معتصم آغاجان وارد کابل شد؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۰    ۱۳۹۳/۱/۳۱ کد خبر: 70475 منبع: پرینت

معتصم آغا جان دستیار پیشین ملا عمر رهبر طالبان وارد کابل شد.

به دنبال رهایی معتصم آغاجان از حبس خانگی در امارات متحده عربی پس از چاشت روز گذشته وی وارد کابل شد.

هنوز نهادهای دولتی به صورت رسمی ورود معتصم آغا جان را به کشور اعلام نکرده اند.

پیش از این حکومت با تاکید بر گفتگوهای صلح، افغانستان را مصون ترین مکان برای رهبران طالبان خوانده بود.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم نیست که دولت افغانستان چرا پشت یک طالب را گرفته اند که تا هنوز هیچ فایده به روند صلح در افغانستان ندارد.
کابلی

>>>   بسیار جای تاسف است که یک جانی و دزد دوباره وارد افغانستان ګردید. معتصم آغاجان که دستیار یا مزدور ملاعمر است یکی از جنایتګران ګروه جاهل ملایان و طالبان میباشد که وطن مارا خراب و مردم مارا در به در کردند. طالبان که برادران کرزی هستند نباید به خاک پاک افغانستان داخل شوند. آخر همین وزارت دفاع، وزارت داخله و امنیت ملی چه وظیفه دارند که یک دشمن خاک ما و مزدور پاکستان به افغانستان می آید و اینها اقلا وی را بازداشت نمیکند. افسوس است که ملامتوکل و ملا ضعیف در آغوش حکومت فعلی ګرم نشسته و به طالبان خویش امر تخریبات میدهد ولی حکومت ما آنها را نګهداشته اند. سیاست این حکومت کرزی نامعلوم است دشمن که مردم مارا بخون آلوده میسازد آنها را حکومت در آغوش ګرفته است . کوشش میکند که ملا برادر آزاد شود چراکه معاون ملا عمر است و با دولت افغانستان صلح خواهد کرد، اګر ملا برادر این کار کرده میتواند ملاعمر که از وی کده رتبه بلند دارد چرا صلح نمیکند ؟ موضوع صلح نیست بلکه کرزی میخواهد که در لشکر طالبان یکنفر زیاد شود تامردم مارا زیادتر بکوبد.
امین سرخرودی

>>>   اگر ملا عمر موجود میبود یا زنده باشد حتمأ صدا خود را بلند میکرد و لبیک به صلح میگفت.

>>>   دولت باید از هوشیار تام کار گیرد نشود استخبارات پاکستان مانند گذشته که چندنین بار این کرزی مداری را فریب دادند ملیون ها دالر را دوکاندارن کویته پاکستان بنام که نماینده خاص ملا کور پلید خاک فروش از کرزی اخذ نموده مهمان های فوق العاده هم خورد در طیاره ایلی کوپتر به بسیار شأن دب دبه به ارگ انتقال داده به خاطر ساده گی شورای صلح که اکثریت شان جاسوس استخبارات پاکستان است مانند مولوی کشاف و خرم جاسوس هم درین مورد زمینه سازی کرده کرزی را تشویق نموده خلاصه جهان به این سیاست های کرزی مداری خندید ملت هم نزد همسایه خصوصآ استخبارات پاکستان شرمنده ساخت.. خلاصه باید همرای این معتصم آغا باید دولت به بسیار زیرکی و هو شیاری رفتار کند حتمآ صد درصد دست استخبارات پاکستان در پشت پرده است کرزی باید خرم و دیکر جواسیس ارگ را از دور پیش خود دور سازد هر دقیقه خرم پلید تمام جریان مذاکره را با استخبارات پاکستان در میان میگذارد. هم چنان شورای عالی صلح در بین شان جواسیس همسایه جا بجا شده با پاکستان در ارتباط است کشاف از سال ها جاسوس کهنه کار مانند... جاسوس پاکستان است باید از شورای صلح دور شود. در غیر آن جریان ناکام است کرزی ملت را یک بار دیکر در جهان شرمنده و خجالت زده خواهد ساخت خودش شرم وحیا ندارد. معاونین ریاست جمهوری هوشیار باشند پاکستان حتمآ به دقت بسیار پلان را ترتیب داده چندین ماه بالای پلان به همکاری چندین کشور مرتجع دیکر بالای این پلان کار نموده به شکل ظاهری قضیه فریب نخورند حبس کردن ظاهری معتصم در دبی روی کار است به خاطر پخته کردن پلان و علاقه گرفتن کرزی و دولت افغانستان .
حاجی صبور

