داعش: القاعده از راه جهاد منحرف شده است!
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۶    ۱۳۹۳/۱/۳۰ کد خبر: 70426 منبع: پرینت

سخنگوی گروه تروریستی داعش از مسوولان تشکیلات القاعده شدیدا انتقاد کرد و گفت که رفتار آنها تغییر کرده است و آنها از راه "جهاد" منحرف شده اند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،سخنگوی گروه تروریستی "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) از مسوولان تشکیلات القاعده شدیدا انتقاد کرد و گفت که رفتار آنها تغییر کرده است و آنها از راه "جهاد" منحرف شده اند .

"ابومحمد العدنانی" با انتشار فایلی صوتی در توییتر اعلام کرد : بسیار دردناک است که مسوولان القاعده از مسیر درست منحرف شده اند و تغییر کرده اند.

العدنانی افزود: "القاعده امروز دیگر به عنوان پرچمدار جهاد محسوب نمی شود بلکه تیشه به دست گرفته است و تیشه بر ریشه طرح تشکیل خلافت اسلامی می زند."

العدنانی خاطرنشان کرد: "مسوولان القاعده راه و روش خود را تغییر داده و با جداشدگان از صفوف جهاد، (با جبهه النصره) پیمان همکاری منعقد کرده اند و صفوف مجاهدین را از همدیگر جدا کرده و بین آنها اختلاف انداخته، و با داعش اعلام جنگ کرده اند."

العدنانی تاکید کرد: "اختلاف داعش و القاعده درباره قتل فلان فرد یا بیعت با فلان فرد نیست بلکه اختلاف درباره راه و روش اشتباه مسوولان القاعده است ."

ابوبکرالبغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است