6 مخالف مسلح در لغمان کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۵    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70317 منبع: پرینت

6 مخالف مسلح دولت بر اثر عملیات ارتش ملی در ولایت لغمان کشته شدند.

وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه ای می گوید. در این عملیات که در مربوطات ولسوالی علینگار انجام شده است 7مخالف مسلح دولت با شماری جنگ افزار و مواد انفجاری بازداشت شدند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک راه حل برای جلوگیری از شهادت جوانان ما که در اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی کار میکنند:
اگر یک شخص از سکتور امنیتی جمهوری اسلامی افغانستان توسط طالبان (دشمن افغانها) شهید میشوند در همان لحظه دو تن از اسرای این گروه ....که ثبوت جرمی داشته باشد اعدام گردند یقینا" دیگر جوانان ما توسط این گروه ....شهید نخواهند شد.
هر کس خودرا واقعا" افغان و مسلمان میگوید در نشر این مطلب به اندازه توان خود کمک کند، اگر کدام منصب دولتی استید که از دست تان چیزی ساخته است اقدام کنید اگر بزرگ قوم استید، ملاامام مسجد استید، معلم استید، خان استید یا غریب... اگر این همکاری را نکردید باید منتظر باشید که این گروه ....جاهل یکی از اعضای فامیل تانرا بکشد ولو یک طفل بی گناه باشد به اندازه ابوذر.
آیا هنوز هم منتظر مینیشیند... یک ملیون، دو ملیون...؟ چقدر افغانهای مسلمان مابه جرم کار کردن در وطن در دولت خود و مردم خود شهید شوند.
اگر ما واقعا" مسلمان استیم دستور خداوند(ج) به ما این است نه ظلم کن به کسی نه زیر ظلم برو. اگر زیر ظلم رفتیم این را بدانیم که به اندازه ظالم گناهکاریم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است