>>>   چطور خود را از چنگ امریکا و پاکستان خطا داده ؟؟
بلا میکنی طالبگ

>>>   برادر سرخرودی صاحب همان کسیکه در زمان اقتدار خود ظلم و خیانت به خاک وملت نکرده است برایم نشان بدهید.از دوره کمونیست ها شروع کنید تا حکومت کرزی.تاریخ اسلام را مطالعه کنید پیغمبر رسول الله با مخالفین خود چه نوع رفتار کرد.معائده صلح حدیبه را با کفار امضا کرد که از نظر بعضی صحابه کرام ظالمانه بود.در نتیجه جهاد علیه کمونیست ها 1 میلیون شهید دتدیم و زیر بنای مملکت از بین رفت بلاخره محاهدین با کمونیست حالا حکومت مختلت جور میکنند.در نتیجه جنگهای دات البینی مجاهدین بیش از شصت هزار نفر صرف در کابل شهیددادیم وشهر ویران گردید و بعدا ائتلاف بین مجاهد کمونیست ملیشه....صورت گرفت.گرچه داکتر نجیب کمونیست و زمانی رئیس خاد بود براعت نداره اما همین غاضبین قدرت بارها به صلح دعوت نمود چون غاضبین قدرت و زمین حاکمیت بالای نفس خود نداشتند و خود را بالای همسایگان ناخلف فروختند در نتیجه اش ... دیگری بنام طالب توسط پنجابی ها یعنی اولاد ناجایز انگلیس بمیان امد که در نتیجه هم قوم پشتون را زیر بمباران غربی ها قرار دادند و از سوی دیگر بنام هامیان اسلام که حتی الفبا اسلام را نمیدانند به نفع عیسویت ویهودیت میخواهند اسلام را بد نام کنند.در نهایت همینقدر میگویم نا خواسته مانع امدن صلح در وطن عزیز نشوید و اب در اسیاب ناسیونالیست ها و سو استفاده گر ها نیندازید.
عبدالحفیظ از ناروی

>>>   برادر نارازى كرزى وارد كابل زيبا شد
فريد از كابل

>>>   مـــن اول ميگويم...برطالب و.... برطرفدار طالب !
اما كدام ... كمتر از طالب جنايت كرده ؟ كدام كمتر از طالب ويراني وقتل مردم كرده؟ هريكي به نوبه خود خلقي پرچمي دوازده هزار انسان رادر پلچرخي توسط بلدوزر به زيرخاك دفن كرد... قصردارالامان خود حكايت ميكند كه چي كردند اما هردو امروز در پارلمان و كابينه در كنارهم مي نشينند وائتلاف هم باهم ميكنند بگذار جنايت كار سومي هم كه عقلش سزجا آمده وبه منافقت پاكستان پي برده با اين ها يكجاشود ! او خودش ميداند كه انسان بجايش حتي... هم چنان حكومت كه ملا عمر آرزو دارد نميخواهد اينرا او هم ميداند حالاكه اين شخص از پاكستان ميگريزد واز گذشته نادم است ديگر حاضربه اطاعت آي اس آي نيست مي خواهد با ندامت از گذشته در كنار مردمش باشد وبراي ختم جنگ ديگران را هم از تسلط پاكستان بيرون كند در ينصورت كرزي بايد اين شخص را اعدام كند؟؟

>>>   شخصیت های کشور به جای این که به فکر ابادی کشور باشد در صدد است که چگونه کشور را خراب کند و همین راه دادن به خراب کاران خود تشویق مزدوران پاکستان به خراب کاری است مگر همین ها نبودن که به کمک پاکستان را به این روز رساند! و تا هنوز همرا با پاکستان دستش در یک کاسه است.

>>>   رواننش کنید به مهمانخانه بگرام جائیکه برایش زیب دارد۰

>>>   سلام به تمام.مردم افغانستان خون مردم افغانستان براى كرزى و همقطارانش هج ارزش ندارد . بخاطر كه برادران نارازى اين ارگ نشينان از مردم افغانستان كرده ارزش دارد باز اى مردم قربانى چيزهاى بى ارزش شديم .
فريد ار كابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است