رییس کمیسیون شکایات تعصبی و جاهل!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۴    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70285 منبع: پرینت

داکتر اشرف غنی به آن امریکایی که گفته بود: بگذارید افغانستان به سدۀ سیزدهم برگردد، چنین پاسخ داده است: « او بچۀ خر افغانستان کجا در قرن سیزده وجود داشت» بسیاری بر این سخن او انتقاد کردند و چیز های نا خوشی هم گفتند.

اما داکتر غنی یک حقیقت بزرگ تاریخی را بیان کرده است. اما نمی دانم جناب داکتر به سعادت که می تواند سایۀ شوم بد بختی باشد چه می گوید و این اقا را چه خطاب می کند!

او می گوید که عرب های به افغانستان حمله کردند و بعد امدند و افغان شدند. یا چنگیزیان حمله کردند و بقایای ان ها امروز در افغانستان به نام گوناگون وجود دارد!

جهالت این ادمک برای جاهلان و جاعلان تاریخ بسیار تحسین بر انگیز است.

من فکر می کنم این ادمک همان توهینی را در حق اقوام افغانستان، غیر از قوم خودش، روا داشته است که چندی پیش ان دشنام سالار دموکراسی «طاقت».
این ادمک بزرگترین تخطی رسانه ای را انجام داده است. من نمی دانم ان کمیسیون نان خور و معاش بگیر اضافی مخدوم رهین کجا است تا این اقا به اتهام توهین به مردم این سرزمین به دادستانی معرفی کند.

این ادمک باید به دادستانی معرفی شود نه اینکه رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی باشد.
شما می توانید تصور کنید چنین کسی با این بیماری، جهالت و تعصبی که دارد، بتواند با وجدان راحت وظایف خود را انجام دهد؟

دوستان در این مورد داد خواهی کنید و نگذارید که جعل اندیش و جهالت پیشه ای سر نوشت شما را در دست گیرد و انگونه رقم بزند که خود و سرکردکان جعال او می خواهند!

پرتو نادری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب استاد بزرگواراقای نادر ی لطفا یک مضمون به تفصیل . همه جانبه ووسیع را در مورد ناقلین پشتون که به شمال افغانستان و امتیازاتی که دولت های استبدادی وقت برای شان میدادند و سیاست رسمی دولت های استبدادی افغانستان از پشتون ها برای تهدید و قتل عام مردم هزاره و غصب زمین های در ولایت های ارزگان هلمند غزنی و دیگر جا های افغانستان بنویسید تا معلوم شود که کی از کجاست و معلومات درستی باشد برای نسل جوان ما .
نادر کمیاب

>>>   ستار سعادات آدم جاهل بی فرهنگ پاکستانی ملتانی است وازجمله ناقلین ملتان پاکستان هستند که در ولایت بغلان در زمان محمد گل موند اسکان شده اند است.

>>>   ستارسعادت که اصلاً از مغاره های کوه سلیمان از آن طرف مرز دیورند است و در اصل یک پاکستانی است۰

>>>   ستار سعادت ملتانی مالک اصلی این سرزمین‌ من هستم و تاریخ 5692 ساله‌ی بلخ ، بامیان ، کاپیسا ، کابلستان گزین مبین این ادعای من است. مانند دومان هخامشی ها ، ساسانیان ، یفتلی ها سامانی شخصیت بزرگ علمی شجاع این سرزمین تاریخ 5692 افغانستان ابو مسلم خرسانی ، مولان بلخی ،سینای بلخی ، رابعه بلخی و استاد شهد راه آزادی افغانستان استاد ربانی ، قهرمان ملی راه آزادی افغانستان از چنگ پاکستان احمد شاه مسعود، شهد استاد مزاری راه عدالت شهرون اصلی این سرزمین مردزار سپه سالار عطامحمد نور و استاد محقق است.

