کارمند تلویزیون طلوع خودکشی کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۴۳    ۱۳۹۲/۲/۲۴ کد خبر: 51766 منبع: پرینت

آرزو، کارمند تلویزیون طلوع در دفتر کارش خود را حلق آویز نموده خودکشی کرد.
بر اساس یک گزارش که صحت آن تایید نشده است، گفته می شود که او بوسیله جوانی به نام فرهاد (پسر همایون دانشیار) در دفترش مورد تجاوز قرار گرفته بود و بعد از آنکه فرهاد از ازدواج با او ابا می ورزد دست به خودکشی زد.

تلویزیون طلوع و رسانه های پیوست آن (لمر، راديوی آرمان و اراکوزيا و غیره) بوسیله موبی گروپ سعد محسنی اداره می شوند و عده زیادی از جوانان هموطن را به خدمت گرفته است.

در محیط کار این تلویزیون مناسبات اخلاقی بسیار بدی حکمفرما است و تعدادی از کارکنانش با دیدن این وضعیت از آن روگردان شده به رسانه های دیگر رفته اند.

چند سال قبل شیما رضایی از کارکنان طلوع مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید.
شکیب ایثار و سلیمان آشنا، دوتنی که از جمله مظنونان این قضیه بودند به خارج فرار کردند و تا امروز، با وجود اعتراضات پی هم فامیل شیما، کسی لای این دوسیه را بالا نکرده است.

از آنجایی که تلویزیون طلوع حمایت مادی و معنوی امریکا و یک مشت جنایتکاران حاکم را دار است، به آسانی روی یک چنین جنایات و رسوایی ها خاک انداخته می شود.

در این تازه ترین مورد گفته می شود که سعد محسنی با پیشکش رشوه به فامیل "آرزو" خواهان سکوت آنان گردیده است، تا هم جلوی بدنامی طلوع را بگیرد و هم برای فرهاد و همایون دانشیار (پسر خاله محسنی) آبرو کمایی کند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

بودجه سنگین طلوع از جانب یهودی های آمریکا تامین می شود و تمامی برنامه هایش هم از جانب آنان طرح می شود و الا برادران محسنی در آن حد نیستند که بتوانند پروژه های سنگین مثل این رسانه قدرتمند را رهبری و مدیریت کنند.
ساره از مزار شریف>>>   چندي پيش يك طفل مظلوم وخورد سال دختر كه برنامه اطفال را يكجا با غلام سخي پيش ميبرد هم بعضي حرف هاي بود
تلويزيون طلوع كان فساد است لعننت بر چنين رسانه ئي

>>>   اين خبر كاملا درست است و شخص سعد محسنى از قضيه خبر دارد و از ترس باز پرس براى مدتى كابل نمى آمدند. و چند سال قبل نيز يك دختر خانم كه اسمش را فراموش كردم اما در مطبوعات جريان به نشر رسيد نيز به قتل رسيد. تمام برنامه هاى طلوع را مشاورين يهوديش ترتيب مينمايند. فساد اخلاقى سعد محسنى برادرانش و أقارب و دوستان شخصى اش و شخصى به اسم سيد نجيب آغا طهماس در داخل تلويزيون به أوج خود رسيده است و در ضمن سعد محسنى و گروپش به شمول مشاورين يهوديش دو مهمانخانه يكى در وزير أكبر خان و ديگر آن در منطقه كارت سه جهت عياشى ها به كرا گرفته شده است. حتى نزد دو نفر كارمند سابق تلويزيون طلوع فلم هاى مستند از فحشاى اين گروپ را در دست دارند اما از ترس جان و مال خويش و فاميلهاى خويش موضوع را افشا كرده نميتواند. چون سعد محسنى روابط نزديك با مسولين نيرو هاى امنيتى بر قرار نموده است و از جانب ديگر مسولين امنيتى جهت بر ملا نساختن نقاط ضعف شان از طريق مافيايى مطبوعاتى سعد محسنى راوبط به اصطلاح تو به من و من به تو بر قرار نموده است. من مطمين هستم كه اين مطلب منتشره نيز به زود ترين فرصت حذف خواهد گرديد.
يكى از كارمندان سابق تلويزيون طلوع

>>>   من خود در برنامه گنجینه شرکت داشته ام نمی دانید که برای آماده شدن و لباس پوشیدن بچه ها و دختران در یک جای کوچک باهم هستند.

