اطلاعیه وزارت امور خارجه کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۷    ۱۳۸۸/۸/۱۲ کد خبر: 4668 منبع: پرینت

وزارت امورخارجه افغانستان درنظر دارد برای جذب کارمندان جدید امتحان وروردی بگیرد.

براساس اطلاعیه این وزارت برای جذب کارمندان جدید ، آن عده از فارغ التحصیلان دانشکده های مرتبط به امور مربوط وزارت امور خارجه ، از جمله روابط بین الملل ، دیپلوماسی ، جامعه شناسی ، حقوق و علوم سیاسی ، علوم اجتماعی ، اقتصاد ، ژورنالیزم ، که علاقمند شمولیت در وزارت امور خارجه می باشند ؛ امتحان ورودی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به مدیریت منابع بشری و خدمات ملکی وزارت امور خارجه مراجعه نمایند.
ثبت نام متقاضیان ولایات در ریاست نمایندگی های وزارت امور خارجه درولایات پکتیا ، هرات ، قندهار ، بلخ ، قندوز جریان دارد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) و به نقل از باختر ،کارت شمولیت امتحان بتاریخ 25 /8/ 1388 توزیع می گردد. جهت معلومات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 0700104314و یا ایمیل آدرس www.mfa.gov.af/hr درتماس شوید.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام علیکم تصمیم بجا و منطقی است ولی کسانیکه مثل من در خارج کشور هستند و می خواهند ثبت نام کنند و شامل امتحان شوند چکار باید بکنند بیائیم افغانستان یا اینکه از کدام طریق دیگر دست بکار شویم منتظر جواب شما هستم.
موسوی از ایران

>>>   من شکر خدا میکنم که کرزی برد بخاطریکه 40 هزار عسکر امریکا به جنوب کشور میفرستتد تا نسل نو را به جنوب تبریک بگویم.خداوند دیگر ظلمی را بالای شان نازل کند ومن نمی دانم چی طور این ها بی غیرت استند و از طالب...خود افتخار میکنند و انشالله که تباح میشوند.

>>>   اگر از قوم پشتون باشی چانس داری در غیر ان برادر برو یک کار دیگر جستجو کن

>>>   با خبر باشيد تا هراتي و هزاره نباشيد به وزارت امور خارجه ولو فوق العاده هم باشيد جذب نميشويد.

>>>   اقای موسوی مثل من تو زیاد افغانهای مهاجر هستند که شوق کار کردن را بکشور دارند . مگر چکنیم که ضمانت جانی در راستای صلح و امنیت وجود ندارد. از جانب دیگر اگر در کابل کدام وسیله و واسطه داشته باشید با آن تماس حاصل کنید و منتظر جواب آن باشید. خداوند مهربان است.
ح.آ.ن

>>>   موسوي جان هرکس پر طاوس میخواهد رنج هندوستان را باید ببرد

>>>   برادر این قوم پرستی را رها کن همین کرزی بود که کابل آرام شده ورنه این تفنگ سالار ها هر گز جور نمی کند خصو صا ......
.احمد جاوید محصل پوهنتون کابل سکونت کارته چهار

>>>   من مطمئنم که این گزینش خالی از قومیت و پارتی و ... است:)

>>>   با سلام و خسته نباشی خدمت کارمندان وزارت امو خارجه جمهوری اسلامی اففغانستان. من یک مهاجر افغانی مقیم در ایران هستم که با مشکلاتی روبه رو هستم که از قبیل(من وامسال من از سوار شدن موتور و ماشین (وسلیه نقلیه) در این کشور مهروم هستیم) و وسیله نقلیه مارا بس از توقیف ظبت کرده و مارا مجبور به جریمه های سنگین می نمایند . (ما دو میلیون مهاجر آّیا حق سوار شدن وسیله نقلیه را نداریم. لطفا تقاضای ما مهاجرین را بیگیری کنید).باتشکر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است