اجرای عملیات تصفیوی در چند ولایت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۱    ۱۳۹۳/۱/۳۱ کد خبر: 70449 منبع: پرینت

در جریان 24 ساعت گذشته، در نتیجه عملیات های تصفیوی منسوبین اردوی ملی در مربوطات ولایات قندهار، سرپل، بغلان، بلخ و کابل، 4 مخالف مسلح کشته، 6 تن زخمی و 4 تن بازداشت گردیدند و مقداری سلاح و مهمات به دست آمد و 55 حلقه ماین و 40 کیلوگرم مواد انفجاری کشف و خنثی گردیده است.

به گزارش وزارت دفاع، همچنین منسوبین اردوی ملی به منظور تامین امنیت بهتر، عملیات تصفیوی را تحت نام کوهستانات در مربوطات ولسوالی کوهستانات ولایت سرپل راه اندازی کردند که در نتیجه، 2 تن مخالف مسلح کشته و 6 تن زخمی گردیدند.

منسوبین اردوی ملی به منظور تامین امنیت بهتر، عملیات تصفیوی مشترک با پولیس ملی را در مربوطات ولسوالی دوشی ولایت بغلان انجام دادند که در نتیجه، 2 مخالف مسلح کشته شدند.

در این عملیات مقداری سلاح و مهمات به دست آمده است و در عملیات تصفیوی دیگر که به منظور بازداشت یک فرمانده مخالفین مسلح راه اندازی شده بود، وی به همراه 3 تن از افرادش بازداشت گردیدند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یکتن از بریدملان اردوی ملی افغانستان هستم من افتخار دارم که در وطن خویش مصدر خدمت به مردم عزیز خویش افغانستان شوم واز هیچ نوع اثار فدا کاری از وطن دریغ نخواهم کرد وافسوس به این میخورم که در مقامات مان بسیار فساد اداری به اوج رسیده وحتا از پول اعاشه ومعاش مان به جیب قوماندان قطعات میرورد سرباز ،بریدمل الی تورن وقعاً خدمت به وطن مکند ازاین به بالا50% خواینین به این اردو جابجاگردیده.........


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است