>>>   تا جاییکه دیده میشود تلویزیون طلوع یکی از بهترین تلویزیون های افغانستان بوده و تقریبا 80 فیصد مردم همیشه پروگرام هایش را تعقیب میکند و از جانب دیگر من فکر میکنم این طور مسایل را باید مجکمه تایید و یا رد خواهد کرد اگر اسناد موثق نه باشد از دکر نام اشخاص و حک حرمت خلاف مقررات رسانه ای مسباشد

>>>   البته كه تلويزیون،لمر، طلوع ،طلوعنیوز،رادیوآرمان،ارکوزیا برا یی افساد مسلمانان
افغانستان توسطی یهودی ها درافغانستان راه اندازی شده هزاران دختر را به خود کشی وادار خواهد کردمردم شریف افغانستان هوشیار باشید(شریفی)

>>>   بودجه سنگین طلوع از جانب یهودی های آمریکا تامین می شود
اين خبر كاملا درست است

>>>   ساده ترین نحوه مقابله با این نوع مشکلات اینست که همه ما تصمیم بگیریم تا دیگر تلویزیون طلوع را تماشا نکنیم. همین حالا من و فامیلم در خانه شاید یک فیصد هم تلویزیون طلوع را تماشا نمیکنیم و در مورد دیگر شبکه های داخلی هم تنها به تماشای برنامه های میرویم که از لحاظ اسلامی مشکل ندارند و نیز هیچ شبکه خارجی در دسترس ما نیست تا تماشا کنیم و نیازی هم به تماشای برنامه های غیر اسلامی از هیچ شبکه داخلی و خارجی نداریم .
هموطن

>>>   تلویزیون طلوع و گروه های زیر نظرش , شهکار رسانه ئی در افغانستان هستند. 80 فیصد مردم ازین گروه رسانه ئی راضی هستند.

>>>   این رسانه ها از مرز آزادی به مرز ... و بربریت رسیده نشرات وسریال های آن جامعه را به قساد اخلاقی تشویق وترغیب نموده نشرات آن دور از فرهنگ افغانی، اسلامی، اخلاقی و انسانی بوده و یگانه منبع ترویج امراض خطرناک فساد اخلاقی در گشور بشمار میرود و هر چه عاجلتر جلو آن کرفته شود در غیر آن عواقیب خطر ناک آنرا در جامعه منتظر باشید.
قلندر شاه از ناحیه 12

>>>   کمیسیون محترم حقوق بشر را در جریان قرار دهید تا علت اصلی خشونت را پیدا نماید که علت آن آزادی بی بندو باری است یا فقر و بی سوادی.

>>>   شبکه موبی گروپ که ازطرف دشمنان ارشد اسلام ومسلمانان یعنی اسرائیل تمویل میشود مملو از فساد اخلاقی درداخل دفاتر این شبکه میباشد و اضافه بران این شب وروز درصدد زمینه سازی برای انواع واقسام مختلف مفاسد اخلاقی درجامعه ما میباشد
کابلی ازشهرکابل

>>>   وقتی که دولت فاسد باشد معلومدار زمینه برای فساد یهود و نصارا که در تلویزیون طلوع کار میکنند و دختران معصوم را به دام می اندازند مساعد میشود اما کجاست گوش حرف شنو و پر سان در ملکی هیچ پرسانگر وجود نداشته باشد و اعضای پرلمان آن در قاچاق شراب مصروف باشند.

>>>   رياست امنيت ملي شريك جرم اين جنايت كاران است بعضي از سردسته هاي امنيت ملي براي عياشي به تاجكستان ميروند. با اينقدر پرسونل و بودجه دالري نميتوانند ازين موضوعات باخبر شوند پس اينها مصروف چه اند ؟ جنگ را با طالبان پوليس و اردوي ملي پيش ميبرد بانك ها چور ميشود امنيت يا شريك است يا خبر ندارد وكلا شراب قاچاق ميكنند تيل قاچاق ميكنند رياست امنيت ملي در خواب است. اينها فقط به اين بلد هستند كه براي انتقام گيري شخصي براي كسي دسيسه بسازند . داخل آدرس ايميل مردم شده دزدانه ايميل هاي جعلي ارسال كنند. اين رياست ملي نيست چون همه از يك طايفه است . وقتي خدمت كرده ميتواند كه ملي شود

>>>   فساد اخلاقی درداخل شبکه موبی به اوج خود رسیده است
کارمند اسبق تلویریون طلوع

