افغانستان رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت!
جناب کرزی که هر روز یک ساز می زند و بعد از دوازده سال ریاست جمهوری هنوز نمی داند آمریکا و اسراییل دوست مسلمانان هستند یا دشمن درجه یک اسلام، کاخ سفید نشینان را حامی اسلام می داند و خواستار تشکیل کشوری بنام اسراییل می باشد. غافل از اینکه تفکر صهیونیست ها حکومت از نیل تا فرات است نه همسایگی با فلسطین 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۲    ۱۳۹۲/۳/۲۱ کد خبر: 52993 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapaer)، محترم حامد کرزی در دهمین نشست جهان اسلام و آمریکا که به میزبانی موسسه بروکینگز و وزارت خارجه قطر در دوحه برگزار شد، طی سخنانی رژیم غاصب اسراییل را به رسمیت شناخت.

رییس جمهوری افغانستان که برای دومین بار در این نشست حاضر می شد، گفت: جهان اسلام باید در برابر نیات خوب و ابتکارات آمریکا برای رسیدگی به اعضای جامعه مسلمانان در سراسر جهان از خود صبر و شکیبایی نشان دهد چرا که امروز آمریکا با دیده استعمارگری به جهان اسلام نمی‌نگرد.

حامد کرزی ادامه داد: من و بسیاری از اعضای جهان اسلام تردید داریم که برنامه جنگ با ترور آمریکا عاملی در ایجاد افراط گرایی بوده باشد. اگر هم اکنون شاهد افزایش افراط گرایی در افغانستان و پاکستان هستیم، اشتباه عملکردی دولت های ما می باشد.

رییس جمهوری افزود: امروز جهان اسلام از پاکستان تا نیجریه در بحران به سر می‌برد. از نظر من غرب به رهبری آمریکا باید درباره اقدامات نادرستی که انجام شده، توضیح دهد تا این موارد تصحیح شود. از نظر من ما مسلمانان نیز باید اقدامات بیشتری برای تصحیح در جوامع و دولت‌های خود انجام دهیم. باید شکیبایی بیشتری نسبت به سایر جهان و سایر مذاهب داشته باشیم.

مطمئنا شما خوانندگان عزیز نیز از این سخنان آمریکا دوستی جناب کرزی تعجب کردید. آمریکایی که از سال 2001 با تجاوز به خاک کشور ما این همه قتل و غارت مرتکب شده، سربازانش بارها و بارها به مقدسات اسلامی و کلام الله مجید جسارت کردند، اکنون شده اند پاک و منزه!!!

خود مقامات آمریکایی اذعان کرده اند که طالبان و افراط گرایان منطقه به ویژه وهابیان سعودی را غرب تحت حمایت داشته و دارد، اما کرزی صاحب کاسه داغتر از آش شده و می گوید آمریکا باعث گسترش افراط گرایی نشده و این ما مسلمانان هستیم که باعث این بحران گردیده ایم!

تعجب شما زمانی بیشتر می شود که بدانید حامد کرزی در ادامه سخنان خود به حمایت از تشکیل کشور اسراییل پرداخت و گفت: غرب به رهبری آمریکا باید به جامعه مسلمانان توضیح دهد که در مساله اسراییل و فلسطین بی طرفانه عمل کرده است و به تمایل فلسطینیان برای تشکیل کشوری مستقل احترام می‌گذارد.

وی افزود: به عنوان یک مسلمان نمی‌خواهم که اسراییل برود. در عوض تمایل دارم تا اسراییل را به عنوان کشوری مستقل در کنار فلسطین ببینم!!!
این حمایت پدرانه کرزی از جنایات آمریکا و تجاوزات اسراییل در حالی است که همه مسلمانان آزاد اندیش و غیر وابسته به قدرتهای استکباری، دولت غاصب اسراییل را بزرگترین خطر برای اسلام و ممالک مسلمین می دانند.

