سلاحی‌که ‌آمریکا را یک‌‌ ساعته‌ غرق ‌می‌کند
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۳۳    ۱۳۹۳/۱/۳۰ کد خبر: 70435 منبع: پرینت

شبکه تلویزیونی راشا تودی روسیه از ساخت یک موشک استراتژیک در این کشور خبر داد که می‌تواند آمریکا را ظرف یک ساعت غرق کند.

این شبکه نزدیک به دولت روسیه اعلام کرد که کارشناسان نظامی روسیه به تازگی موشکی را آزمایش کرده‌اند که توانایی بسیار بالایی در ذوب یخ دارد و می‌تواند کوه‌های بزرگ یخ را ظرف مدت کوتاهی آب کند.

بنا بر این گزارش، موشک مذکور که نام آتش فشان بر آن نهاده شده به عنوان یک صلاح استراتژیک آینده مدار در خدمت ارتش روسیه قرار خواهد گرفت و در سال‌های اخیر چندین بار به شکل اولیه آزمایش شده است.

به گفته‌ی یکی از کارشناسان دست‌اندر کار در ساخت این صلاح جدید، مواد منفجره به کار رفته در این موشک از ترکیب ماده مگنسیوم و 20 عنصر دیگر است که قابلیت اشتعال در آب و ایجاد دمای بسیار بالا را به این موشک داده‌ است.

بنا به گفته‌ی کارشناسان روسی، موشک مذکور چند کیلومتر مانده به هدف که همان کوه‌های بزرگ یخ است در آسمان منفجر شده و به شکل توپ‌های سفید سوزانی در می‌آید که با سرعت 850 متر بر ثانیه بر قطعات بزرگ یخ فرود می‌آید و باعث ذوب سریع این آنها می‌شوند.

در آزمایشات ارتش روسیه نشان داده شده که یک گرم از این ماده می‌تواند یک کاسه آب را ظرف 4 ثانیه بخار کند و این بدان معنا است که یک موشک 5 تنی می‌تواند شهر بزرگی را ظرف نیم ساعت بسوزاند و چند موشک ظرف یک ساعت می‌تواند کوه‌های بزرگ یخ را به آب تبدیل کنند که سیلاب ناشی از آن هر منطقه‌ای را ویران می‌کند.

کارشناس روس ادامه داد، در جهانی که جنگ رسانه‌ای و حوادث طبیعی مصنوعی در آن باب شده است و ژاپن با ساخت ویروس‌های کامپیوتری و ناتو با حمله به روسیه از طریق اوکراین درصدد تحکیم قدرت هستند، روسیه نیز ناگزیر از ساخت سلاحی است که بتواند این کشورها را ظرف چند ساعت غرق کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روسیه چین ایران باید جلوی غربیهای اشغالگر قاتل را بگیرد . اگر نگیرند غربیها تمام دنیا را اشغال میکند

>>>   یک روز نشد که کسی یک چیزی را اختراع کند که فقر، غربت، گرسنگی، مرض های مدهش و کشنده و هزاران مشکلات انسانها را حل کند. هر روز میلیونها و میلیارها دالر و روبل، وقت و تلاش صرف ساختن سلاحهای کشنده میشود. اگر بخش کمی از این پول و وقت در خدمت بشریت قرار میگرفت بسیار مشکلات انسانها در روی کره زمین حل میشد. یک کشور یک سلاحی را میسازد و کشور دیگر در جواب سلاح دیگری و ما هم با افتخار و با مغز خالی به کار نادرست آنها میبالیم.

>>>   اگر حرارت زیاد باشد اب بخار شده و به هوا می رود و امریکا از غرف شدن نجات می یابد.

>>>   چند سال بعد روسیه خود عضو ناتو میشود. مطمئن باشید.

>>>   این تبلیغات جنگ سرد است که بعد از بین رفتن پیمان وارسا دوباره اغازگردیده ولی لاف هم میزند تا رقیب را بترسانند زیرا هرعمل بین این دو ابرقدرت نظامی عکسالعمل نیز دارند که بالعکس ان امریکا حتما ساخته است .

>>>   افغانستان بايد سفارتش را با اعضاي آن فرا خواند تا غرق نشوند درينصورت سربازاني كه فعلا در افغانستان هستند همين جا ساكن ميشوند و بعد از پنجاه شصت سال نسل آنها تغير ميكند وافغان ميشوند وصد سال بعد از گذشته امريكائي بودن خود منكر ميشوند امريكا انگليس در داخل روسيه ده ها جاسوس دارند سلاح امريكا خيلي برتر از سلاح روس است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است