>>>   کرزی با تقرر افراد فاشیست شرمنده دنیا و آخرت و روی سیاه جامعه جهانی و تاریخ افغانستان است. کرزی اولین ریس جمهور سیاه اندیشه و کم فکر و متعصب در تاریخ افغانستان است که بخاطریکه ایده ی مصلحت گرای آن آوردن نمونه حکومت ملک الطوایفی و بی ارزش دادن کادر های مسلکی و تخصصی بوده است. دلیل ناکامی کرزی در دولت داری و هم در ساست داخلی ودر سیاست خارجی همین است.

>>>   اصلا عامل اين نظر انگليس ها وپاكستاني ها هستند كه براي غربي ها هميشه مي گويند افغانستان 700 سال از جهان عقب افتاده است كه با اين حساب سده سيزده ميشود هدف آنها اين است كه اين حالت كه مردم افغانستان فعلا دارند اروپا وامريكا در سده سيزده داشتند يعني هفتصد سال پيش منظور او اين نبوده كه افغانستان 1300 بلكه سطح زندگي مردم 2000 افغانستان برابر است به سطح زندگي 1300 غربي ها اما افغانستان صرف در سال 1893 در زمان عبدالرحمن خان اين نام بوجود آمده در پيشتر ازان در نقشه هاي جغرافيائي چاپ غرب مثلا در سالهاي پيشاز سده نزده در چندين نقشه نام افغانستان در دامنه هاي كوه سليمان واقع در پاكستان موجود است كه درانجا بنام افغانستان افغان اوگان ذكرشده وبعد اين مردم تعدادي به داخل اين سرزمين نقل مكان نموده واين باعث شد كه در زمان عبدالرحمن خان نام فعلي مروج شود نه در زمان احمد شاه ابدالي ! اگر كسي آدرس نوشته هارا ميخواهد من بنويسم !
گيلگمش

>>>   بــه استاد محترم نادري صاحب :
در زمان هاي قبل در مورد رابعه دختر كعب شاه بلخ موضوع رابعه وبكتاش را خوانده وشنيده بوديم بعد در انترنت مضموني بنام سفرنامه قندهار كه يك ايراني نوشته بود خواندم وهمان موضوع را بعه رادر يكي از نقاط بلوچستان نشان ميداد كه فعلا قبرش هم گفته بود درانجا است بعدا در تاريخ سيستان اين مضمون نوشته بود :رابعه قصداريه دوشيزه شهيد عشق اهل سيستان كه داستانش را شيخ عطار آورده است به اتهام عاشق بودن برادرش رگ اورادر گرمابه زد واوبا خونش بر درو ديوارهاي حمام نوشت :
زخــون جوهر زانگشتش قلم كرد دروديوار گرمابه رقـــم كرد
كه گرعاشق شدن برزن حرام است بناي كــاخ گيتي نا تمام است
مــگر كاين عشق آنــتش برفروزد هــمــه خامان عـالم رابسوزد
حالا از شما تقاضا دارم اندكي درينمورد معلومات دهيد اصل رابعه چگونه بوده كدام اين نوشته ها صحت دارد؟ بلخ .بلوچستان .سيستان ؟ با استفاده از فرصت اينرا هم ذكر نمايم كه در كتاب هاي صنوف متوسطه مكتب نوشته بود : از بايزيد بسطامي پرسيدند چگونه به اين مرتبه رسيدي گفت : شبي مادرم آب خواست؟ ..... تابرگشتم آنرا خواب در ربوده بودآنقدر ايستادم تا ظرف اب بردستم يخ زد...... باقي اشرا شما ميدانيد و همين طور در جاي ديگري نوشته اند از ابوسعيد ابوالخير پرسيدند چگونه به اين مرتبت رسيدي؟ گفت شبي مادرم آب خواست تا برگشتم آنرا خواب در ربوده بود آنقدر ايستادم تا ظرف اب بر دستم يخ زد ....
حالا كدامش درست است يا هردو واقع شده است ؟
گيلگمش