بر هیچ کس پوشیده نیست که آمریکا و اسراییل با این حجم گسترده حملات همه جانبه، با اساس اسلام دشمنند و برای ایجاد تفرقه و از بین بردن مبانی اصیل اسلامی از هیچ جنایتی خودداری نمی کنند. امروزه هر بدبختی که مسلمان در لبنان، فلسطین، عراق، سوریه، مصر، افغانستان و دیگر کشورهای اسلامی دارند، همه و همه حاصل سلطه طلبی و استعمارگری آمریکا و غده سرطانی صهیونیستی می باشد.

خوب بود جناب کرزی می دانست که امریکا و غربی ها برای حفظ نظام سلطه با حاکمیت و شیوع دین و معرفت دینی مخالف هستند و تمام تلاش خود را می کنند که مردم از دین و معرفت و ایمان عاری بشوند. بی بند و بار، بی ایمان، بی عقیده، بی تعصب و بی غیرت دینی بشوند. آنها مسلمانان و دولتهای مسلمان را این طورمی پسندند و در هر کجا ایمان و عمل و جهاد تراوش کند به شدت با آن مبارزه می کنند.

اما جناب کرزی که هر روز یک ساز می زند و بعد از دوازده سال ریاست جمهوری هنوز نمی داند آمریکا و اسراییل دوست مسلمانان هستند یا دشمن درجه یک اسلام، کاخ سفید نشینان را حامی اسلام می داند و خواستار تشکیل کشوری بنام اسراییل می باشد. غافل از اینکه تفکر صهیونیست ها حکومت از نیل تا فرات است نه همسایگی با فلسطین.

این سخنان جناب کرزی نشان داد که وی نیز تمایل زیادی به پولهای اعراب خلیج نشین و حمایت های مقامات اسراییلی دارد. و الا اگر از دید یک مسلمان نگاه کند خواهد فمید که آمریکا و اسراییل بزرگترین دشمن اسلام و عقاید اسلامی مردم افغانستان هستند نه حامی و حمایتگر اسلام.

به هرحال این تنها حرفی بود که کرزی صاحب طی این سالها نزده بود. " رسمیت شناخت رژیم غاصب و فاسد اسراییل" که به حمدالله با تحریک آمریکا این سخن را نیز به زبان راند تا کم کم ملت افغانستان را نیز حامی جنایات صهیونیست ها نشان دهد.

احتمالا در آینده نزدیک نیز یک سند همکاری با رژیم اسراییل نیز امضاء نماید تا صهیونیست ها نیز همپیمان افغانستان شوند! و بتوانند بطور مستقیم از معادن و ثروتهای ملی افغانستان بهره مند گردند!


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عروسک دیگر جان ندارد بلکه دیگران میگردانندش و از جای وی سخن می رانند.
سنگر آنلاین

>>>   من در تاریخ دنیا یک رئیس جمهوری را با این سرسپردگی به منافع امریکا ندیده ام، که کرزی است.
نادر

>>>   ببینین از جناب کرزی نمیشود بیشتر از این توقع داشت چون یک ادم فاقد اراده است و هر گاهی بخواهد حرفهای نامتوازن نگوید نمیتواند چون یک انسان که استعداد نداشت نباید که انتظار حرفهای خوبی از وی داشت در مدت 12 سال کرزی این را به اثبات رسانده که یک شخص مریض است...
نور پنجشیر از کابل

>>>   امضای سند همکاری با رژیم اسرائیل و یا امریکا موالات با کفار است و در اسلام عزیز موالات با کفار را مردود دانسته اند. ولی من به این نظر هستم که اگر امضای سند همکاری سبب رشد و ازتقای کشور مان میشود باید که امضاء شود. سیاست و دیپلوماسی باید اختیار نمایم.
کمترین

>>>   کرزی =پشتون=صیهون
هراتی

>>>   سلام. نظرکرزی فکر وعقیده اسلام امریکای است ومارا به یاد حکام دیکتاتور عربی همچون بن علی، مبارک، قذافی وآل خلیفه می اندازد انشاا... بحق خون شهدا در این دنیا مثل اونا رو سفید بشه و در اون دنیا با دوستان صهیونیسم ش محشور بشه.
حسینی از ورامین

