بهره برداری از پل ادرسکن هرات!
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۱/۹/۱۳ کد خبر: 44816 منبع: پرینت

با افتتاح یک پایه پل بالای رود گز ولسوالی ادرسکن ولایت هرات مشکلات ترانسپورتی باشندگان بیش از صد قریه آن ولسوالی رفع گردید.

پل آهن کانگریتی رودگز از طریق برنامه ملی راه سازی روستایی وزارت احیا و انکشاف دهات به طول 55 متر و عرض پنج متر به ارزش 10 میلیون و 816 هزار و 86 افغانی از بودجه وزارت احیا و انکشاف دهات ساخته شده است.

به گزارش پامیر، کار این پل که از دو سال پیش آغاز گردیده بود، روز یکشنبه 12 میزان، با حضور روسای احیا و انکشاف دهات، اقتصاد، آبرسانی، مسوول برنامه ملی راه سازی روستایی، سهولت خان و آقای شیرزاد، نماینده مردم و لسوالی ادرسکن در شورای ولایتی، ولسوال ادرسکن و بزرگان منطقه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آقا محمد صدیقی، رییس احیا و انکشاف دهات در مراسم افتتاح این پل گفت: پل رود گز یکی از پروژه های مهم و حیاتی است که از طریق برنامه ملی راه سازی روستایی تکمیل شد که قریه های غرب ولسوالی ادرسکن را به شرق این ولسوالی وصل می سازد.

آقا محمد صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری این پل توسط مردم محل از مسوولین محلی و باشندگان ولسوالی ادرسکن خواست که پروژه های مورد نیاز خود را به ریاست احیا و انکشاف و دهات ارایه نمایند تا از طریق برنامه های مختلف این ریاست اقدام صورت گیرد.

غلام فاروق روستایی، ولسوال ادرسکن، این ولسوالی را یکی از ولسوالی های فقیر نشین هرات عنوان نمود و خواستار توجه جدی مسوولین برای رفع نیازمندی های مردم گردید.

ولسوالی ادرسکن در 80 کیلومتری غرب هرات با داشتن 110 هزار نفوس از جمله ولسوالی هایی است که تحت پوشش برنامه های مختلف وزارت احیا و انکشاف دهات قرار گرفته است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکری مینمایم از مسولین برنامه ملی راه سازی روستایی که واقعآ پروژه های زیربنای را برای مردم اجرا می کنند که این پروژه واقعا نیازمندی مردم غرب ولسوالی ادرسکن رارفع نموده است وازتمام برنامه کاری تقاضای مردم اینست که تاهمچون پروژه ها راتحت کار بگیرند که بتواند ضرورت های مردم دهات را رفع نماید
اجمل ازهرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است