دولت ایتلافی نه انتخابی
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۱۸    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70272 منبع: پرینت

کرزی که در مدیریت اوضاع نبوغ دارد و مازوخیست ترمیم و تخریب ارتباطات سیاسی دارد می داند که اشرف غنی فرد اصول گرا و عبدالله فرد محافظه کار است از این رو تعامل و معامله با عبدالله را ساده وسهل دانسته و چند روزی است که در اردوگاه عبدالله خیمه زده است و کاتالیزور چون قانونی بستر سازش کرزی و عبدالله و رسول را اماده ساخته است تا اشرف غنی دست از یک دندگی های خودش برداشته و ریورس به گاراج ایتلافها وارد شود و لابی های قدرتمند چون خلیلزاد و جلالی و سیرت در حوزه نفود امریکا تلاش بر این دارد که از رفتن انتخابات به دور دوم جلوگیری گردد.

روی همرفته می توان ادعا کرد که انتخابات برخلاف گمانه های مسلط بر جو انتخابات به دور دوم کشیده نخواهد شد و ارگ نشین بعدی در همین دور شطرنجی خواهد شد.

خوب خالا وقتی که بر خلاف قانون اساسی و اراده جمعی مردم ، رقابت ها به دور دوم دنبال نخواهد شد پس مشروعیت دولت بعدی برخاسته از سازشهای درون تیمی خواهد بود که در ان هم موبوکراسی که از کرزی به میراث مانده است و هم جناج های متخاصم که تا دیروز سایه همدیگر را به تفنگ می زدند و هم تکنوکرات های که بین هویت افغانی و غربی سرگردان اند و هم ...

این بود راز تحریم و بایکوت ما در مورد انتخابات که انحراف اراده جمعی مردم از دموکراسی به موبوکراسی را رقم می زند و این یک جفای تاریخی به نفس حکومت خلق بر خلق است.

رضا مهسا


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک واقعیت است

>>>   آقای مهسامطرح شدن غیردروغ هم است .
نقوی

>>>   کرزی در شیطنت و ... دست شیطان را از پشت بسته کرده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است