>>>   تصنیف شهروندان افغانستان
اگر به ساختار اجتماعی فعلی جامعه افغانی نظر دقیق بیافگنیم، در نتیجه تمام شهروندان افغانستان را به کتگوری های ذیل میتوان تقسیم نمود و پیشنهاد آنست که در توذیع تذکره های تابعیت جدید در یک ستون عوض قوم و ملت درج این کته گوریها ضرورت مبرم بنظر میرسد.
شهروند درجه 1 :
رهبران... کابینه، پارلمان، اراکین بلند رتبه ی دولتی، خلص رده بالایی قوه سه گانه
خواص 80 فیصد آنها : غاصب، اشرافی، چاپلوس بمقام بالا (خارجی باشد و یا داخلی )، پیسه بگیر در مقابل فروش وطن...
شعار:... دالربدست آور و به خارج ببر...
شهروند نمبر 2:
کارمندان رده ی وسطی دولت، پارلمان – کمسیون اصلاحات اداری و سایر کمسیونها
خواص 70 فیصد آنها: روز گذران با اخذ رشوه، رول کتلست را بازی نمودن در مسایل اداری و اخلاقی و غیره متعصب، مرتجع، آغا بلی، هر چه پیش آمد – خوش آمد، بی تفاوت درمورد همه چیز، درقصه وطن نباش زندگی را بساز، (بالا ها میکند –من چرا نکنم )، عقیم از بابت روحیه ی وطنپرستی.
شعار:زر بیاندوز، چشم خار حریف شو.
شهروند درجه 3 :
کارکنان انجیوها، سکتور خصوصی، تجار ملی، اصناف پیشوران، صنعتکاران، مالداران و زارعین متمول، اهل شغل آزاد، سرمایه داران متوسط:
خواص 80 درصد آنها: دلسوز و با رحم، وطن پرست کار کن، نیروی اصلی پیشرفت ده سال اخیر غمخور مردم و وطن، از 2014 و آینده هراسان، منفور از دولت مفسد، بیزار از سیاست.
شعار: به آبله و زحمت دست پیدا کن از حرام دوری اختیار و به ضعفا کمک کن.
شهروند درجه 4: بقایای دولتهای سابقه صاحبان مزدوری روزمره، طبقه مسکین و عاجز منسوبین اردوی ملی و پولیس به استثنای جنرالان، ژورنالستان و نویسنده گان و بلاخره عوام :
خواص 90% آنها:
وطنپرست، مقاوم، با وجدان، مبارز، حوصله مند، با حیثیت و باوقار، پله آخرین تحت فشار:
شعار:باوجدان، از لقمه حرام دورباش وطن را چون مردمک چشم دوست بدار.
البته در تذکره تابعیت عوض قوم و ملیت درج شود ( شهروند : 2و یا شهروند: نمبر 4)
تشخیص آن برای ثبت احوال نفوس با درک، خیلی آسان و از نام پدر و اقارب نزدیک آنرا به
آسانی پیدا میتواند مثلاٌ کارمند ثبت احوال نفوس میتواند که فرزند صدیق چکری را چه بنویسد.
درین صورت ما می توانیم مردم خود را آگاه سازیم که کیها چی هویت دارند و از کدام نسل ان دو
فواید دیگری هم دارد مثلاٌ در آینده زمانیکه یک شهروند درجه یک باشد در دولت مردمی نباید
مقرر شود. در آینده فرق اولاد قدیر تا ملالی جویا شود.
شطحیات نویس

>>>   تازه اغاز شده است. شما افغانها که نباید ناراحت باشید.به هر حال متحد درجه یک امریکا هستید.
شهرام از ایران

>>>   شاید کدام سگرتی نیافته باشد بخاطریکه اسرائیل فرمانده قاچاق مواد مخدر است و برایش یک سگرتی بیاورد چنین چاپلوسی را کرده است.

