رییس امنیت ملی فراه نباید برکنار شود!
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۵    ۱۳۹۳/۱/۳۰ کد خبر: 70359 منبع: پرینت

در پی تبدیلی رییس امنیت ملی فراه، اتحادیه داکتران و کسبه کاران آن ولایت ضرب العجلی را تعیین نمودند و به دولت هشدار دادند در صورتی که رییس اسبق امنیت ملی فراه مجددا به کارش گماشته نشود، دست به اعتصاب کاری خواهند زد.

جواد افغان، سخنگوی والی فراه می گوید: اخیرا گزارشهایی مبنی بر تبدیلی جنرال عبدالصمد رییس امنیت ملی فراه به دست رسیده که این خود، خشم باشندگان آن ولایت را برانگیخته است.

جواد افغان می گوید: باشندگان فراه از کارکرد چند ساله عبدالصمد خان، رییس امنیت ملی فراه، راضی بوده و به هیچ عنوان تحمل تبدیلی وی را از آن ولایت ندارند.

بنا به اظهارات سخنگوی والی فراه، به همین منظور، اتحادیه داکتران و کسبه کاران ولایت فراه، ضرب العجلی را تعیین نمودند و هشدار دادند: در صورتیکه رئیس امنیت ملی فراه دوباره بازگردانده نشود، اعتصاب کاری سراسری را آغاز خواهند کرد.

چند سال قبل نیز در پی برکناری جنرال عبدالصمد خان رییس امنیت ملی فراه باشنده گان آن ولایت دست به تظاهرات زدند و خواهان گماشتن وی در این پست گردیده بودند.

کد (12)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چیزی که به خیر ملت و مردم باشد، و گفتنی دیگر اینکه داکتران را به رئیس امنیت چی؟ ایشان رئیس امنیت بود یا رئیس صحت عامه؟ جالب اینجا است که داکتر صاحبان هم با گرفتن پول این نوع اعتصاب ها را راه پیمایی میکنند. شما داکتران باید مصروف خدمت به مردم تان باشید و کوشش کنید تا بیطرف باقی بمانید...کسی دیگری که در پوست ریاست امنیت هم بیاید کدام خارجی نخواهد بود از همین سر زمین شما خواهد بود.
فراهی

>>>   فرق نمي كند كي باشد، هر كي باشد جاسوسي است براي كشوره ديگري. يا امان وطن فروش. يا ناموس فروش در بدل چند دلار.به اميد شكست شرم ساز غلامان حلقه به گوش غرب و صليب ها. و پيروزهاي هاي شكومندانه مجاهدين انشاالله
حبيب الله يوسفزي

>>>   آیا کسی گفته میتواند که حمله که سال قبل به دادگاه فراه صورت گرفت در زمان همین رییس امنیت بود یا خیر؟
سلام

>>>   آقای فراهی راست میگوید جنرال صمد برای یک ولایت ساخته نشده است دولت باید درچوکاتش تغیروتبدیل را بیاورد.
نقوی

>>>   تغییر و تبدیلی در ادارات دولتی یم امری طبیعی میباشد و مردم نباید جلو تصمیم های حکړمت بخصوص در همچو ادارات مهم را سد شوند. دوم اینکه داکتر صاحبان از ولایت هرات آموختند باید تظاهرات کنند یا کسی تبدیل شود و یا هم به جای خودش باقی بماند.

>>>   خوب شد تبدیل شد بیبند چقدر مردم بهی گناه را به نام طالب به زندان انداخته است این کمونست فقط ضد اسلام است اگر به گذشته شان نگاه کنید خواهید دید چه جنایت که نکرده است یک انسان خود خواه همه چیز باید مثل میل او باشد نمیدام مردمف فراه چرا این به انصاف است تنها چند نفر شهر نشیت به رسانه ها دسترسی دار بروید از مردم اطراف فراه سوال کنید که چه میگوید همه خوشحالی کرده است از تبدلی جناب ریس امنیت فراه تبدلی وتقر یک امر عادی است در یک مملکت اگر به فراه خدمت کرده برود به دیگر نقاط افغاستان خدمات کند اگر قرار باشد هر کس تبدیل شود هوا خواهاناو اعتصاب پس حکومت نه شد زنده باد مردم قهرمان فراه

>>>   بلی حمله مهاجمان بالای دادگاه در 14 حمل 1392 در زمان همین ریس امنیت رخ داده بود که باعث شهادت بیشتر از 70 تن و زخمی شدن بیشتر از 100 تن از هموطنان ما شده بود، پس این خود ضعف و بی کفایتی این شخص را نشان میدهد، این چند نفر که اعتصاب میخواهند بکنند همه دست نشانده های خود او است.
فرهمند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است