خطر "داعش‌" اطراف‌‌ حرم‌ امام‌ حسین (ع) + عکس
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۸    ۱۳۹۲/۱۱/۸ کد خبر: 65296 منبع: پرینت

عقیل المسعودی رییس کمیته امنیتی کربلا در اظهاراتی از دستگیری منتشر کننده تصویراعلامیه تهدید آمیز داعش نزدیک حرم امام حسین (علیه السلام) خبر داد.

المسعودی در اظهاراتش گفت: در چند روز اخیر ، تصویری تهدید آمیز از داعش بر شبکه های اینترنتی اجتماعی منتشر شد، در این تصویر پرچم داعش چاپ شده و در کنار آن عبارت تهدید آمیز " (ما) آمدیم" حک شده بود ؛ فرد بازداشت شده، عکس مذکور را در یکی از مناطق حساس و اصلی نزدیک به حرم امام حسین (علیه السلام) گرفته و سپس در فضای مجازی منتشر کرده است.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201401/201401280455201943.jpg

عقیل المسعودی در ادامه گفت: یک تیم اطلاعاتی سری و آموزش دیده برای تحقیق در مورد اصل این اعلامیه تهدید آمیز تشکیل شده است. بازجویی ها از فردی که این تصویر را منتشر نموده ادامه دارد، وی از اهالی فلوجه است که به کربلا آمده و تصویر در تلیفون همراه وی وجود داشته است.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام دوستان
به حضرت ابوالفضل العباس دعا میکنم که به حول و قوت خداوند بزرگ بزند به گردن این داعش های وهابی خدا ناترس که خود را به نزدیک حرم حضرت امام حسین ع نرسانیده است. انشا الله
عبد... الله

>>>   این فرقه ضاله جز زبان زور هیچ چیزی دیگر را نمی فهمند فقط اینها باید کشته شود

>>>   انشا الله که خداوند رو سیاه و خجالتشان میسازد
سنگشکن : کابل

>>>   به فضل الهی و به غیرتی که حضرت عباس دارد و ان جوانمردی که در روز عاشورا نشان داد خواهیم دید که داعش ملعون ...عربستان هیچ غلطی نمی تواند بکند
به زودی از صفحه روزگار داعش و عربستان محو خواهند شدخدا لعنت شان کند

>>>   عربستان محو خواهد شد؟؟؟خانه کعبه در عربستان است، مرقد حضرت رسول اکرم در عربستان است. عربستان زادگاه حضرت محمد (ص)، حضرت علی(رض) و دیگر بزرگان اسلام است. عربستان مهد اسلام است.

>>>   انشاء الله خداوند به زودی شر این اشرار و مفسدین فی الارض را کم نماید

>>>   آقای باهوش منظور رژیم عربستان است (آل سعود) نه کشور عربستان!فکر کردی فقط جنابعالی مسلمانی

>>>   والله العظیم اگر این ....قصد نزدیک شدن به حرم اباعبدالله الحسین را داشته باشند جوانان با غیرت شیعه و مسلمان از سراسر جهان خودشان را فدای امام حسین میکنند و عراق را گورستان وهابی های خون آشام میکنند تا یک دنیا از دست این وحوش که غیر از جنایت و وحشیگری چیزی نمیفهمند، راحت شوند!
مجید از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است