>>>   تاکی ساکت بنشینیم و او هرکاری که دلش می خواهد بکند

>>>   دیوانه است این کرزی، چرا به نمایندگی از امریکایی های گپ میزنه؟

>>>   ای... ما به توبه عنوان مسلمان رای دادایم تو حق نداری به نمایندگی از ما رژیم یهود را به رسمیت بشناسی

>>>   ما افغانها مثل اينكه در خواب هستيم هيچ وقت فكر كرده ايد كه مصارف ارگانهاى دولتى از گجا مى آيد از اردو ملى و پوليس وغيره مخارج همه اينها را آمريكا وكشورهاى غربى مى دهد واگر نه ما خرج نان خشك سربازان خود را نمى توانيم تهيه كنيم چه برسد به معاش وتجهيزات جنگى وغيره و پس وقتيكه آنها اين همه مصارف را مى دهد تواقع داريد شخصى را به قدرت برساند كه طرف دار روس وچين و ايران باشد،خير شخصى را مى خواهد كه منافع شان تأمين باشد، ومثل اينكه اين راهم فراموش گرديم همين آمريكا وغرب بود كه طالبان را شكست داد و اگر امروز مارا تنها بگزارد همان طالب همه افغانستان را اشغال مى كند.
پس جناب كرزى مجبور است از آنها پشتيبانى كند و هركس كه بعد از او بيايد و او هم مجبور است .
رامين
هرات

>>>   مه همنظر با آقای نور از پنجشیر هستم،، ولی نور جان کرزی را دست کم نګیر او خود را به دیوانګی زده... زیاد چوتار و مداری باز است.. نشنیدی که ګفتند دیوانه ده کار خود هوشیار است؟ کرزی از او دیوانه های است که به دیوانګی وطن را رنګارنګ فروخته. این وطن بیچاره دست به دست شده و سر دخل کرزی صاحب نشسته و محامله ګرایی میکنه..... زنده باد دیوانه ها که این رقم باشند...
روحید

>>>   دو ستان عیز !
کرزی را گویند که شما چه فکر میکنید در جواب کفته است . انچه امر یکاییهاها میگویند درست است . ببینید که وی حتی مانند . زرالمثل که کفته اند (از کرسنه سوال کردند که دو جمع دو چند مشود در جواب گفته است چهار قرص انا ن ) اکنون ان بیچاره همه وهمه در فکروزکر امریکا نشسته . ایا یک... میتواند که بودن در نظر داشت اراده مالکش عمل ویا کفتار نما ید ؟
کفته اند که برای جاهلان وبی اراده ها سلام وبس .
با ید عنوان این نوشتار میبود ( کرزی رئیس جمهوری افغانستان اسرئیل را ربسمیت شناخت مردم افغانستان از اسرائیل مانند... بد میبرد
ک.م از کابل

>>>   دوستان از یک کسیکه دوست را تا دشمن تفکیک کرده نتواند بسیار بعید خواهد بود که بداند اسرائیل یعنی کی و با مسلمانان چی کارهای را انجام میدهند فقط همان مسله برادران نا راضی ایشان است و بس
پائیز
بدخشان

>>>   اگر این سخنان را که حامد کرزی در باره اسرائیل گفته راست باشد حامد کرزی به اسلام و مسلمانان جهان توهین کرده است شناختن اسرائیل به رسمیت خیانت به همه شهدای جهان اسلام است فرض تمام امت مسلمان است تا در ابن مورد صدای خود را بلند کنند .

>>>   مرگ بر اسرائیل

>>>   کرزی بی چاره هنوز نفهمیده است که امریکا چه کرده است؟
شاید به فکراین بوده باشد به حمایت وبه رسمیت شناختند دولت صهیونیستی ها به قدرت بی ماند واین سبب ساز شود برایش به هرحال کرزی کدام ایراده ندارد هم به میخ میزند وهم به نعل هدف جناب عالی دریافت پول است کدام چیزی دیگر کارندارد ندیدید که چندروز پیش چی گونه از ایران حمایت کرد وگفت که ملت افغانستان اشتباه کرده است که برعلیه حکومت همسایه دولت اسلامی ایران انتقاد وتظاهرات براه انداخته وتصاویری ازرهبری ایران ره به آتش کشیده است.
{عزیزالله رضای خوست

>>>   کرزی این حرفها ی متضادر ا تازه نگفته است وی یک انسان فاقد ایدیای سیاسی وروشن است. وی همین چند وقت قبل امریکا متجاوز می خواند که برادران طالبش را زیاد ضربه نزند. حالا میاید ازسیاست های کلان جهان استکباری واسرائیل غا صب دفا ع میکند. اگر این حالت است حال این کشور بر باد میبینم

>>>   افغانستان را بد ترين ضربه سعودى عرب، ... و پاكستان زده اند.
رفيق نادر

>>>   او مسکین نمی فهمد که رئیس جمهور یک کشور است و هر جمله اش مفاهیم زیاد تولید می تواند.
هنوز به موقعیت خود نفامیده است.

