فاروق حسینی توسط اسراییل ترور شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۸    ۱۳۹۳/۱/۲۹ کد خبر: 70328 منبع: پرینت

مولوی فاروق حسینی توسط سازمان جاسوسی اسراییل در هرات ترور شده است.

این مطلب را برادر مولوی فاروق حسینی به خبرنگار افتخاری ما در هرات گفت و اضافه نمود: برادرم توسط سازمان جاسوسی اسراییل ترور شده است و شهادت وی هیچ ارتباطی به طالبان ندارد.

یک سخنگوی طالبان دو روز قبل مسوولیت ترور مولوی حسینی را برعهده گرفته بود.

برادر مولوی حسینی در ادامه گفت: قبلا اسراییلی ها به مولوی حسینی پیشنهاد همکاری داده بودند، اما وی از این موضوع سرباز زده و از این امر را به مقام های امنیتی گزارش داده است.

اسراییلی ها در تماس های تلفنی وی را به همکاری دعوت کرده بودند ولی او رد کرده بود و بعد از یک هفته ترور شد.

مولوی فاروق حسینی سخنگوی نهاد های دینی در هرات، چهار روز قبل توسط افراد ناشناس مسلح در حالی که از مسجد برامان هرات پس از نماز مغرب بیرون می شد، ترور گردید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالبان کی ها هستند ؟ طالبان همان مهره های اسراییل هستند چون هیچ وقت به اجداد خود خیانت نمیکنند.

>>>   حالا دوستان خدائی خدمتگار طالبان روز تا روز بشتر و بشتر میگردند و در برائت دادن طالبان جهل و ظلمت و نوکران استخبارات بیگانه در رقابت با هم قرار دارند ، و اعمال طالبان را که خود به آن فخر نموده و به عهده مگیرند را اینها کار آنها ندانسته و بدیگران نسبت میدهند ، هر گاه کسی که با افتخار عمل نابخشودنی را به عهده میگیرد شرعا مرتکبش وی بوده و وی مجازات میشود ، اراکین دولتی وابسته بیگانه این ادعا ها را داشتند ولی وابسته های آنها هم در خدمتگزاری به بیگانه گان با آنها در رقابت قرار گرفته اند
واثق

>>>   براي ما اسرائيل عرب پاكستان همه يكي اند به اين دليل كه :
اعراب مهاجم هزاران جريب زمين مردمان ايران افغانستا ن خوارزم را به نام غيمت غب كرده وبدون رضائيت مردم به مهاجمان خود كه با فاميل به سرزمين هاي ما آمده بودند بخشيدند پاكستان همين حالا نيم از سرزمين افغانستان به كمك انگريز در خاك آنها ضميمه شده رف تفاوت اينقدر هست كه ااسرائيل سرزمين هاي فلسطينيان را در مقابل پول نقدبه قيمت بالا برضائيت خودشان در ابتدا خريداري كرد
وهم در مورد اعراب نفت شتر وخرما مالكيت شخي خود شان است اما اسلام امتعه شخصي آن ها نيست
ص

>>>   طالبان القایده غربیها اسرایل اینها همه دو روی یک سکه هستند .

>>>   حسینی توسط نیروهای ناتو ترور شد

>>>   امریکاییها در هرات بسیار نفوذ کرده که باید از نفوذ کفار جلوگیری شود .

>>>   برادران محترم .
در این اواخر در ولایت غزنی کتابهای مسیحی در میان مردم از طرف کلیساهای مخفی غربیها توضیح میشود . این کار بسیار بسیار خطرناک است که هرچه زود دولت باید اقدام کند.

>>>   تازه این آغاز کار است. قرآن کریم می فرماید: یهود و نصارا از شما راضی نخواهند شد مگر اینکه از آئین آنها تبعیت کنید. یعنی تا یهودی و نصرانی نشوید شما را رها نمی کنند. باز هم از حضور غربیها استقبال کنید.
حقیقت

>>>   از دست طالبان اسرایلی وطابان وهابی وطالبان ای اس ای

>>>   اگر مرگ و زندگی در دست خداست پس واضح است که فاروق حسینی را که ترور کرده! و اگر در دست خدا نیست پس طالب ها بوده اند زیرا برای اسرائیل اصلا نام اغنستان هم کوچکترین ارزشی ندارد چه رسد به ترور یک ملا...

>>>   این عالم قبلاًبااسرائیل ارتباط داشته است و تعصبات مذهبی را نیزدرهرات دامن میزد نمونه مثال دردهم محرم سال 1384 جنگ را دربین شیعه وسنی راه اندازی کرد ولی درنتیجه ازسوی باداران اسرائیلش به قتل رسید.
حقیقت بین

>>>   اصلا قتل فاروق حسینی هیچ ارتباطی با اسراعیل نداشته ، حالا بعضی تلاش دارند او را شهید راه اسلام معرفی نمیاند. نزدیکان فاروق حیسنی می گویند رقابت ها بین فاروق حسینی و مولوی مجیب الرحمان بر سر سخنگوی رهبران مذهبی اهل سنت و جماعت بوده در هرات بوده و این هر دو تلاش داشتند این مقام را از آن خود کنند .اخلاف بر سر این موضوع از مدت ها قبل وجود داشته و ملاقات های نیز در این مورد بین این دو نفر و شمار محدودی بین طرفدران شان صورت گرفته است که نتیجه نداده گفته می شود مولوی صاحب خدا داد از این جریان کاملا با خبر می باشد . اختلاف بین این دو نفر بقدری زیاد بوده که گاهی همدیگر را به شدت انتقاد می کردند و بین طرودارن شان نیز مخالفت های جدی رخ داده است .طرفدار ان مولوی فاروق حسینی می گویند زمانیکه فاروق حسینی در جهاد و حضور فعال در هرات داشته از مولوی مجیب الرحمان خبری نبوده او حالا به گفته طرفدران حسینی به کمک بیگانگان پیدا شده هرات را به تشنج می کشاند .
شماری از دوستداران مولوی حسینی در هرات

>>>   به درختیکه زهر باد نلرزید سلام
به عقابی که زصیاد نترسید سلام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است