>>>   مردم افغانستان باید آگاه باشند که خرابی کشور ؛ ایمان وغیرت شان از همین تلویزیون بدنام شروع خواهند شد. اینها پلانهان های نهایت خرابی علیه اسلام و کشورهای اسلامی دارند. باید محسنی در پیشگاه مردم حلق آویز شود . محسنی سمبول بیگانگی و وطن فروشی است.
پروفیسور

>>>   بنده عنایت هاشمی نام دارم و کارمند تلویزیون طلوع هستم و این خبر را رد میکنم

>>>   برادر ايكه تلويزيون را تعريف نموده از دنيا بي خبر است ويا اينكه شمه از وجدان در درويش با غيرت ان نيست. طلوع از يهودان أمريكاييها تمويل مي شود سعد محسني. خليل زاد اشرف غني وغيره مأمورين نفتي أمريكا بغرض. شركت در موضوعات اقتصادي بخصوص نفت و كاز از جمله مًزدوران و مبلغ ين ان ان بدبختان ضد مسلمانان اند

>>>   خود اقای سعد محسنی در فساد اخلاقی دخیل است
کارمند طلوع

>>>   من خودم زمانیکه تازه این تلویزیون شروع به کار کرده بود به وسیله یکی از دوستانم در این شبکه مشغول به کار شدم. چیزی که مشخص است مدیریت این شبکه به دنبال استخدام افرادی که از نظر اخلاقی پایبند نیستند میباشد. نمیخواهم بگویم من آدم پایبندی هستم اما مرا بعد از دو هفته نپذیرفتند چون مثل آنها بی بند و بار و بی اخلاق نبودم. در همان زمان شیما هم به قتل رسید.

>>>   تلویزیون طلوع یکی از شبکه های است که در ترویج فساد در این مملکت رول بسزای دارد خدواند شر این... را از ما کم کند
چمبر علی

>>>   خداوند همه گی را هدایت نیکی نصیب نماید، امیداریم هر که خائین است به سزای اعمال کثیف خود برسد.
کابلی

>>>   قسم میخورم که مربوط لژهای فراماسونری یهودی است.

>>>   اگر تلویزیون طلوع چنین است پس چرا شما مردم خواهر و مادر هایتان را به کار کردن میمانید و اجازه کار را در اونجا میدهید؟؟؟
افغان با وجدان

>>>   تلویزیون طلوع مرکز فحشاهاست.

>>>   از نشر برنامه هاي مزخرف و سريال هاي بي را كننده طلوع معلوم ميشود كه چي اشخاصي در راس اين تلويزيون قرار دارند كه با نشر سريال هاي گمراه كننده و... تمام زنها و دخترها و بچه ها را بداموز ساخته فقد فكر... در سر پرورانيده ميشود

>>>   درست میگویید از برنامه های این تلویزیون مبتذل دیده میشود چرا در دیگر چینل ها این طور دخترها نمیباشند که تنها در تلویزیون طلوع میباشد چون خود تلویزیون غیر اخلاقی بوده از سریال های آن فهمیده میشود که این تلویزون به مردم مسلمان افغانستان را به طرف فحشا هدایت نموده و آنها را گمراه میسازد چرا از دیگر چینل ها کسی شکایت نمی کند که تنها از این تلویزیون میکند بخاطریکه غرق فساد است

>>>   هرچه زودتر این منبع فساد اخلاقی باید بسته شود ورنه تمام کشور به فساد اخلاقی تبدیل میشود
کریمپور ازناروی

>>>   من یکی از مجری های زن تلویزیون طلوع هستم! باور کنید در اوایل دختر خوبی بودم، درشبکه طلوع از طرف کارمندان طلوع نیوز... و من از ترس فامیل خود هیچی نگفتم و از همان روز به بعد دیگر از مسلک خبرنگاری صرف نظر نمودم.

>>>   خوب است بجای دانشیار شیطانیار بگوئید چون از اول هم چندان شخصیت نداشت و بهتر از همه اینکه حالا میتوانید تفاوت بیان با عمل ایشان را مقایسه کنید
نظری

>>>   تیلوزیون طلوع دشمن اسلام است ومذدوران یهودی درکشور اسلامی ما به زد اسلام کار میکنند وسردم داران این کشور در فکر جیبهای خود میباشند رسانه بی دین طلوع از این فرصت کمال استفاده رامیکند خداوند (ج) جزای مسعولین بیدین را میدهد انشااله

