شهردار چغچران باید مجازات شود!؟+تصاویر
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۳/۱/۳۱ کد خبر: 70444 منبع: پرینت

ده ها تن از مردم، اصناف شهر، نهادهای جامعه مدنی و شهروندان غور، با صدور قطعنامه 5 ماده ای، خواهان به محاکمه کشانیدن محمد اسحاق همراز شهردار چغچران شدند.

به گزارش خبرگزاری پامیرپرس (pamirpress.net ده ها تن با صدور قطعنامه 5 ماده ای، توزیع مالکیت 32 ساله رادیو و تلویزیون ملی غور از سوی شهرداری را محکوم نموده و از دولت مرکزی خواستند تا کسانی را که بخاطر منافع شخصی شان مالکیت های دولتی را بدون موافقت مقامات مرکزی بالای مردم به فروش می رسانند، به پنجه قانون سپرده شود.

گفتنی است که شهرداری چغچران، ملکیت رادیو و تلویزیون ملی غور را که بر اساس مصوبه شورای وزیران در سال 1361، طی پروتکل رسمی بخاطر نصب و مونتاژ رادیو به رادیو و تلویزیون غور داده شده بود، بدون تفاهم وزارت اطلاعات و فرهنگ و ریاست عمومی رادیو تلویزیون ملی افغانستان، دکان تجارتی برای افراد زورمند توزیع نمود.

سرانجام در جلسه مورخ 25/1/1393، شورای وزیران افغانستان ضمن قدردانی از حرکت مسالمت آمیز مردم غور بخاطر دفاع از آزادی بیان تصویب نمود تا ملکیت 32 ساله تلویزیون ملی غور به خود رادیو و تلویزیون ملی غور سپرده شود و شهردار غور بخاطر توزیع زمین تلویزیون، از پست منفک شد.

کد(12)

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404200452593050.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404200456282115.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404200456282555.jpg

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سلام به همه دوستان
باید هم چنین شود چون وزیر اطلاعات و فرهنگ یک شخص بی کفایت است و نمیتواند از ملکیت های مربوطه خویش دفاع نماید. فقط به همین خوش است که بگوید کابل و کابلیان چنان بودند و چنان هستند و بس. دیگر چیزی نمیداند که بگوید. یک شخص... و غرق در نشه و شراب میباشد. پس از چنین وزیر چنین توقعات بالا نداشته باشید که او از ملکیت های رادیوتلویزیون ملی دفاع کند. من دوبار که اورا ملاقات کردم فهمیدم که ظاهرشاه چنین اشخاص را فقط برای این نگاه کرده بود که در زیر چتر او زندگی کنند و دیگر در آنها کدام خاصیت مردانه وجود نداشته باشد.

>>>   تنها انفکاک کفایت نمیکنند چون اعمال اشخاص بلند پایه که شاروال نیز شامل انها است نمایندگی ازاعمال دولت میکنند نامبرده دولترا در ان منطقه بدنام ساخته باید محاکمه گردد .

>>>   حالا اين شهر دار دزد بايد همكاران خاينش را كه اورا تشويق با اين خيانت كرده اند معرفي كند چون حالا كه منفك شده والي ديگر به او ضرري رسانده نميتواند حقيقت را بگويد تا مشت والي هم باز شود

>>>   زمين بايد دوباره به تلويزيون داده شود تفاوت حكومت هاي خلقي پرچمي وحكومات ائتلافي چقدر زياد است يكي براي ملت مي خواهد ديگري همه را براي خود مي خواهد دركنارش جنت را هم براي خود مي خواهد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است