>>>   من به عنوان يك افغانستاني مسلمان با به رسميت شناخت اسرائيل مخالفم و از اين عمل كرزي منزجر مي باشم و نفرت خود را اعلام مي كنم. كرزي به جاي اين حرفها بهتر بود سر و ساماني به وضع افغانستان مي داد كه متاسفانه نداد.

>>>   هر کو دور ماند از اصل خویش- بازجوید روزگاری وصل خویش .
قوم گمشده اصل خود را یافت.کدام کار بدی نکرده.
حال از استخبارات اسراییل آشکارا پول میگیرد.انها از خود هستند.

>>>   برخی می گفتند که پشتونها یکی از تیره های گمشده قوم یهود است،این مطلب را باور نداشتم ولی امروز مطمئن شدم که این قوم یهود برای رسیدن به اهداف کثیف خود از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند

>>>   اگر چنان کردم باشد, در تاریخ به عنوان حاکم دست نشانده و نمک حرام ىاد خواهد شد.
ط.غىاثى, عشق آباد

>>>   آقای کرزی کسی بود که درافغانستان سیاست رادرپش گرفت که هیچ کس اوراملامت نمتوانت هرقوم راطوری درداخل خودشان مصروف کرده که خودراملامت میکندحال اگرموتوجه شوم کرزی یگانه .... هست که امرکا.اورپادوهل میزندبه شیوه های مختلف رقص میکند

>>>   حامدکرزی یک بیمارروانیست چراکه مواضع کاملا متناقض ومتضادمی گیرد که یک بارتکذیب به رسمیت شناختن ودیگرباربه رسمیت شناختن است

>>>   كم كم راز اين اقا ي ريس جمهور تحميل شده فاش مي شو د. سال ها قبل در يكي از مطبوعات فنلندي مقاله به جاب رسيده بود و در ان واضحا ذكر شده بود كه نيكه جناب أيشان از يهودي هاي مشهد بوده و به دستور صهيونيست ها اولا به فراه و بعدا به قندهار انتقال داده ميشود . به مرور زمان به دستكاه دولت ظاهر شاه راه بيدا ميكنند. و ....جالب است كه بدر حسن شرق هم به همين طريق وارد افغانستان شده بود و با رهبري خلقي ها خاندان شاهي را نا بود ساخت و افغانستان را به نابودي كشاند. أميد دست اندر كاران مسايل تاريخي در زمنيه صحت موضوع تحقيقات كنند.
جلال از ناروي

>>>   ما افغانها مثل اينكه در خواب هستيم هيچ وقت فكر كرده ايد كه مصارف ارگانهاى دولتى از گجا مى آيد از اردو ملى و پوليس وغيره مخارج همه اينها را آمريكا وكشورهاى غربى مى دهد واگر نه ما خرج نان خشك سربازان خود را نمى توانيم تهيه كنيم چه برسد به معاش وتجهيزات جنگى وغيره و پس وقتيكه آنها اين همه مصارف را مى دهد تواقع داريد شخصى را به قدرت برساند كه طرف دار روس وچين و ايران باشد،خير شخصى را مى خواهد كه منافع شان تأمين باشد، ومثل اينكه اين راهم فراموش گرديم همين آمريكا وغرب بود كه طالبان را شكست داد و اگر امروز مارا تنها بگزارد همان طالب همه افغانستان را اشغال مى كند.
پس جناب كرزى مجبور است از آنها پشتيبانى كند و هركس كه بعد از او بيايد و او هم مجبور است .
رامين
هرات

>>>   عنت برايت اعراب ترورست فاسد شكم پرور ونا مسلمان
حتي همان اسرائيلي ها به سازش وگذاره آماده اند اما اين اعراب ترورست هيچ وقت دست از شرارت بر نميدارند اين شغل شان است بايكديگر بيشتر مي جنگند نيم شان جاسوس اسرائيل نيم شان جاسوس ايران وبه همين تجارت مصروف اند
همين سرزمين از حضرت يعقوب بود كه اسرائيلي ها از همان تبار اند

