ورود غیرقانونی روزنامه های پاکستانی به کشور
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۰۲    ۱۳۹۳/۱/۳۰ کد خبر: 70406 منبع: پرینت

روزنامه های پاکستانی به صورت قاچاق وارد خاک افغانستان می شوند.

این روزنامه ها که حاوی تبلیغات منفی در پیوند با حکومت افغانستان هستند از خاک پاکستان وارد ولایت ننگرهار می شود.

در کنار سیاست های ضد و نقیض پاکستان در قبال افغانستان، تبلیغات گسترده ی روزنامه های این کشور در ولایت ننگرهار چیز تازه ای نیست.

مقام های اطلاعات و فرهنگ ننگرهار نیز اظهار می کنند که نبود روزنامه های افغانستانی عامل کلیدی برای نهادینه شدن روزنامه های پاکستانی در این ولایت می باشد و هدف از فرستادن این روزنامه ها به ولایت ننگرهار مغشوش ساختن افکار عامه است.

پاکستان می خواهد با ادامه این روند افغانستان را مطیع و در انحصار سیاست های خود داشته باشد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   صادقانه به مردم ما خطرناک است. پاکستان با تبلییغات منفی زهر را در دماغ ملت زرق میدارد . وزارت فرهنگ کشور باید دقیق دست بکار شود.
منابع امنیتی واستخبارات دولتی جلو همچو خبرنگاران غیر قانمونی را بگیرد. این طریق خطرناک حمله دشمن است که با سلاح‏ تبلیغات انواع توطییه ها را دنبال میدارند. اینها همه جاسوس هستند و جنگ تبلیغاتی را براه انداخته اند.

>>>   این کار همان غلامان حلقه بگوش پاکستان است که در داد و ستد از پول پاکستانی نیز استفاده میکنند بخصوص مردم ننگرهار بجای خجالت افتخار میورزند که از پول پاکستانی استفاده کنند.

>>>   اگر مردم ان منطقه مرد باشند در دوكان هاي خود نميگذرند، چرا در هرات از ايران فروش نميشد، هر چيز را به گردن پاكستان ميدازيد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است