اوباما: روسیه خوب می داند که ما از آنها قوی تریم
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۲۰    ۱۳۹۳/۱/۲۹ کد خبر: 70352 منبع: پرینت

وب سایت هفته نامه "تایم" نوشت: «در مصاحبه ای که "اوباما" به خاطر پرواز بسیار نزدیک یک جنگنده روسی بر فراز ناو آمریکا انجام داد گفت: ما نیازی برای ورود به جنگ با کشور روسیه نداریم.»

وی ادامه داد: «ما اقدام نظامی انجام نمی دهیم مگر این که برای امنیت ما و متحدانمان لازم باشد و روسیه هم علاقه ای به مواجهه نظامی با کشور ما ندارد چرا که خوب می داند ما از لحاظ قدرت نظامی بر آنها برتری داریم.»

در پایان این گزارش آمده است: «علیرغم وجود تهدیدهای غرب مبنی بر افزایش تحریم ها بر علیه روسیه اما این کشور هیچ توجهی نمی کند و نیروهای خود را در مرز با اوکراین حفظ کرده است.»

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شما نمیتوانید با ابر قدرت روسیه ک بیش از 9000 هزار کلاهک هسته ای بالای موشک های قاره پیما بطرف واشنگتن نشانه رفته در گیر جنگ شوید .
روسیه افغانستان و عراق نیست که هر چپاولگری و وحشیگری کنید ... بر امریکا

>>>   بسیار جالب است که امریکا از لحاظ قدرت نظامی در برابر روسیه قوی ولی در برابر طالبان ضعیف.
جبارخان

>>>   این یک چیز واضح است.

>>>   آمریکا فقط از نظر بودجه نظامی و تعدد پایگاهها حرف اول را میزند ولی به لحاظ تکنولوژی عملا حرفی برای گفتن ندارد.باور ندارید در اینترنت جستجو کنید!

>>>   امریکا ان ابر قدرت سابق نیست . امریکا در حالت وخیم شرایط اقتصادی بسر میبرد . تا جایکه بودجه ارتش را کاهش داد و ارتش بزرگش را به ارتش کوچکتر تبدیل میکند .بنا براین امریکا هیچ وقت خود را درگیری روسیه قدرتمند نخواهند کرد . چرا که امریکاییها بخوبی میدانند که دیگر مشل سابق نمیتوانند که مشل حیوان افسار گسیخته به هر جای دنیا حمله ور شوند . روسیه متحدان قدرتمند مشل چین ایران دارد که ارام نخواهد نشست . بالفرض اگر متحدان روسیه را هم فراموش کنیم . در اینصورت هم امریکاییها نمیتوانند که با روسیه در گیر شوند وهیچ وقت این اشتبا را نخواهد کرد .

>>>   اقای جبارخان
امریکا غربیها طالبان القایده اینها همه یکی هستند

>>>   امریکا بهتر ببنده در اون دهن و داره زیادی خودشو کوچیک میکنه !! :)

>>>   امریکا یک ابرقدرت واقعی است.نفس شوروی را میکشد

>>>   در اینده ای نزدیک امریکا از نگاه اقتصادی جای خود را بکشور چین می بازد ودران صورت مورال امریکا ضعیف و کنترول افزار نظامی اش وخیم میگردد. بعداً روسیه با چین سبق امریکای لاشخور را میدهند. انشأالله.
لاندی پهلوان

>>>   امریکا وناتو ظی 12 سال امتحان قدرت را در مقابل چند پای لچ طالبان داد و جهان به اوباما وقدرت امریکا میخندد و
روسیه در سوریه و بعدا در اوکراین امریکا را متوجه قدرتش نمود و پایان تک قدرتی محسوب میشود .
دوراندیش

>>>   تمام اروپا و خود امریکا از روسیه مثل ... میترسند و روس ها اگربفهمند که هیبت و ابهت شان زیرسوال رفته و یا تضعیف شده است آنگاه پروای اروپا وامریکا را ندارد . قربان زور خوب چیز است فقط سویچ های سرخ روسیه 24 ساعت آماده باش فشار دادن میباشد . یک ماه است که تمام اروپا به لرزه درآمده ... مثل برگ میلرزه
کلک راستگوی

>>>   موضع گیری روسیه عادلانه است

>>>   روسیه بزرگترین کشور جهان است و بمب های اتمی روسیه 2 برابر امریکاست چون بیشترین معادن اورانیوم در جهان رو داره اوباما ببند!.......

>>>   ایران متحد روسیه نیست......متحد امریکا هم نیست.....هر 5 ابرقدرت جهانی یعنی امریکا انگلیس روسیه فرانسه و چین دنبال منافع خود هستن و گرگ ها و لاشخورهای جهانی فقط چین بین آنها دنبال برتری طلبی و ایجاد هژمونی با چه از طریق زبان و فرهنگ چه از طریق زور گلوله و سلاح و چه از طربق اقتصاد نیست

>>>   قدرت های هستوی هرچه که باشند. قوی باشند و یا ضعیف. نباید ادا های طفلانه کنند. زیرا سرنوشت دنیا به تصمیم آنها وابسته است. اگر از بی عقلی کار بگیرند و از عقل سلیم کار نگیرند، نه تنها به سرنوشت خودشان، بلکه به سرنوشت تمام جامعه بشریت بازی میکنند. بناُ همیش باید خون سرد باشند و راه بیرون رفت مسالمت آمیز از بحران های جهانی را در یافت کنند.

>>>   ایران متحد روسیه نیست همانطور که روسیه متحد ایران نیست

>>>   امریکا در افغانستان نشان داد که بنی خودرا پاگ نمیتواند چه ر سد که روی اکراین رابیشوید. امااکرایینیها دیر شاید بفهمند متاسفم از نا اگاهی هایتان اکرایین.ما.کابل

>>>   آمریکا امروزاگرحرف مزند درحدیک حرف است.
آدمی بحرف اش عمل نه کند بدتراز... است.
قربان تقوی

>>>   آقای جبارخیل : آیا شما تا بحال نمیدانید و یا خود را به کوچه ی حسن چپ زده اید که طالبان ؛القاعده و آمریکا یکی هستند فقط پلوان ... فرق می کند؟
کاری را که کمونیست ها برای تضعیف اسلام در کشور ما طی چندین سال انجام داده نتوانستند طالبان بسیار به سادگی و در وقت کم انجام دادند.
جبار از بغلان مرکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است