زندان زنان در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۷    ۱۳۹۲/۱۰/۸ کد خبر: 63688 منبع: پرینت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این را همه باید قبول کرد که انسان پاک و یا زن پاک هیچگاهی جایش در زندان نیست پس این زنها حتما یا به دلیل ... یا دزدی و یا هم قتل در اینجا محکوم هستند
اجمل (پنجشیری)

>>>   معمور در زندان خودش یک طالیب خون اشام است این هم
شد مسلمانی وعدالت خاگ برسری تان با این قانون چشمی
شان را از زنهادور نمیکند خوب بیبند وبرای چیه در زندان

>>>   آرایش کردن در زندان چه معنی دارد حتی آموزش آن درزندان غلط است
نجیبه سادات

>>>   تو بنجشيري...هر جاي يك كامنت بنجشيري مي اندازي . تو جي خبر كه قضاي ... مثل تو اين زنها را به زندان انداخته جرم شوهر كرده يا كس ديكر قاضي زن را در زندان مي اندازد

>>>   از این عکس ها معلوم میشود که فحشا به داخل زندان هم است مثال: زنی که شش سال به زندان باشد چطور طفل به دنیا می آورد معلوم میشود این دولت... است اگر نبود این جور نبود .خدا بر حال ما شما رحم کند.

>>>   خواهر عزیز نجیبه جان خودت واقعت میگوئی اما نمی دانیم که سامان ارایش را کی میآورد از بودجه دولت خریداری میشودیا اینکه خود زندانی ها از پول شخصی میخرند ویا اینکه یگان صاحب منصب های دل سوز آنرا برایشان میآورد خداوند...کند کسانیکه این دلسوزی را میکند

>>>   شاید منحیث یک منبع در آمد پس از آزادی به زنان زندانی آموزش آرایشگری میدهند که خیلی هم خوب است چه اشکالی دارد؟
فیروزه

>>>   سلام به خوانندگان گرامی
باید بدانید که زندان اگر تنها جای خوابیدن باشید به عنوان مجازات هرجرمی، مشکلات فراوان را بوجود می آورد. بهرصورت امروزه معلوما زندان به عنوان یک دانشگاه یاد می گردد تا مجرمان مختلف در ضمن گزرندان مدت محکومیت خود، باید در ضمن اصلاح باید کارهای مختلف را نیز یاد بگیرد تا از آن طریق چه زن و چه مرد بتواند امرار معاش کند تا بار دیگر برای اجتماع و مردم مشکل آفرینی نکنند.
وکیل از جرمتو

>>>   "جرم" اکثریت زنان زندانی فرار از خانه شوهر یا فرار از خانه پدر است (فرار از خطر نه در قانون اسلام نه در قانون مدنی جرم شناخته نشده. اما در افغانستان ؟؟)
خوب یک لحظه خود تانرا در جای یک زنِ قرار دهید، که هر روز از جانب شوهر و فامیل شوهرش تحقیر، لت و کوب میشود، یا او را به فحشأ مجبور میسازد، یا به جای دختری قرار دهید، که پدرش او را در بدل پول به یک فردی که همسن پدرش است، به اجبار به ازدواج وامیدارد.
اگر شما جای این زن میبودید، چه کار میکردید؟
نادر

>>>   اینجا زندان است یا اینکه مهد کودک؟ یا مسافر خانه؟
ییییییییییییییا!
بهر حال همه این چیز های که در این زندان پیدا میشه در جای دنیا ... !
یا بهتر بگم مثل آن جناب که با کمال بی ادبی گفته (از بالا ششم)میتونست یک مثال بزند تا همه متوجه میشد تا به زبان آوردن
من که دیگر مغزم با دیدن این تصاویر ها کار نمیکند یا چرخشش زیاد است.رو هیچ کدامش توقف نمیکند.
بطور کلی شرم آور است
عبدالعلی ابراهیمی تهران

>>>   زندان است ويا...ببخشيد خانه هاي عفت حقوق بشر

>>>   هرچه هست از خانه هاي امن كه امن تر است از همه نظر
باخرزي

>>>   اجمل جان پنج شیری
از کامنت های پنجشری بپرهیز و تفرقه بین مردم نیانداز زیرا بقول حدیث پیغمبر محمد مصطفی «ص» هر کس بین مسلمانان تفرقه ایجاد میکند از امت من نیست جایش دوزخ است.
آفغان بچه گک {ده شیری}

>>>   خوانندگان عزیز به این نکته فکر کنند که چرا جرم زیاد شده قبلا اینطوری نبود, علتش اینست که در جامعه بیسواد که آگاهی آنها صفر است و از نظر شخصیت رشد نیافته اند, اگر یکباره چشم باز کنند که در جهان دیگه ای هستند آنوقت جرم بی اندازه پیش می آید. با تغییرات که در افغانستان پیش آمده اکثر خانواده ها در برابر آن مقاومت میکنند ولی نسل جوان حرف آنها را قبول نمیکنه. خانواده ها در برخورد با زنان و جوان روش مناسب با جامعه امروز را در پیش بگیرند.
احمدی از غزنی

>>>   فقط توبه بکشید و هیچکس را ملامت نکنید شاید هر که جرمی را مرتکب شده مجازات خواهد شد. هر که متوجه خود و فامیل خویش باشد. ممنون تان.
همایون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است