فیلم ایرانی، در جشنواره بین المللی در هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۲    ۱۳۹۳/۱/۳۱ کد خبر: 70452 منبع: پرینت

فیلم کوتاه داستانی "گوزن های پا به ماه" در ایران، به دومین جشنواره بین المللی زنان در هرات راه یافت.

این فیلم در ایران، به نویسندگی و کارگردانی حسن قهرمانی با تصویربرداری عبدالله شکری، صدابرداری محمدبدلی، بازی لیندا خدیو، ولایت خوبدل، نکیسا ترابی و یوسف یزدانی تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری پامیرپرس (pamirpress.netکار تدوین این فیلم را عبدالله شکری وحسن قهرمانی برعهده داشتند.

«گوزن های پا به ماه» روایت دختری به نام رعنا است که در جریان یک مراسم آیینی و مذهبی برای ساخت فیلم مستند از او بعنوان شخصیت اصلی فیلم تصویر برداری می شود که پدر رعنا به واسطه جریان سازی عده ای از اهالی روستا اصرار به پاک کردن تصویر ضبط شده از دخترش می نماید و...

کد (12)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اول تعجب کردم چه شده که به فلم ایرانی اجازه نشر در افغانستان داده شده.چون تلویزیونها که صرف فلمهای مزخرف هندی و زن تماشای ترکی نشر می کنند و اجازه نشر فلم ها و سریالهای پاک ایرانی را ندارند.حتی کتابهای ایرانی راهم در زمان وزارت خرم به دریا ریختند.خلاصه دولت با فرهنگ ایران دشمنی دارد و این را همه میدانند. بعد دیدم نه کارگردان فلم مشهوریت دارد ونه هنرپیشه ها.حالا دانستم چرا به آن مجوز دادند!

>>>   بـــه كامنت نويس اول :
حــالا هم درست نفهميده ئي ! نه مردم با ايران دشمني دارند ونه حكومت موضوع كتابها كه صرف يكبار واقع شد كار يك فرد بود همين حالا تمام كتابخانه ها ويا كتاب فروشي ها 80 فيصد كتاب چاپ ايراني است هيچ فلم ايراني سانسور يا رد نشده مگر اينكه حكومت ايران يا سفارت ايران اعتراضي داشته بوده باشد

>>>   منم تعجب کردم. مزدوران پاکستانی و جیره خوار غرب مگر اجازه پخش فلم های پاک ایرانی را میتن.

>>>   نباید به فلم ایرانی اجازه نشر داد.فلمی که در او زن ها و دخترهای مهرو و زیبا نباشه و مادر کلان با عروس جنجال نکنه و پنجصد قسمت نباشه که اصلا فلم نیست! فلم باید رقص و آواز یا ناموسی باشه.فلم آموزنده یا تاریخی خوش ندارم.فلم امریکایی خوش دارم که همه باهم جنگ کنند و هر دقه یه موتر منفجر بشه بره هوا.مه چقدر IQ بلند دارم! از خودم خوش شدم!
گیلگمش واقعی-عاشق USA

>>>   با سلام به هر دو کامنت نویس اول و دوم:
هر دوی شما هم نفهمیدید چرا از این که یک فیلم ایرانی در افغانستان پخش شده تعجب نکنید چرا که شبکه تمدن آقای محسنی به عنوان شبکه 3 افغانستان در حال پخش است لذا نگران نباشید. اما به نظر من چرا یک فیلم افغانی در ایران پخش نمی شود و چراهای دیگر. با تشکر.

>>>   مه نگفتم مردم افغانستان با ایران دشمنی داره. گفتم دولت افغانستان با ایران دشمنی داره. فرق ملت با دولت ره یاد نداری؟! پس اول مطلب ره دقیق بخوان و فهم کن بعد جواب بده قندولکم!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است