>>>   آقای پرتو نادری :
1. کسانی که به تفرقه لسانی نژادی و غیره بین مسلمانان دامن میزند از جمله منافقین هستند جایش جهنم است.
2.مال از کسی حساب میشود که در نگهداری آن قربانی مال و جان را داده باشد.
افغان بچه گک

>>>   من خبرندارم که چی گفته ولی اگرراست باشد باید این... را ازکمیسیون زده زده بیکشد.
نقوی

>>>   ستار سعادت مالک اصلی این سرزمین‌ مردمان بلخ ، بامیان ، کاپیسا ، کابلستان ، بگرامیان ، تخارستانانی ، هرات، زرنجی ها گزین مبین این ادعای من است. مانند دومان هخامشی ها ، ساسانیان ، یفتلی ها سامانی شخصیت بزرگ علمی شجاع این سرزمین تاریخ 5692 افغانستان امروز ابو مسلم خرسانی ، مولان بلخی ،سینای بلخی ، رابعه بلخی ، جامی ، کاطب و استاد شهد راه آزادی افغانستان استاد ربانی ، قهرمان ملی راه آزادی افغانستان از چنگ پاکستان احمد شاه مسعود، شهد استاد مزاری راه عدالت شهروند اصلی این سرزمین مردزار سپه سالار عطامحمد نور و استاد محقق است.

>>>   ستار سعادت ناقلین پاکستان در زمان طالبان مهره کلیدی این تروریست ها تو بوده و در جنایت بشیری طالبان دست دارد . جاسوسی کریم خرم به پاکستان به هیچ کس پوشیده نیست وسعادت یکی از کاسه لیسان کرم خرم است.

>>>   ستار سعادت پاکستانی یک انسان خاین به وطن ما است

>>>   افغان بچه گک،
تو و امثالت نه به این دیار تعلق داری و نه کدام قربانی مال و جان برای حفظش داده ای۰ در طول تاریخ گندمک ها، پنچ ده ها، دیورند ها، و امثال آن امضا کردی، وبه زور چاکری، خودفروشی، و نوکری بیگانه ها مانند شاه شجاع ها و عبدالرحمن ها بالای مردم اصلی و مالکین واقعی این دیار ظلم و خیانت نمودی۰
آهنگر

>>>   شما ازیک کوچی ، با تفکر کوچی گری ورفتارگوچی وبا گفتار کوچی گری چه توقع دارید؟!!!اون کدام آدم تحصیل کرده وروشنفکرنیست یک جاهل بی درک است البته که متاسفانه این تفکر کوچی گری حتی برتعضی مسلمان نماها وروشنفکر نماها هم سایه افگنده ولی با زهم از این ها توقعی بیش نیست .بهترین زبان برای این ها همان زبان زود وقلدری است زبان که با جاهلان با ید سخن گفت وجاهلان را از این طریق راهیابی کرد.ستاربی سعادت رابا ید به زور به ملتان چتلستان فرستاد پست بهتراست همه تان متحد باشید ودست به دست هم دهید از هر طریق مجاز زور تفنگ یا دموکراسی کوچی هارا مجبور کنید تا طور دیگر بیندیشند.
محمد

>>>   محترم نادری صاحب ، اینکه عرب ها از عرب آمده اند، مغل از دشت های مغلستان، یفتلی ها و سامانی ها و شیبانی ها از آسیا میانه کجایش دروغ است عالی جناب، کدامش تهمت است که ... و شروع به دشنام دادن مینماید. آغایان فرهنگ شما از نوشته ها و برخورد تان معلوم میشود . مطمین باشید که یک پشتون هیچ گاه به اندازه شما ......نمیشود که به اقوام توهین کند این جوهر شما است فاشیزم در رگ رگ شما جا گرفته متوجه باشید که تعصب زهر است و زهر انسان را میکشد.
آنتی فاشیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است