>>>   طلوع متعلق به خودتان است ومبارکتان باشد این هم نتیجه رفتن زنان سر کار در بدل از دادن حیثیت شان باز هم بگو ئید زنان باید سر کار بروند بله بروند ولی در محیط کا ملا زنا نه نه اینکه در محیطی که زن ومرد با هم مختلط هستند حق تان است قوا نین خدا ورسولش را نا دیده میگیرید زن ومرد به گفته تان با هم مساوی هستند این هم نتیجه اش خداوند ج حقوق زن ومرد را بیان کرد است اگر رعا یت شود این مشکلات بوجود نمی اید

>>>   خداوند(ج) نابودشون كنند_ ابدالي

>>>   شما برادر عزیز که این پیام را نوشته اید یک بار لطف نموده بخوانید و ببینید که چند اشتباه یا غلطی در نوشته تان وجود دارد .
فکر کنم که بهتر است اول با سواد شد و باز نظر داد و عادلانه نیست که در مغزت از علم چیزی نباشد ولی جرات نمایی و چیزی بالاتر از فهم و دانشت بنویسی :
نوشته این است : (((تیلوزیون طلوع دشمن اسلام است ومذدوران یهودی درکشور اسلامی ما به زد اسلام کار میکنند وسردم داران این کشور در فکر جیبهای خود میباشند رسانه بی دین طلوع از این فرصت کمال استفاده رامیکند خداوند (ج) جزای مسعولین بیدین را میدهد انشااله )))

>>>   این وظیفه وزارت اطلاعات و فرهنگ است که تا پروگرام های تلویزیون ها را و همچنان اشخاص و یا نهادهای که این تلویزیون ها را تمویل میکنند کنترول نموده و از پروگرام های مبتذل که در مغایرت با فرهنگ و عنعنات کشور ما قرار دارد و از طرف دیگر آنعده نهادهای که در این راستا این تلویزیون ها را تمویل میکنند افشاء نموده و در شورای وزیران مطرح نماید و اگر از آن طریق جلوگیری صورت نگرفت به شورای ملی اطلاع دهد تا باشد که جلو چنین رسانه های مبتذل که جوان ما را به بیراهه ها میکشانند به سزای اعمال شان برسند و الی این یک مسئولیت بزرگی بردوش دولتمردان ما خواهد بود. (وکیلی)

>>>   اندکی سر عقل بیایید! اگر مسلمانید، بدانید که بستنِ اتهام ناوارد، غیر موجه و بدون سند به کسی یا نهادی، از دید شرع شریف، نارواست؛ و مرتکب آن گناهکار به شمار می آید. ولی اگر یقین دارید و سند و دلیل خاموش نشستن تان نیز گناهست. باید آن را از راههای معقول و قانونی دنبال کنید. رواج اتهام بستن های بی مورد و غیر شرعی و علمی، فقط چهرۀ گنهکاران حقیقی را پنهان می کند. داستان "بگیرش که نگیرت" و "جنگهای زرگری" را بیاد می آورد. آیا شما هم می خواهید ممد این مسیر باشید؟ مسیری که میخواهد فضای کشور و جهان، فضای دروغ و افترا باشد.
به اعمال تان فکر کنید. پندار، گفتار و کردار تان را بسنجید. بر اعمال نه از روی نیت که از روی نتایج آن داوری صورت میگیرد. بیدار باشید. دریغ است که شماری خونریزی های ناحق را نادیده میگیرند، ولی حاظرند در همچو مسایل، اگر چراغ سبزی دریابند، خونهای ناحق دیگری را بریزند.
حمید

>>>   با عرص سلام خدمت همه! این گپها... بخاطر بدنام کردن تلویزیون طلوع... است...

>>>   اگر سخصآ خود اقای سعد محسنی در فساد اخلاقی ملوث نباشد چرا به همچو فساد اخلاقی زمینه سازی میکند
کارمند تلویزیون طلوع

>>>   بیبند مشاور این تلویزیون مفسدترین انسان افغانستان رهنورد زریاب است. که از لحاظ اخلاقی دیگر حق ندارد درین دنیا زندگی کند پس فکر کنید که این شخص چه مشوره خواهد داد نی نماز میخواند نی خدا را میشناسد. 24 ساعت نشه ولی انسان گونه زنده است. طلوع این شخص مفسد را مشاور خود نصب کرده. تا می تواند در فاسد کردن جامعه تلاش میدارد
پروفیسور

>>>   سلام به همه دوستان بنده بشیر آرین هستم و در این مورد بسیار نمیدانم اما نطر به سریال های که در تلویزیون طلوع به نشر میرسد دور از اسلامیت و انسانیت است اما ما افغانها در گفتن یک نمبر هستیم اما در عمل هیچ چیزی کرده نمیتوانیم

