دو سوم آمریکایی‌ها: اوباما دروغ می‌گوید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۸    ۱۳۹۳/۱/۲۹ کد خبر: 70344 منبع: پرینت

بر اساس نظر سنجی شبکه خبری "فاکس نیوز" آمریکا دو سوم آمریکایی‌ها عقیده دارند که رییس جمهور این کشور درباره مسایل مهم دروغ می‌گوید.

در نظرسنجی فاکس نیوز تنها 15 درصد از پرسش شوندگان آمریکایی اوباما را فردی راستگو عنوان کردند، و 61 درصد معتقد هستند اوباما اغلب اوقات یا گاهی اوقات، حقایق را بیان نمی کند. 20 درصد دیگر نیز تاکید کردند که اوباما به ندرت چیزی جز حقیقت می گوید.

شبکه فاکس نیوز افزود: رقبای سیاسی اوباما، وی را بارها به دخل و تصرف در رویدادها متهم کرده اند و نمونه آشکار آن رویداد حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی لیبی و کشته شدن سفیر و 3 دیپلمات آمریکایی است که به اعتقاد منتقدان اوباما، مقامات آمریکایی اطلاعات دروغین در این خصوص منتشر کردند و فورا اذعان نکردند که آنچه به وقوع پیوسته، اقدامی تروریستی بوده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اتفاقا اوباما راستگو ترین رییس جمهور جهان است

>>>   تو از مه هم امریکایی تر استی یا دالر بگیری!!
امریکایی!

>>>   ( اتفاقا اوباما راستگو ترین رییس جمهور جهان است )
ما به اشخاص نظیر تو ضرورت داریم.ظالم بدون کمک مظلوم ظلم کردن نمیتانه.یک 10 دالری برایت روان کردم.
اوباما

>>>   سیاست خودش به اساس دروغ استوار است. هیچ سیاست مداری در روی دنیا نتوانسته است که به تمام وعده های داده شده به مردم عمل کند.

>>>   اوباما کافر است از او گله نیست ولی ما ادعای مسلمانی میکنیم.چرا هیچوقت گپ راست نمی گوییم؟هرکسی که این مطلب را میخواند به خود نگاه کند ایا واقعا راستگو هستید؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است