جولان برهنگان در شش منطقه برلین
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۵    ۱۳۹۳/۱/۲۹ کد خبر: 70338 منبع: پرینت

در راستای گسترش فرهنگ بی عفتی، شهر مونیخ (Munich) در آلمان با قانونی کردن برهنگی در ملاء عام، اقدام به ایجاد شش منطقه شهری برای جولان برهنه گرایان در این کشور نموده است.

هافینگتون پست گزارش داد: این بخش‌ها در مناطق تفریحی ایجاد شده‌اند اما هیچگونه حصاری آن‌ها را از مناطق دیگر جدا نمی کند و این در حالی است یکی از این مناطق تنها ۱۰ دقیقه تا میدان اصلی شهر مونیخ فاصله دارد.

در مجموع با وجود آنکه آلمان در سال ۱۹۲۰ میلادی اولین ساحل برهنه خود را در جزیره سیلت (Sylt) ایجاد کرده، اما این اقدام مهمترین شهر این کشور بر گسترش مناطقی که بتوان در آن کاملا برهنه و بدون هیچ گونه لباسی در ملا عام ظاهر شد، به نوعی الگو سازی جهانی آن ویژه در اقمار این کشور و به تبع آن بسط بیش از پیش بی عفتی در جهان خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برگشت به انسانهای نخستین وبدون تمدون قرن حجر این است غربی یاسوپرهیومن (انسان های عالی)

>>>   شما اصلاً بدون این که به دلیل یک چیز پی ببرید، فقط روی نقاط منفی آن تبصره میکنید. آلمان یک کشوری است که سالانه آفتاب خیلی کم دارد و زیاد تر هوای بارانی دارد. آفتاب برای رشد و محافظت استخوان ها یک چیز ضروری است. بناُ در طول چند روزی که در تابستان آفتاب است، مردم میخواهند برای سلامت خویش از آفتاب استفاده کنند. اگر ... به تن داشته باشند، دیگر جاهای بدن آفتاب میگیرد و مناطق...به شکل لکه های سفید باقی میماند. بناُ مجبورند که کاملاً لخت خود را آفتاب دهند. اگر شما به این فکر باشید که مردم به جان لخت یکدیگر مینگرند و یا روابط جنسی در ملا عام برقرار میکنند، کاملاً اشتباه کرده اید. زیرا همه به شمول اطفال و بزرگسالان و افراد مسن، همه فقط به خاطر آفتاب گرفتن خود را لخت میکنند، نه کدام چیز دیگر.
امید وارم به خاطر رفع سوُ تفاهم نشر شود.

>>>   هرچه باشد ضدیت باخدا. بی شرمی از بنده است این لباس است که انسان رامحترم ساخته ورنه حیوانات هم خوردوکلان دارند همین دلیل بی عفتی است که سرنوشت افغان ها در المان بر باد میشود.وفامیل ها از هم می پاشند.

>>>   کمبود آفتاب خیلی خیلی خیلی... ضررش کمتراز لخت شدن و بی عفتی است ضرر لخت شدن و بی لباسی بسیار بسیار... زیاد هست برین تحقیق کنین قرن ها پیش همه میدانستند که حتما همه انسان ها به غیر از حیوانات باید لباس داشته باشن و اختیاری هم نیست کمبود آفتاب را با خیلی چیز های دیگه می شود جبران کرد مثل اینکه شما در جنگل با حیوانات زندگی می کنین نه حیوانات هم از انسانها دیگر جلو میزند خدایا ما انسانها داریم به کجا میرویم قرن ها پیش گفتن که انسانها از حیوانات هم پست تر می شوند چه توجیهاتی برای خودشان پیدا میکنند یا الله یا الله یا الله... خدای مهربان کمکمان کن ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است