احمدزی: باید مسوولیت کارهای خود را بپذیریم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۳/۱/۳۰ کد خبر: 70374 منبع: پرینت

اشرف غنی احمدزی گفت: اگر به عنوان رییس جمهور آینده کشور انتخاب شود، برای ترویج آشتی ملی تلاش خواهد کرد و البته در این راستا تمام جنگ سالاران سابق کشور باید مسوولیت اعمال خود را بپذیرند.

وی افزود: ما باید مسوولیت کارهای خود را بپذیریم تا این پروسه التیامی بر زخم‌های قربانیان باشد چرا که نمی شود خشونت را با خشوت پاسخ داد.

وی بر ایجاد یک حکومت استوار بر اصل شایسته سالاری با حاکمیت قانون، مبارزه با فساد و ایجاد سیستم اقتصادی تاکید کرد و با اطمینان از این که از دیگر نامزدها پیشی گرفته است گفت: از هیچ کمکی برای انتخاب شدن در پست ریاست جمهوری کمک نگرفته است.

وی درباره دیدار با نامزدان ریاست جمهوری گفت: این دیدارها برای نرفتن انتخابات به دور دوم نبوده و در صورت برنده نشدن وظیفه داریم که از قانون اطاعت کنیم تا مردم بتوانند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بر اساس نتایج قسمی ده درصد انتخابات که در سیزدهم آپریل اعلام شد اشرف غنی احمدزی در مقام دوم و عبدالله عبدالله در مقام اول قرار داشت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آقای اشرفغنی احمدزی با تصمیم قاطع به هواداران خود بخصوص افغان ملتیها گفته است در صورت برنده شدن انتخابات ریاست جمهوری افغانستان . جنرال حمیدگل را بحیث مشاور فوق العاده امنیتی و، وزیر داخله، جنرال طاقت را مشاور دوم و،وزیر دفاع و اسماعیل یون را بصفت مستشار خاص و، وزیر بیفرهنگی افغانستان تعین وخط دیورند درنزد ما وجود ندارد انشالله به زودترین فرصت باکمک باهمی { 647497 } کیلومترمربع را در مساحت پاکستان افزود خواهیم کرد و مساحت پاکستان را، از { 796095 } کیلومتر مربع به { 1443592 } کیلومتر مربع وسعت خواهیم داد. تا بطور دسته جمعی از انرژی اتمی برخوردار شویم.

>>>   شخص مریض هر صحبتی را بکند از نگاه اسلامی و قانونی
مشروعیت ندارد اول خدا صحت کند احمدزی بیچاره را .
حقیقتگو

>>>   چندماه پیش زنی دررسانه ها گفت که چندماه میشوددرمنزل اشرف غنی احمدزی کارکرده است اماحقوقش رانگرفته اومیگفت که آقای احمدزی امروزوفردا میکردوتااینکه اورا ازخانه اش بدون اینکه دست مزداش را بدهد کشیده است ودرهرات تعداد زیادمردم درروبروی ساختمان ولایت هرات جمع شده بودند وخواهان دست مزدشان ازسوی اشرف غنی احمدزی شده بودند که درجریان کمپاینهای انتخاباتی برای شان وعده داده شده بود.اینها مشت نمونه خرواراست ازاینکه داکترصاحب احمدزی یک دزد کمربسته است وبخاطر پرکردن جیب های خود به این کشورآمده است واگررئیس جمهود شود درپایان ریاست جمهوری اش خود ساختمان ارگ هم مفقودخواهد شدچه بسابه چیزهای دیگه ....
م.روف هرات


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است