابیت اقدام کنند بدبختانه که هنوز به اثر کج فهمی و یا نادانی هنوز هم از آنها حمایت می کنند چرا که این فرقه جهال تحت نام اهل سنت در بین مردم اهل سنت و با پولهای سعودی عربستان که پولهای بیت المال می باشد فعالیت های خود را گسترش می دهد و باید با این غده سرطانی که برخلاف اعتقادات شیعه و سنی می باشد و باید مبارزه علیه ان صورت بگیرد و اگر آنها بتوانند مرقد و ضریح مبارک پیامبر اسلام را مثل قبل از بین می برد و باید هوشیار بود .
دردمند مجاهد کابل

>>>   لعنت به تو ای وهابی که نام خود را مسلمان میگری ولی با باز هم کوشش مینمایی که آثار اسلام ومسلمانان را از بین ببری و نام نیکوی پیامبر اسلام"ص" را از روی زره مبارک آنجناب حذف نمائی وبه آسیاب دشمن آب میریزانی.
=آن زره که به خون صحابه مبارک شست وشو گردیده است.
=آن زره که به شکم گرسنه مبار"ص" حمل ونقل گردیده است.
=آن زره که برای همیشه در تن مبارک آنجناب "ص" قرار داشت.
=آن زره که ...
پس بیا و ازین کارخویش دست کشیده توبه کن که این عمل شمایان آب ریختاندن به آسیاب دشمن است.
بااحترام: فضل من الله از ولایت بغلان ولسوالی اندراب

>>>   این وهابیون توسې کشور ثروتمند عربستان سعودی اداره می شود دست به این کار نزند که از طایفه مسلمانان کسی دیگر دست به این کارها نمی زند
ابوبکر از پنچشیر

>>>   برادران مسلمان بیدار باشید حالا یهودیان میخواهد به این بهانه مسلمانان را متفرق بسازد و تخم نفاق را بین مسلمانان بپاشد وهابیان اصلاً حق ورود به صدمتری حرم مطهر را ندارند چی باشد که اسم مبارک را پاک کنند این یک توطئه است بیدار باشید

>>>   خدا این وهابیت را ذلیل کند که مثل قده ی سرطانی به جان اسلام و مسلمین افتاده اند.

>>>   ولعنة الله عل القوم الظالمین

>>>   در دنیا دو کشور هست که اثار اسلامی را از بین می برد یکی اسراییل و دیگری عربستان

>>>   مرگ بر دشمنان اسلام البته این اقدام آنان و این توهین به رحمت عالمیان و جان و روح مسلمانان بی پاسخ نمی ماند .
درود و سلام بر حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه وسلم و آل و اصحاب ایشان .
زنده باد اسلام.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است