>>>   تا وقتی قومیت های مختلف با یکدیگر متحد نشوند و دست از لج بازی های مسخره برندارند، وضعیت همی طور می ماند. نه طالب می رود نه آمریکا و نه دست نشانده های آنان

>>>   کرزی خیلی هم خوب می کند. کاش در هر چیز همین گونه منافع ملت را در نظر گیرد. افغانستان نباید فدای منافع اعراب عیاش و بی غیرت شوند. یگانه کاری خوبی که از کرزی در این سالهای اخیر شاهد هستم .
آفرین.

>>>   کرزی خوب می کند . سیاست های افغانستان باید در محور منافع افغانستان بچرخد نه محور و منافع اعراب ، اعرابی که در طول سالهای متمادی بحران در افغانستان نه تنها چیزی به نفع افغان ها نکرده اند بلکه نفت در آتش این بحران ریخته اند. جلو طالبان که همین اکنون ملت را می کشند و بد نام می کنند بدست همین اعرابی است که از افغانستان سنگری برای ترسانیدن غرب ساخته اند به نام دین ملت های دیگر ار تحریک می کنند و خود شان نشانی از اسلام نه دارند.

>>>   تازه اغاز شده است. شما افغانها که نباید ناراحت باشید.به هر حال متحد درجه یک امریکا هستید.

>>>   او مسکین نمی فهمد که رئیس جمهور یک کشور است و هر جمله اش مفاهیم زیاد تولید می تواند.
هنوز به موقعیت خود نفامیده است.

>>>   رئیس جمهورهای افغانستان در طول تاریخ افغانستان کشور فروش، معامله گر، نوکر و مزدور بوده، جناب کرزی هم از همین سلسله می باشد. تا این معامله گران پ........ سرقدرت باشند افغانستان روی خوشی و استقلال را نخواهد دید.
رنجبر ناطق

>>>   بار بار شنیده بودیم که پشتون ها همان سلیمان کوهی ها و از قوم یهود هستند ولی حالا کرزی نه تنها این شک و تردید را رفع کرد بلکه این واقعیت تاریخی را تائید کرد و ثابت ساخت.
هارون

>>>   این ختاب به نوسنده محترم قبل ازآمدن آمریکای ها کی بوده که بعد ازشکست روسیه مارا به بعد بختی کشاند همین مسلمانان کشورهای هم سایه ودیگران اگر ما همین پیمان ها راباکشوراهای مسلمان امضاء کنیم خیانت می کنند من اسلام واقعی رادرآمریکاه وهم پیمانانش می بینم ومخاتبین محترم دید گاهتان رانسبت به آقای کرزای عوض کنید چون همین کرزای آمد درطی این دوازده سال ما کمی آرامش داشته ایم وپیش رفت کرده ایم می گویند که آمریکاه بعد ازوردبه افغانستان غیر نظامی زیادی کشته است براردران دشمنان جبهی مشخصی نداردکه آمریکاه آنجا رابزند دشمنان درداخل همین غیر نظامی یان هستند مگر ازخودآمریکای های کشته نشده اند ؟ما الان به کسی نیاز داریم که ما راکمک کند چه مسلمان باشد ویاچه کافر شما بادقت قضاوت کنید درباره آمریکاه وکرزای
تشکرعبدل حسین قم

>>>   به نظرشما برادرکه گفته اید به جای این کار ها سروسامانی به وضع افغانستان می داد مگر نداد مهم ترین هدیه جناب کرزی امنیت بود به ملت افغانستان وخیلی چیزهای دیگر که باآمدن آمریکا وکرزی به افغانستان آمد

>>>   من بانظر رامین جان عزیز موافق هستم این برادر خیلی چیزهای دیگر رانگفته که آمریکای ها برای ما انجام داده مثلا همین توان نظامی ما وغیره ...