>>>   این یک وقعیت است که تیلیویزیون طلوع یک تیلویزیون فاحش است و به گمراه کردن جامعه کار میکند

>>>   آقای پروفیسور که نمیدانم ....استی یا بیسواد : در هیچ قانون دنیا اسلام وغیر اسلام تهمت و افترا به اشخاص حقیقی گناه کبیره شمرده میشود اگر سندی داری بفرما دادستانی افغان ملتی درخدمتت است بزودترین فرصت رهنورد زریاب را که یک دانشمند غیر پشتون است بندی میکند و به همین اتهام شاید خاین ملی گفته به دار هم بزنند یک کمی سر در گریبان کنید و بیاد روز آخرت و حساب کتاب قیامت هم باشید اگر خودت هم یهودی یا ...استی خوب هرچی میخواهی بگو وانجامش بده .
غریبکار

>>>   تلویزیون طلوع بهترین است اما خانم ها خود متوجه خود باشند شرم وحیا را مراعات بکنند
ملک از کایل

>>>   ... بر تلويزيون طلوع

>>>   تلویزیون طلوع شبکه شخصی است و هر تجار مفاد خود را میسنجد و در هر سریال و برنامه ایک فایده انها باشد اقدام میکنن اما باید این را بدانیم که مردم گپ را گپها میسازن و اکثر افراد از روی تعصب قومی و مشهور شدن یک شبکه حرف های میسازن که جامعه ما اکثرا بیسواد اند و زود باور میکنند....
مسیح از ناحیه نهم شهر کابل

>>>   تاسف به حال تلویزیون طلوع ، تلویزیون بی فرهنگ

>>>   وافعآ جای شرم است به این تلویزیون بی شرم...
عبدالطیف رفعت هرات

>>>   تجاوز غلام سخی بالای لیمه و مردن ان در حالیکه وی در تلویزیون ارزو اس و اکثرا حرفها راست نمیباشد...
مسیح از ناحیه نهم شهرکابل

>>>   از نظریات که توسط اشخاص گوناگون نوشته بود چیزهای زیادی آموختم اما در نظر من تلویزیون طلوع بهترین است در سطح افغانستان و حتی مردم پاکستان نیز طلوع را تماشا میکنند من منحیث یک جوان افغان از تمام مسولین طلوع میخواهم که لطفا هم کارها را انجام ندهید در این کشور ستمدیده که دختران بیچاره بخاطر پیدا کردن یک لقمه نان میایند اما مورد تجاوز قرار میگیرند اگر زیاد عیاشی دلی تان شده پول دارید میتوانید تایلیند - تاجیکستان و یا هم هند بروید اما در این کشور لطفا" لطفا" این کار را نکنید -
بهزاد

>>>   تلويزيون تقصير دارد يا افراد ؟ اگر برهاد دانشيار مشكل را يايجاد نميكرد حادثه نميشد. ده ها اينگونه حوادث در ولايات ومحلات صورت ميگيرد آنجا كه تلويزيون طلوع هم نيست رهبري تلويزيون طلوع اشخاص مبتكر.كاردان اند كه توانسته اند براي 2صدها نفر كار فراهم كنند و براي تلويزيون خود بيننده جلب كنند جرم عمل فردي است. رهبري تلويزيون براي آنها نگفته كه شما چه كنيد وچه نكنيد

>>>   این ثلیقه شخصی این خانم بوده
ع ب ک

>>>   من نظر دارم تازمانیه شخص چی زن باشد یا مرد علاقه مندی دوطرفه نباشد نمی توانند هیچ کار انجام بدهند هرمکان که باشد زمانیکه زن ومرد ، دختر وپسر با هم جور امد دارند وبعدروابط شان خراب میشود خود را حلق اویز میکنند شخص مجرم معلوم است وهم چنان جرم شخصی است . این مسایل نباید به یک شرکت ، اداره رجعت داد
طارق هرات

>>>   مسیح از ناحیه نهم شهر کابل
عجب فکری دارید شما وشما به فکرام خودتان شخص متعصب هستید حالا این گپ راچی به تعصب قومی برادر ده در کجا درختها در کجا ,,,,,,,, بگوید که این راپور راست نیست صحت ندارد دفعتا نام قومی دور از انصاف است...

>>>   دوسه سال قبل دختری بنام... کارمند تلویزیون طلوع بعد از آنکه فلم عیاشی اش با یک خیاط در انترنت پخش شد دست به خود کشی زد که هنوز هم فلمش نزد بعضی اشخاص موجود است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است