>>>   در جواب هارون
شما يك شخص نژاد پرست و بى ادب... هستيد كه به يك قوم توهين مى كنيد، خداوند شما را هدايت كند.
امين كندوز

>>>   به نام خدا
ببینید دوستان وجود اسرائیل برگرفته از اندیشه ی فراماسونی است اندیشه ای که به دنبال پادشاهی بر تمام دنیااند .
ان ها هیچ کدام از ادیان الهی را قبول ندارند و حتی عنوان یهود را استعمال بر نژاد می کنند نه دین.به عنوان مثال شما نمی توانی یهودی شوی مگر اینکه یا پدرت یا مادرت یهودی باشند برای همین برایشان جمعیت مهم است وحتی یک سرباز یهودی در مقابل سیری از اسیران فلسطینی ارزش دارد و دیدید که ان سرباز در مقابل هزار اسیر معاوضه شد .
در هرم طراحی شده ی این یهودیان یا فراماسون ها در رتبه ی اول 13خانواده ی یهودی حکم فرمایی می کنند و 100خانواده ی ثروتمند دنیا ان ها را یاری می کنند. این عدد 113 برایشان مهم است چون می دانند که جنگ اخر زمان توسط شخصی است که ان شخص 113یار ویژه دارد ان ها خود را برای جنگ اخر زمان که (ارما گدون )نامیده می شود اماده می کنند جنگی که بین دجال و نور صورت خواهد گرفت. انها با خداوندی که اینان را از بهشتش رانده است دشمن اند و با ارتباط مستقیم با اجنه و شیاطین به دنبال پیدا کردن تخت سلیمان در بیت المقدس هستند. تا ان تخت را بیابند و دجال (شیطان )را بر او بنشانند پرچم ان ها از دو خط ابی تشکیل شده خط بالا نماد رود فرات و خط پایین نماد رود نیل است و ستاره ی 6 پر که نماد سعادت انهاست در وسط است
ان ها می گویند از نیل تا فرات از ان ماست
در کتاب تحریف شده ی ان ها داوود (ع)را ...کار و سلیمان (ع)را ...زاده می نامند
چون سلیمان کسی بود که اربابان ان ها یعنی شیاطین و اجنه را در بند کشید
دیگران که می گویند یهود قوم برتر جهان است و تمام افراد چون گوسفندانی هستند که باید مورد استفاده قرار بگیرند کشتن ان ها گناهی ندارد زن ان ها از ان یهود است.
به اعداد 13و33 وضریب 33علاقه ی بسیاری دارند به وجهی که کشور اسرائیل از جایی شروع کردند که درعرض 66درجه ی زمین قرار دارد حرف برای گفتن از این دشمنان خدا و کافران بسیار است شما را هم توصیه می کنم که برای اطلاعات بیشتر شروع به تحقیق کنید راستی امریکا را چه کسی اداره می کند ؟تا به حال فکر کرده اید که لابی های یهودی امریکا که اشتراک رای مردمی بسیاری را دارند چه شخصی را برای ریاست جمهوری امریکا پیشنهاد و حمایت می کند.
کمی بیشتر فکر کنید
حمید تقدیمی، ان الله لا یهدی القوم الظالمین

>>>   نويسنده محترم أندكي در نوشته آت سخنان كرزي را تحريف كرده ايد ، طوري ديده مي شود ديكران هم... وار بدون اينكه از اصل سخن خبري داشته باشند نظريات خود را ديوانه وأر به قلم مي اورند. دوستان اصل كب را بخوانيد بعدا لطف نموده. نظرتان را بنويسيد.
فولاد

>>>   شما اهل تحلیل نیستید وسخنان کرزی رانمیتوانید تحلیل کنید مگر یاسر عرفات -محمود عباس وسازمان الفتح همه و
همه نمیخواهند دولت بنام اسراییل موجودباشد ؟ بلی انها میخواهند امادر پهلوی ان فلسطین در نقشه پیش از سال1967 را ارزو دارند. هر چیزی را که شنید ید بدون تحلیل اگرچه استعداد تحیل را ندارید به گردن قوم پشتون نیاندازید.
کرزی رهبر شما ازقماش شما وبرای شما کارکرده است پشتون ها جفای وی را در قبال خود که از شما شما ساخت فراموش نه میکند .
شمله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است